Home → Oferta → Facebook Ads
Wyobraź sobie, że prowadząc agencję ślubną, jesteś w stanie wyłonić z tłumu świeżo zaręczone pary. Albo jako właściciel sklepu internetowego z artykułami dziecięcymi możesz trafić wprost do szczęśliwych mam. Nie trać energii i zasobów na promocję swoich usług wśród osób obojętnych na ofertę Twojej firmy. Trafiaj wprost do potencjalnych klientów za pośrednictwem Facebook Ads. To właśnie precyzyjne kierowanie komunikatów, skrojonych pod grupę docelową i dopasowanych do potrzeb odbiorców stanowi tajemnicę skutecznych reklam.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
Facebook to największa platforma społecznościowa na świecie. Co miesiąc korzysta z niej ponad 2 mld osób i właśnie dlatego, kimkolwiek są Twoi potencjalni odbiorcy – zwyczajnie muszą tam być.
To nic innego jak płatne treści sponsorowane pojawiające się na portalu społecznościowym Facebook. Mogą wyświetlić się w kanale informacyjnym odbiorców – na telefonie lub w komputerze.
Dzięki temu w naturalny sposób przykuwają wzrok, bez irytujących, migających bannerów i wyskakujących okienek. Nie wzbudzają niechęci użytkowników, a co za tym idzie, mają szanse na wywołanie szczerego zainteresowania odbiorców Twojej reklamy.
Opracowaną dla Ciebie kampanię na Facebooku opieramy na precyzyjnie ustalonych celach. Zgodnie z nimi zaproponujemy Ci najlepszą formę reklamy Facebook Ads, a może to być:
Istotnym atutem reklamy na Facebooku jest cena. Płatne kampanie wykazują się dużą elastycznością budżetu – koszt można dopasować do Twoich potrzeb. Z Adsów korzystają zarówno małe firmy, jak i wielkie koncerny. My również podchodzimy indywidualnie do Twoich wymagań i możliwości. Nasi specjaliści zaproponują Ci takie rozwiązanie, które zapewni Ci największy zwrot z inwestycji.
Chcę dostać wycenę
Aby reklama działała, musi być spersonalizowana, czyli dopasowana do zainteresowań i potrzeb odbiorców. Jednak owa mityczna personalizacja dotyczy nie tylko komunikacji kierowanej do konsumentów. Również strategia i cele kampanii reklamowych powinny być skoncentrowane na konkretnych potrzebach Twojej działalności.
Z pewnością będą się one zmieniały wraz z postępującym rozwojem Twojej firmy. Specjaliści Sempai pomogą Ci przejść tę drogę – od podstawowych kroków, przez pierwszą reklamę, budowanie rozpoznawalności marki, aż do konwersji i utworzenia się stałej społeczności fanów.
Meta to nie tylko dobrze znany wszystkim Facebook, ale też inne platformy, na których mogą wyświetlić się Twoje reklamy Facebook Ads. W zależności od tego, jaki cel chcesz osiągnąć, treści oraz informacje handlowe mogą wyświetlić się na takich serwisach jak:
Facebook Instagram Messenger Whatsapp Audience Network
Facebook
Instagram
Messenger
Whatsapp
Audience Network
Adsy pojawią się w różnych zakładkach. Dzięki temu znacznie wzrastają szanse, że użytkownik kliknie link np. w aktualnościach na Facebooku, w sekcji Eksploruj na Instagramie czy w skrzynce odbiorczej Messengera! Z kolei ściągnięcie odbiorcy na stronę ofertową, na landing page czy do formularza zapisy do newslettera to aż połowa sukcesu i wielki krok w stronę polepszenia konwersji.
To nie produkt jest celem reklamy, lecz konsument – twierdzenie, na którym oparto całe idee i filozofie marketingowe, sprowadza się do jednego pytania: do czego chcesz zachęcić odbiorców Twoich reklam? Nie nastawiaj się, że każdy z nich od razu znajdzie się w gronie nowych klientów. To nie sprint, a maraton! Dlatego przyszykuj się na dłuższą podróż i pamiętaj o trzech przystankach – a raczej o trzech celach, które możesz osiągnąć dzięki reklamom.
Z pewnością znasz takie marki. Coca Cola? Adidas? Toi Toi? Gdy pada ich nazwa, nikt nie ma wątpliwości, o jakich produktach mowa. W uproszczeniu możemy przypisać to szerokiej świadomości marki.
Zwiększenie rozpoznawalności to nie wygrana w konkursie popularności. Zależy nam przede wszystkim na zbudowaniu zaufania i w konsekwencji – nawiązaniu relacji. Mówiąc prościej, dzięki reklamom Facebook Ads poszerzysz świadomość marki, a klienci zostaną z Tobą na dłużej, przyciągając jednocześnie nowych odbiorców.
Współczesny, świadomy odbiorca lubi wiedzieć, wyszukiwać i dowiadywać się, co stoi za firmą, zanim skorzysta z jej usług. Czy prezentowany wizerunek jest prawdziwy? Czy marka przestrzega idei, które sama promuje? Im większa świadomość konsumenta na temat Twojej firmy, tym większa szansa, że skorzysta z Twojej oferty.
Jaki ma to związek z Facebook Ads? Skuteczna reklama na Facebooku często skłania odbiorców do wyszukiwania dodatkowych informacji. Sprawia, że pamięta o Twojej firmie, myśli o niej i wyrabiania sobie o niej opinię.
Samo kliknięcie reklamy na Facebooku nie jest celem samym w sobie. Skuteczne kreacje reklamowe z użyciem Adsów mają zachęcić do użytkownika do przejścia na stronę sklepu i założenia konta, wrzucenia kilku rzeczy do koszyka, odwiedzenia Twojej firmy stacjonarnie, czy finalnie – zrobienia zakupów. Wpływ działań marketingowych w social mediach dostrzeżesz między innymi właśnie w wynikach sprzedaży.
Grupy docelowe wyodrębnione na podstawie zainteresowań, miejsca pobytu lub zamieszkania, wieku, stanowiska pracy, stanu cywilnego i wielu innych czynników – badacze opinii publicznej kilkadziesiąt lat temu nie marzyli nawet o tak precyzyjnym targetowaniu reklam i takich możliwościach dotarcia do potencjalnych odbiorców. I wtedy narodziły się media społecznościowe…
Użytkownicy Facebooka ujawniają liczne dane demograficzne. Dzięki reklamie możesz dotrzeć do grupy odbiorców, na której Ci zależy. Osoby potencjalnie zainteresowane produktem lub samą działalnością Twojej firmy mają największe szanse na wyświetlanie reklam Facebook Ads w swoim kanale informacyjnym Facebooka.
No tak, ale przecież większość konsumentów prędzej zawierzy innym odbiorcom, niż pozwoli sobie na zaufanie marce. Tutaj po raz kolejny znaczenia nabiera społecznościowy wymiar Facebooka.
Treść reklamy w kanale społecznościowym nie zawsze funkcjonuje w pojedynkę. Czasami towarzyszy mu komunikat o reakcji innych, znajomych użytkowników. Może to być np. komentarz lub polubienie. Najprościej mówiąc, jeśli zauważysz, że Twój znajomy wszedł w jakąś interakcję np. z danym fanpage’em, jest spore prawdopodobieństwo, że sam się nim zainteresujesz! W ten sposób poszerza się zasięg reklamy, zwiększa rozpoznawalność marki oraz szanse na to, że przekaz trafi do potencjalnych odbiorców.
Co istotne, format reklamy zachęcający do aktywności również zwiększa szanse na stworzenie stałej, lojalnej społeczności. W Sempai zaproponujemy Ci więc takie formy reklamy, które sprawią, że zbudujesz wokół siebie grono wiernych odbiorców.
Generowanie leadów przez Facebook – reklama jest początkiem dialogu!
Zachęć do subskrybowania newslettera, zaoferuj zniżki, zaproś na organizowane wydarzenia – Facebook Ads to świetny pośrednik umożliwiający Ci pozyskiwanie kontaktów potencjalnych konsumentów.
Jeśli masz pewne doświadczenie z marketingiem, wiesz, że poza przyciąganiem nowych klientów, musisz też odzyskać uwagę odbiorców, którzy znają Twoją markę lub nawet korzystają z jej oferty. I wtedy wchodzi on, cały na biało – remarketing! Docieraj do konsumentów, którzy zdążyli już wejść z interakcje z Twoją działalnością – to sekret skutecznych reklam.
Aby dowiedzieć się, czy konkretna osoba odwiedziła Twoją stronę, musisz połączyć witrynę i system reklamowy Facebooka. Takie możliwości dają Ci Piksel Facebooka oraz Conversion API (CAPI).
Instalacja narzędzi tego typu umożliwia również takie działania, jak stworzenie określonej grupy odbiorców na podstawie zdarzeń np. osób, które dodały produkt do koszyka, ale nie dokonały zakupu.
Zwiększenie zasięgu
marki
Interakcje z marką
Obejrzenia filmu
Ruch na stronie
Instalacje aplikacji mobilnej
Generowanie leadów
Sprzedaż online
Sprzedaż offline
W Sempai zajmujemy się reklamami Facebook Ads… od kiedy tylko powstały Adsy! Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku?
Struktura kampanii reklamowej, którą Ci zaproponujemy, świetnie wpisuje się w lejek sprzedażowy – projektujemy działania, które w różnym stopniu realizują jego poszczególne poziomy. Dzięki temu pomagamy Ci w osiągnięciu Twoich celów, czyli np. wygenerowaniu jak największej sprzedaży.
E-commerce (Sprzedaż) – to strategia, którą rekomendujemy w przypadku rozwiniętych sklepów, generujących ponad 1000 transakcji miesięcznie. W układzie kampanii skupiamy się na działaniach napędzających sprzedaż zarówno wśród nowych użytkowników, jak i osób, które miały już wcześniej styczność z Twoją marką. E-commerce (Zaangażowanie -> Sprzedaż) – zalecany dla sklepów, które generują pomiędzy 300 a 1000 transakcji miesięcznie. Skupiamy się na pozyskaniu większego zaangażowania na stronie. Otwieramy się tym samym na nowych użytkowników, skłonnych do konwersji. E-commerce (Świadomość -> Zaangażowanie) – polecamy ją biznesom, które dopiero co powstały. Koncentrujemy się na zwiększeniu rozpoznawalności marki, a następnie angażujemy użytkowników w działania na stronie lub pod reklamą. E-commerce (Full funnel) – tę strategię kierujemy do sklepów internetowych, które generują już sprzedaż przez social media i chciałyby ją sukcesywnie skalować. W tym modelu pracujemy nad: sprzedażą, zasięgiem i zaangażowaniem. B2B (Lead Generation) – dedykujemy ją firmom działającym w modelu B2B (Business to Business). Przygotowujemy strukturę pozyskiwania leadów: za pomocą strony internetowej, za pomocą formularza na Facebooku/Instagramie lub za pośrednictwem wiadomości na Messengerze. B2B (Full funnel) – to rozwiązanie dla firm, które chcą rozwijać się kompleksowo i zdobywać pozycję lidera na rynku. Tworzymy strukturę, która ma na celu generowanie leadów, ale też informowanie użytkowników o produkcie lub usłudze czy edukowanie.
Jesteśmy oficjalnym partnerem Facebooka w programie Meta Business Partner for Agency. Jako specjaliści swoją wiedzę możemy poświadczyć certyfikatami z różnych dziedzin, związanych z ekosystemem Facebook Ads.
Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...
Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...