#growUp!

Zaznacz stronę

Stawiamy na performance

Kampanie efektywnościowe w social media charakteryzuje niski koszt, zaawansowane możliwości targetowania oraz duży zasięg.
Dzięki znajomości zaawansowanych opcji targetowania i doświadczeniu w mixowaniu kampanii zorientowanych na różne cele zbudujemy świadomość Twojej marki, sprawimy, że Cię polubią i zapamiętają oraz zwiększymy Twoją sprzedaż.

Facebook ADS

Strona głównaOfertaReklama na Facebooku

Stawiamy na performance

Facebook jest obecnie zdecydowanie największym i najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym na świecie. Szacuje się, że użytkownicy logują się na niego średnio aż 14 razy dziennie! Ze względu na ogromną liczbę potencjalnych klientów warto postawić na marketing firmy w mediach społecznościowych – ale nie tylko pod kątem wizerunkowym.

Facebook stanowi doskonałą płaszczyznę do prowadzenia działań stricte sprzedażowych. I właśnie w tym specjalizujemy się najlepiej.

ZALETY REKLAMY NA FACEBOOKU:

  • Precyzyjne targetowanie – Kierujesz reklamy tylko do tych osób, które spełniają określone przez Ciebie kryteria
  • Remarketing – Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
  • Korzystna metoda rozliczania – Kampanie na Facebooku mogą być rozliczane w modelu CPC lub w modelu CPM
  • Wsparcie pozostałych działań reklamowych
  • Mierzalność – Na Facebooku zmierzysz, czy prowadzone przez Ciebie działania są efektywne

W PROWADZONYCH PRZEZ NAS KAMPANIACH WYKORZYSTUJEMY:

  • Nowy Piksel Facebooka – Ułatwia on monitorowanie konwersji, optymalizację kampanii oraz podwyższanie jej skuteczności przy minimalizacji kosztów
  • Remarketing – Przypomnisz się każdej osobie odwiedzającej witrynę lub podejmującym konkretne działania
  • Dynamiczne reklamy – Umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo reklam na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądają w Twojej witrynie lub aplikacji
  • Nowoczesny format karuzelowy – prezentujemy od 3 do 5 obrazów z linkami w jednej jednostce reklamowej, aby przekierować odbiorców do konkretnego miejsca w Twojej witrynie
  • Tagowanie reklam – Dzięki otagowaniu reklam na potrzeby raportów Google Analytics jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych w social media

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zaufali nam