Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stawiamy na performance

Kampanie efektywnościowe w social media charakteryzuje niski koszt, zaawansowane możliwości targetowania oraz duży zasięg.
Dzięki znajomości zaawansowanych opcji targetowania i doświadczeniu w mixowaniu kampanii zorientowanych na różne cele zbudujemy świadomość Twojej marki, sprawimy, że Cię polubią i zapamiętają oraz zwiększymy Twoją sprzedaż.

Facebook ADS

Strona głównaOfertaReklama na Facebooku

Stawiamy na performance

Facebook jest obecnie zdecydowanie największym i najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym na świecie. Szacuje się, że użytkownicy logują się na niego średnio aż 14 razy dziennie! Ze względu na ogromną liczbę potencjalnych klientów warto postawić na marketing firmy w mediach społecznościowych – ale nie tylko pod kątem wizerunkowym.

Facebook stanowi doskonałą płaszczyznę do prowadzenia działań stricte sprzedażowych. I właśnie w tym specjalizujemy się najlepiej.

ZALETY REKLAMY NA FACEBOOKU:

  • Precyzyjne targetowanie – Kierujesz reklamy tylko do tych osób, które spełniają określone przez Ciebie kryteria
  • Remarketing – Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
  • Korzystna metoda rozliczania – Kampanie na Facebooku mogą być rozliczane w modelu CPC lub w modelu CPM
  • Wsparcie pozostałych działań reklamowych
  • Mierzalność – Na Facebooku zmierzysz, czy prowadzone przez Ciebie działania są efektywne

W PROWADZONYCH PRZEZ NAS KAMPANIACH WYKORZYSTUJEMY:

  • Nowy Piksel Facebooka – Ułatwia on monitorowanie konwersji, optymalizację kampanii oraz podwyższanie jej skuteczności przy minimalizacji kosztów
  • Remarketing – Przypomnisz się każdej osobie odwiedzającej witrynę lub podejmującym konkretne działania
  • Dynamiczne reklamy – Umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo reklam na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądają w Twojej witrynie lub aplikacji
  • Nowoczesny format karuzelowy – prezentujemy od 3 do 5 obrazów z linkami w jednej jednostce reklamowej, aby przekierować odbiorców do konkretnego miejsca w Twojej witrynie
  • Tagowanie reklam – Dzięki otagowaniu reklam na potrzeby raportów Google Analytics jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych w social media

Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Answear.com

Zaufali nam