#growUp!

Zaznacz stronę

Stawiamy na performance

Kampanie efektywnościowe w social media charakteryzuje niski koszt, zaawansowane możliwości targetowania oraz duży zasięg.
Dzięki znajomości zaawansowanych opcji targetowania i doświadczeniu w mixowaniu kampanii zorientowanych na różne cele zbudujemy świadomość Twojej marki, sprawimy, że Cię polubią i zapamiętają oraz zwiększymy Twoją sprzedaż.

Facebook ADS

    Strona głównaOfertaReklama na Facebooku

    Stawiamy na performance

    Facebook jest obecnie zdecydowanie największym i najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym na świecie. Szacuje się, że użytkownicy logują się na niego średnio aż 14 razy dziennie! Ze względu na ogromną liczbę potencjalnych klientów warto postawić na marketing firmy w mediach społecznościowych – ale nie tylko pod kątem wizerunkowym.

    Facebook i płatne reklamy na Facebooku stanowią doskonałą płaszczyznę do prowadzenia działań stricte sprzedażowych. I właśnie w tym specjalizujemy się najlepiej.

    ZALETY REKLAMY NA FACEBOOKU:

    • Precyzyjne targetowanie – Kierujesz reklamy tylko do tych osób, które spełniają określone przez Ciebie kryteria
    • Remarketing – Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
    • Korzystna metoda rozliczania – Kampanie reklamowe na Facebooku mogą być rozliczane w modelu CPC lub w modelu CPM
    • Wsparcie pozostałych działań reklamowych
    • Mierzalność – Na Facebooku zmierzysz, czy prowadzone przez Ciebie działania / kampanie reklamowe są efektywne

    W PROWADZONYCH KAMPANIACH REKLAMOWYCH NA FB WYKORZYSTUJEMY:

    • Nowy Piksel Facebooka – Ułatwia on monitorowanie konwersji, optymalizację kampanii oraz podwyższanie jej skuteczności przy minimalizacji kosztów
    • Remarketing – Przypomnisz się każdej osobie odwiedzającej witrynę lub podejmującym konkretne działania
    • Dynamiczne reklamy – Umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo kampanii reklamowych na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądają w Twojej witrynie lub aplikacji
    • Nowoczesny format karuzelowy – prezentujemy od 3 do 5 obrazów z linkami w jednej jednostce reklamowej, aby przekierować odbiorców do konkretnego miejsca w Twojej witrynie
    • Tagowanie reklam – Dzięki otagowaniu reklam na potrzeby raportów Google Analytics jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych w social media, a więc na przykład kampanii reklamowych na FB

    Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

    orteo
    Jarek Rękas, Co-founder Orteo

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Zaufali nam