#growUp!

Zaznacz stronę

Stawiamy na performance

Kampanie efektywnościowe w social media charakteryzuje niski koszt, zaawansowane możliwości targetowania oraz duży zasięg.
Dzięki znajomości zaawansowanych opcji targetowania i doświadczeniu w mixowaniu kampanii zorientowanych na różne cele zbudujemy świadomość Twojej marki, sprawimy, że Cię polubią i zapamiętają oraz zwiększymy Twoją sprzedaż.

Facebook ADS

    Strona głównaOfertaReklama na Facebooku

    Stawiamy na performance

    Facebook jest obecnie zdecydowanie największym i najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym na świecie. Szacuje się, że użytkownicy logują się na niego średnio aż 14 razy dziennie! Ze względu na ogromną liczbę potencjalnych klientów warto postawić na marketing firmy w mediach społecznościowych – ale nie tylko pod kątem wizerunkowym.

    Facebook i płatne reklamy na Facebooku stanowią doskonałą płaszczyznę do prowadzenia działań stricte sprzedażowych. I właśnie w tym specjalizujemy się najlepiej.

    ZALETY REKLAMY NA FACEBOOKU:

    • Precyzyjne targetowanie – Kierujesz reklamy tylko do tych osób, które spełniają określone przez Ciebie kryteria
    • Remarketing – Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
    • Korzystna metoda rozliczania – Kampanie reklamowe na Facebooku mogą być rozliczane w modelu CPC lub w modelu CPM
    • Wsparcie pozostałych działań reklamowych
    • Mierzalność – Na Facebooku zmierzysz, czy prowadzone przez Ciebie działania / kampanie reklamowe są efektywne

    W PROWADZONYCH KAMPANIACH REKLAMOWYCH NA FB WYKORZYSTUJEMY:

    • Nowy Piksel Facebooka – Ułatwia on monitorowanie konwersji, optymalizację kampanii oraz podwyższanie jej skuteczności przy minimalizacji kosztów
    • Remarketing – Przypomnisz się każdej osobie odwiedzającej witrynę lub podejmującym konkretne działania
    • Dynamiczne reklamy – Umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo kampanii reklamowych na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądają w Twojej witrynie lub aplikacji
    • Nowoczesny format karuzelowy – prezentujemy od 3 do 5 obrazów z linkami w jednej jednostce reklamowej, aby przekierować odbiorców do konkretnego miejsca w Twojej witrynie
    • Tagowanie reklam – Dzięki otagowaniu reklam na potrzeby raportów Google Analytics jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych w social media, a więc na przykład kampanii reklamowych na FB

    Z agencją Sempai współpracujemy od kwietnia 2017 roku. Bardzo sprawnie przejęli działania związane z pozycjonowaniem naszego serwisu www.innogy.pl po wcześniejszej agencji. Jesteśmy zadowoleni z prowadzonych prac i przekazywanych nam rekomendacji. Godnym pochwalenia jest zrozumienie, jakim wykazują się pracownicy agencji w sytuacjach, gdy nie zawsze możemy te rekomendacje wdrożyć z przyczyn technicznych lub biznesowych. W takich momentach staramy się wspólnie wypracować zadowalające rozwiązanie, biorąc pod uwagę ograniczenia, a przede wszystkim cele, jakie chcemy osiągnąć.

    Współpraca z agencją przebiega sprawnie przede wszystkim na łatwość kontaktu z osobami prowadzącymi nasz projekt. Widać, że praca nad pozycjonowaniem sprawia im dużą przyjemność i nie jest tylko obowiązkiem, ale także i pasją.

    Cenimy sobie także terminowe, comiesięczne raportowanie i dostęp do narzędzi monitorujących pozycję naszego serwisu. Dzięki nim mamy pewność, że projekt jest w dobrych rękach i w każdej chwili możemy sprawdzić naszą pozycję.

    Mając doświadczenie we współpracy z różnymi agencjami specjalizującymi się w pozycjonowaniu stron www, polecam wybór agencji Sempai do prowadzenia działań SEO. To solidna firma z fajnymi ludźmi znającymi się na swojej pracy.

    innogy
    Innogy

    Zobacz jak to robimy

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

    Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
    ✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
    ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam