Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stawiamy na performance

Kampanie efektywnościowe w social media charakteryzuje niski koszt, zaawansowane możliwości targetowania oraz duży zasięg.
Dzięki znajomości zaawansowanych opcji targetowania i doświadczeniu w mixowaniu kampanii zorientowanych na różne cele zbudujemy świadomość Twojej marki, sprawimy, że Cię polubią i zapamiętają oraz zwiększymy Twoją sprzedaż.

Facebook ADS

Strona głównaOfertaReklama na Facebooku

Stawiamy na performance

Facebook jest obecnie zdecydowanie największym i najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym na świecie. Szacuje się, że użytkownicy logują się na niego średnio aż 14 razy dziennie! Ze względu na ogromną liczbę potencjalnych klientów warto postawić na marketing firmy w mediach społecznościowych – ale nie tylko pod kątem wizerunkowym.

Facebook i płatne reklamy na Facebooku stanowią doskonałą płaszczyznę do prowadzenia działań stricte sprzedażowych. I właśnie w tym specjalizujemy się najlepiej.

ZALETY REKLAMY NA FACEBOOKU:

  • Precyzyjne targetowanie – Kierujesz reklamy tylko do tych osób, które spełniają określone przez Ciebie kryteria
  • Remarketing – Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
  • Korzystna metoda rozliczania – Kampanie reklamowe na Facebooku mogą być rozliczane w modelu CPC lub w modelu CPM
  • Wsparcie pozostałych działań reklamowych
  • Mierzalność – Na Facebooku zmierzysz, czy prowadzone przez Ciebie działania / kampanie reklamowe są efektywne

W PROWADZONYCH KAMPANIACH REKLAMOWYCH NA FB WYKORZYSTUJEMY:

  • Nowy Piksel Facebooka – Ułatwia on monitorowanie konwersji, optymalizację kampanii oraz podwyższanie jej skuteczności przy minimalizacji kosztów
  • Remarketing – Przypomnisz się każdej osobie odwiedzającej witrynę lub podejmującym konkretne działania
  • Dynamiczne reklamy – Umożliwiają tworzenie właściwych i dopasowanych czasowo kampanii reklamowych na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądają w Twojej witrynie lub aplikacji
  • Nowoczesny format karuzelowy – prezentujemy od 3 do 5 obrazów z linkami w jednej jednostce reklamowej, aby przekierować odbiorców do konkretnego miejsca w Twojej witrynie
  • Tagowanie reklam – Dzięki otagowaniu reklam na potrzeby raportów Google Analytics jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych w social media, a więc na przykład kampanii reklamowych na FB

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Zaufali nam