Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

SEO Copywriting

Strona głównaOfertaContent MarketingSEO Copywriting

Wyższe pozycje + większa lojalność

Tworzymy treści, którą są przyjazne zarówno dla klienta, jak i dla wyszukiwarek internetowych. Dzięki nam Twoja marka wyróżni się w sieci. Stworzymy dla Ciebie unikalne i bogate we frazy kluczowe opisy, które sprzedadzą Twój produkt klientowi i wywindują Twoją stronę na wyższe pozycje w wynikach Google.

Usługa Copywritingu obejmuje:

  • Tworzenie treści na strony www
  • Tworzenie unikalnych opisów na strony kategorii sklepów internetowych
  • Tworzenie unikalnych opisów produktów w sklepach on-line

Dlaczego powinieneś powierzyć nam content marketing swojej firmy?

Wyróżnia nas:

  • Doświadczenie – od ponad 10 lat pomagamy naszym klientom zaistnieć w sieci
  • Nastawienie na efekty – dzięki temu, że specjalizujemy się też wperformance marketingu, najważniejsze są dla nas liczby
  • Kompleksowość – na co dzień robimy też SEO, zatem wiemy, jak napisać tekst, który przeniesie Twoją witrynę na topy w wynikach wyszukiwania
  • Kreatywność – nie lubimy standardowych rozwiązań i utartych schematów

 

Zobacz inne pakiety usług Content marketing niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

Z agencją Sempai współpracujemy od kwietnia 2017 roku. Bardzo sprawnie przejęli działania związane z pozycjonowaniem naszego serwisu www.innogy.pl po wcześniejszej agencji. Jesteśmy zadowoleni z prowadzonych prac i przekazywanych nam rekomendacji. Godnym pochwalenia jest zrozumienie, jakim wykazują się pracownicy agencji w sytuacjach, gdy nie zawsze możemy te rekomendacje wdrożyć z przyczyn technicznych lub biznesowych. W takich momentach staramy się wspólnie wypracować zadowalające rozwiązanie, biorąc pod uwagę ograniczenia, a przede wszystkim cele, jakie chcemy osiągnąć.

Współpraca z agencją przebiega sprawnie przede wszystkim na łatwość kontaktu z osobami prowadzącymi nasz projekt. Widać, że praca nad pozycjonowaniem sprawia im dużą przyjemność i nie jest tylko obowiązkiem, ale także i pasją.

Cenimy sobie także terminowe, comiesięczne raportowanie i dostęp do narzędzi monitorujących pozycję naszego serwisu. Dzięki nim mamy pewność, że projekt jest w dobrych rękach i w każdej chwili możemy sprawdzić naszą pozycję.

Mając doświadczenie we współpracy z różnymi agencjami specjalizującymi się w pozycjonowaniu stron www, polecam wybór agencji Sempai do prowadzenia działań SEO. To solidna firma z fajnymi ludźmi znającymi się na swojej pracy.

innogy
Innogy

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Zaufali nam