Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN!
Case study Tantis.pl
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
Kim jesteśmy?
Jesteśmy zdobywcami wielu branżowych nagród, w tym: European Search Awards, semKRK, Ekomersów w kategorii Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż, EMEA Google Premier Partner Awards.
O kliencie
Wyzwanie
Problem, z którym zgłosił się do nas klient, to brak możliwości zwiększania skali prowadzonych działań w Google Ads. Kampania niemal w całości opierała się na opcjach automatycznych i chociaż przynosiła efekty na zadowalającym poziomie, to zwiększanie skali stało się barierą. Wyzwaniem stało się zarówno dalsze realizowanie przez kampanie celów biznesowych, jak i specyficznych, bieżących wytycznych operacyjnych tantis.pl. Przełożenie ich na język automatów było niewykonalne.
Przykład:
Klientowi zależało na specjalnym traktowaniu konkretnych segmentów produktów, lecz zastosowanie automatów to uniemożliwiało. Opierając się jedynie na machine learning, nie był w stanie wykluczyć wybranych słów kluczowych z kampanii, takich jak nazwy producentów lub wydawcy.
Strategia
Clue strategii, którą obraliśmy, polegała na ścisłej korelacji machine learning z human intelligence i jak najpełniejszym wykorzystaniu opcji automatycznych w celu realizacji bieżących potrzeb klienta, co miała umożliwić kontrola specjalisty.
Realizacja
Nasze autorskie narzędzie składa się z 4 głównych komponentów, które dzięki wzajemnej korelacji, znacznie zwiększają efektywność reklam produktowych:
Sempai Inventory Manager
Moduł zarządzania i optymalizacji product feed na potrzeby maksymalnego przystosowania go do ogólnych oraz specyficznych wymagań kampanii Google Ads.
Sempai Merchant
Moduł służący do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.
CSS Sempai Shop
Jest to usługa porównywania cen, dzięki której reklamodawcy osiągają stawki CPC niższe nawet o 20%.
Sempai Search 360
Moduł umożliwiający automatyzację w zakresie budowy i aktualizacji kampanii text ads w sieci wyszukiwania Google Ads na podstawie danych z feedu produktowego.
Reklamy na serie produktów
Wraz z klientem wyznaczyliśmy zbiór popularnych serii produktowych. Przy reklamowaniu książek ważne jest zaakcentowanie dostępności wielu pozycji z danej serii już na poziomie przekazu reklamowego lub/i strony docelowej (landing page).
- W reklamach tekstowych wykorzystaliśmy kierowanie na specjalnie przygotowany Landing Page całej serii zamiast karty produktu pojedynczej książki jak w PLA.
- Rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku serii książek dla dzieci.
Efekty:
Nasza strategia oparta na wzajemnym przenikaniu się kompetencji specjalisty i samouczących się mechanizmach przyniosła rezultaty lepsze, aniżeli zakładaliśmy. Dużą rolę w osiągnięciu takich wyników odegrało wykorzystanie naszego autorskiego narzędzia: Sempai Merchant 360.
Porównując luty 2021 do lutego 2020 osiągnęliśmy spektakularne wyniki:
+683%
Przychody
+812%
Kliknięcia
-16%
CPC
Jak współpracę ocenia Klient?
Szukałem agencji która pomoże mi wyskalować kampanie Google Ads bardziej niż pozwalają na to automaty Google jednocześnie zwiększając osiągany ROAS. Sempai przeanalizowało konto, spotkaliśmy się i dostałem jasną informację, że wykorzystując własny CSS i swoje indywidualne narzędzia będą w stanie wykonać to niełatwe zadanie.
Mówiąc krótko – zrobili to. W związku z tym że ich działania są skuteczne, rozszerzyliśmy współpracę o kolejne kanały – SEO i FB Ads, które również przynoszą bardzo dobre rezultaty, dlatego z dużym optymizmem patrzę w przyszłość. Nawiązanie współpracy z Sempai to była jedna z najlepszych decyzji biznesowych 2020 r.”
Skontaktuj się z nami!
