wideo marketing ecommerce

Wideo marketing dla e-commerce

Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

Promowanie produktów i usług

Jeżeli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiÄ™kszeniu popytu na Twoje produkty lub usÅ‚ugi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu dziaÅ‚aÅ„ sprzedażowych,
  • przebiciu siÄ™ w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Zgłoś się do nas!

Promowanie produktów i usÅ‚ug dedykujemy w szczególnoÅ›ci sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usÅ‚ugodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usÅ‚ug, a także firmom posiadajÄ…cym punkty stacjonarne.

Dzięki temu zyskujesz:

  • zwiÄ™kszenie liczby konwersji i wolumenu sprzedaży,
  • precyzyjne dotarcie ze swoim przekazem do dużych grup docelowych,
  • niski koszt dotarcia do użytkowników,
  • wiÄ™cej interakcji i odwiedzin w Twojej witrynie www lub na kanale YouTube,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • wyÅ›wietlenia Twoich filmów także na Instagramie, Messengerze i w Audience Network Facebooka.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

Słowniczek wideomarketingu

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

Facebook Watch

🗸

Feed

🗸

Stories

🗸

Marketplace

🗸

Chcę dostać wycenę

Chcę zobaczyć inne pakiety

Słowniczek wideomarketingu

Bumper Ads â€“ reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. dÅ‚ugość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza siÄ™ na mobile. CharakteryzujÄ… je niskie koszty prowadzenia kampanii. StanowiÄ… idealne uzupeÅ‚nienie innych dziaÅ‚aÅ„ (mogÄ… sÅ‚użyć do m.in. przypomnienia o trwajÄ…cej kampanii).

In-stream â€“ Jest to dÅ‚uższa forma przekazu. PÅ‚acisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z niÄ… w interakcjÄ™. Użytkownik ma możliwość pominiÄ™cia po 5 sekundach, za które nie zapÅ‚acisz.

TrueView For Action â€“ Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.

TrueView For Shopping â€“ Z jego pomocÄ… możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie Å›cieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzjÄ… nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.

Facebook Watch â€“ Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiajÄ… wszystkie materiaÅ‚y wideo. Reklama wyÅ›wietla siÄ™ pomiÄ™dzy filmami niepromowanymi.

Feed â€“ Facebook, Instagram – DziÄ™ki możliwoÅ›ci podpiÄ™cia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiÄ™kszysz z jej pomocÄ… ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel majÄ… zdecydowanie wiÄ™kszy współczynnik klikalnoÅ›ci (CTR) oraz charakteryzujÄ… siÄ™ niższym CPC niż banery statyczne.

Stories â€“ Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyÅ›wietla siÄ™ w Stories na wszystkich trzech dostÄ™pnych platformach. Charakteryzuje jÄ… potencjalnie najwiÄ™kszy zasiÄ™g i najniższy koszt dotarcia.

Marketplace â€“ Stanowi idealne poÅ‚Ä…czenie dziaÅ‚aÅ„ wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu doÅ‚Ä…czasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostÄ™pny jest tylko na urzÄ…dzeniu mobilnym

Baza
Wiedzy
Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom)  w podświadomości ...

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5%...

ostatni-webinar

Szukasz aktualnych case studies SEO i chcesz poznać tajniki sukcesu od ekspertów z różnych branż? Mamy coś dla Ciebie! Już niebawem ukaże się SEO Case...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesiÄ™cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczÄ™liÅ›my dziaÅ‚ania, a po 4 miesiÄ…cach Darmarsklep.pl zaliczyÅ‚ 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...