Jakie branże w e-commerce odnotowały największy wzrost w przeciągu ostatnich lat? Co decyduje o tym, że użytkownik dokonuje zakupu akurat w tym sklepie internetowym? Jakie metody dostawy i e-płatności preferują polscy internauci? Co sprawia, że dany sklep internetowy postrzegamy jako bezpieczny? Jaki kanał promocji obecnie rozwija się najdynamiczniej, biorąc pod uwagę wydatki na reklamę?
M.in. odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszej najnowszej infografice, która jest wstępem do cyklu eksportowego #GrowGlobal.
Startujemy z cyklem #GrowGlobal, w ramach którego raz w miesiącu będziemy publikować na naszym blogu proTIPY eksportowe z rynków, które z różnym względów są atrakcyjnym kierunkiem ekspansji zagranicznej dla polskich sklepów internetowych.
Śledząc go, dowiecie się, jak przygotować się do ekspansji zagranicznej na konkretne rynki. Znajdziecie wskazówki, jakie preferencje zakupowe reprezentują mieszkańcy danego kraju.
Ta wiedza pomoże Wam uniknąć błędów, które niepotrzebnie mogą Was srogo kosztować.
E-commerce w Polsce
Na start na tapet bierzemy… rodzimy, polski rynek 🙂
Znajdziecie tu informacje dotyczące kilku kluczowych obszarów związanych z prowadzeniem sklepu internetowego:
- ogólnych trendów branży e-commerce
- preferencji użytkowników
- logistyki
- płatności
- budowania wiarygodności
- reklamy
Ogólne trendy branży e-commerce w Polsce
Preferencje polskich użytkowników internetu w obszarze e-commerce
Logistyka e-commerce w Polsce
E-płatności e-commerce w Polsce
Budowanie wiarygodności w e-commerce w Polsce
Kanały promocji e-commerce w Polsce
Infografikę w wysokiej rozdzielczości pobierzecie z:
http://sempai.link/infografika-growglobal
Rynki eksportowe
W kolejnych tygodniach zaserwujemy Wam mięsiste proTIPY eksportowe dotyczące następujących rynków:
- Niemcy
- Wielka Brytania
- Francja
- Hiszpania
- Czechy
Stay Tuned! 🙂