Strona główna → Blog → Poradnik → E-commerce w Polsce w liczbach. Infografika #GrowGlobal E-commerce w Polsce w liczbach. Infografika #GrowGlobal Sempai 12 października, 2020 Przeczytasz w ~ 2 min. Jakie branże w e-commerce odnotowały największy wzrost w przeciągu ostatnich lat? Co decyduje o tym, że użytkownik dokonuje zakupu akurat w tym sklepie internetowym? Jakie metody dostawy i e-płatności preferują polscy internauci? Co sprawia, że dany sklep internetowy postrzegamy jako bezpieczny? Jaki kanał promocji obecnie rozwija się najdynamiczniej, biorąc pod uwagę wydatki na reklamę? M.in. odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszej najnowszej infografice, która jest wstępem do cyklu eksportowego #GrowGlobal. Startujemy z cyklem #GrowGlobal, w ramach którego raz w miesiącu będziemy publikować na naszym blogu proTIPY eksportowe z rynków, które z różnym względów są atrakcyjnym kierunkiem ekspansji zagranicznej dla polskich sklepów internetowych. Śledząc go, dowiecie się, jak przygotować się do ekspansji zagranicznej na konkretne rynki. Znajdziecie wskazówki, jakie preferencje zakupowe reprezentują mieszkańcy danego kraju. Ta wiedza pomoże Wam uniknąć błędów, które niepotrzebnie mogą Was srogo kosztować. E-commerce w Polsce Na start na tapet bierzemy… rodzimy, polski rynek 🙂 Znajdziecie tu informacje dotyczące kilku kluczowych obszarów związanych z prowadzeniem sklepu internetowego: ogólnych trendów branży e-commerce preferencji użytkowników logistyki płatności budowania wiarygodności reklamy Ogólne trendy branży e-commerce w Polsce Preferencje polskich użytkowników internetu w obszarze e-commerce Logistyka e-commerce w Polsce E-płatności e-commerce w Polsce Budowanie wiarygodności w e-commerce w Polsce Kanały promocji e-commerce w Polsce Infografikę w wysokiej rozdzielczości pobierzecie z: http://sempai.link/infografika-growglobal Rynki eksportowe W kolejnych tygodniach zaserwujemy Wam mięsiste proTIPY eksportowe dotyczące następujących rynków: Niemcy Wielka Brytania Francja Hiszpania Czechy Stay Tuned! 🙂 Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 3 – budowa kart produktowych Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu Analiza SWOT – mocne i słabe strony przedsiębiorstwa Feedback — co to jest i jak zbierać go od klientów Kaizen: co to jest? O japońskiej koncepcji ciągłego doskonalenia się słów kilka Narzędzia marketingowe, które warto stosować Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Komentarze Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ