Blog


Wybierz
Kategorie:
Co-to-jest-konwersja-i-jak-ją-mierzyć

Co to jest konwersja i jak ją mierzyć?

Działasz w branży e-commerce i np. prowadzisz sklep internetowy? Musisz być świadomy, że pozyskiwanie ruchu do swojej witryny jest ważne, jednak nie gwarantuje sukcesu, czyli dużej sprzedaży. Tym, czego potrzebujesz, jest wysoka konwersja. Co to takiego i dlaczego ma aż tak duże znaczenie? Konwersja – definicja Powiedzmy, że prowadzisz sklep internetowy z matami edukacyjnymi dla […]

więcej

czym jest cpc

Czym jest CPC? Co ma wpływ na cost per click i jak go obliczyć?

Internetowe kampanie reklamowe to jeden ze sposobów na pozyskanie nowych klientów. Jednak stworzenie reklamy, która będzie równie trafna, co korzystna cenowo, bywa problematyczne. Jak zaplanować kampanię reklamową, aby w prosty sposób wyliczyć jednocześnie jej całkowity koszt i efekty? Pomocne może okazać się wyliczenie CPC. Co oznacza ten skrót? W jaki sposób policzyć średni cost per […]

więcej

Czym-jest-CPA

CPA — co to jest Cost per action?

W świecie internetowego marketingu przewija się wiele wskaźników i ich skrótów. Dziś przyjrzymy się bliżej jednemu z nich — CPA. Co oznacza, do czego służy i jak go liczyć? Oto garść praktycznej wiedzy, która przyda się każdemu, kto działa w obszarze e-commerce. 

więcej

Przekierowanie

Przekierowanie 301 i 302 – czym są i jaki mają wpływ na SEO?

Przekierowanie URL pozwala przenieść wybraną stronę internetową pod inny adres URL. Zanim zostanie dokonane, należy zdecydować czy strona przenoszona jest trwale, czy tymczasowo. Która opcja będzie lepsza pod kątem pozycjonowania? Sprawdź nasz artykuł o przekierowaniu 301 i 302 oraz ich wypływie na SEO. Przekierowanie URL – co to znaczy? Przekierowanie URL to nic innego jak […]

więcej

Performance Marketing Diamonds

Performance Marketing Diamonds 2022. Diament dla Sempai Merchant 360

Otrzymaliśmy najcenniejszy klejnot w całej branży digital – Performance Marketing Diamond! Nasza autorska technologia Sempai Merchant 360 zajęła 1. miejsce w kategorii Performance Technology of the Year w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

więcej

Analiza RFM

Analiza RFM — dostosuj strategię do zachowań Twoich odbiorców i zwiększaj lojalność swoich klientów

Wraz z dynamicznym wzrostem branży e-commerce w Polsce i na świecie w ostatnich latach, a w szczególności w okresie pandemii COVID-19, obok szeregu nowych możliwości rozwoju, dużym wyzwaniem dla sprzedających stała się dynamicznie rosnąca liczba sklepów internetowych i ich klientów. Analizy zachowań kupujących w Internecie pokazują, że pomimo początkowych oporów, pandemiczne obostrzenia w sklepach stacjonarnych […]

więcej

Okładka

E-commerce we Włoszech. Infografika #GrowGlobal

Planujesz ekspansję na rynek zagraniczny? Przygotowaliśmy dla Ciebie kolejną infografikę z zestawem niezwykle ciekawych i przydatnych danych. Tym razem pod lupę wzięliśmy rynek e-commerce we Włoszech. Z naszego zestawienia, dowiesz się między innymi: kim są klienci sklepów internetowych, jakie są ich preferencje dotyczące dostawy i płatności, a także jak wyglądają ogólne trendy branżowe na rynku. […]

więcej

Google analytics 4 v2

Google Analytics 4. Krok 2: wdrożenie rozszerzonego e-commerce

W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić podstawową konfigurację Google Analytics 4 (Krok 1). Teraz omówimy krok 2, który jest punktem najbardziej czasochłonnym, ale też obowiązkowym dla sklepów internetowych. Pokażemy jak wdrożyć rozszerzony e-commerce w GA4. Czy konieczne jest wdrożenie rozszerzonego e-commerce? Odpowiedź jest krótka: Tak.  Na starcie podkreślamy jednak, że wielką zmianą między Universal Analytics […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch