Strona główna → Blog → Poradnik → Zarządzanie metodami i formami płatności w Adwords Zarządzanie metodami i formami płatności w Adwords Paulina Sawicka 13 maja, 2016 Przeczytasz w ~ 3 min. Metoda płatności w Adwords to sposób, w jaki rozliczasz koszty kampanii Google Adwords. Dwie najpopularniejsze metody to płatność za pomocą karty kredytowej lub konta bankowego. Dostępne metody płatności: 1) Dodawanie nowej metody płatności Zaloguj się na swoje konto w https://adwords.google.com i przejdź do Płatności: Potem kliknij w “Ustawienia płatności” i “Dodaj nową metodę płatności”: Dodanie karty kredytowej: LUB Polecenie zapłaty z konta bankowego: 2) Aktualizowanie i usuwanie metody płatności Po zalogowaniu się na swoje konto i przejściu do Płatności -> Ustawienia Płatności na dole pojawią się “Dostępne metody płatności”. Kliknij “Zmień” lub “Usuń” w zależności od potrzeby: Formy płatności: Po zalogowaniu się na swoje konto i przejściu do Płatności -> Ustawienia Płatności możesz ustawić formę płatności: Są dwie formy płatności w Google Adwords: 1) Płatności automatyczne Przy tym ustawieniu koszty reklamy są najpierw naliczane, a potem następuje automatyczne obciążenie zgodnie z wybraną metodą płatności. Po jednorazowym wprowadzeniu informacji rozliczeniowych na początku płatności są przetwarzane automatycznie, więc nie musisz się martwić, że Twoje reklamy przestaną być wyświetlane, gdy zapomnisz o płatności. W przypadku płatności automatycznych Google obciąży Cię kosztami reklamy po 30 dniach od ostatniego obciążenia automatycznego lub za każdym razem, gdy koszty na koncie osiągną ustaloną z góry kwotę (tzw.próg naliczania należności) – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Próg naliczania należności jest początkowo ustawiony na określoną kwotę. Za każdym razem, gdy Twoje konto osiąga ten próg przed zakończeniem 30-dniowego cyklu rozliczeniowego, próg ulega zwiększeniu aż do najwyższej wartości. Progi różnią się w zależności od konta, kraju i waluty, sprawdź więc na swoim koncie, jaki jest Twój aktualny próg. Pamiętaj, że suma, którą Google obciąży Twoje konto, może nieznacznie przekroczyć próg, jeśli koszty narastają szybko. 2) Płatności ręczne To ustawienie płatności w AdWords umożliwiające dokonanie płatności przed wyświetleniem reklam. Reklamy będą wyświetlane, dopóki na koncie będą znajdować się środki. Nie zapomnij o ich uzupełnianiu. Google wyśle Ci maila, gdy poziom środków na koncie będzie niski (około tygodnia przed wyczerpaniem budżetu) oraz gdy środki zostaną już wyczerpane. Płatności ręcznej możesz dokonać w każdej chwili – nawet jeśli korzystasz z automatycznego ustawienia płatności, które umożliwia Ci płacenie po wyświetleniu reklam i naliczeniu kosztów. Aby dokonać płatności ręcznej, zaloguj się na swoje konto AdWords, kliknij zębate koło, wejdź w “Płatności” i kliknij “Dokonaj płatności”: Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć White paper – czym jest? Jak przygotować białą księgę, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym Kim jest ambasador marki? Sprawdź, jakie korzyści dla marki niesie współpraca z ambasadorami marki Co to jest wizerunek marki? Odkryj, na czym polega budowanie wizerunku marki Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty? Paulina Sawicka Account Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ