Wybierz
Kategorie:
Co to jest lead? Rodzaje i generowanie leadów

Co to jest lead? Rodzaje i generowanie leadów

Celem Twojego biznesu, jak i każdego innego, jest zysk. Jeśli go zabraknie i ciągle będziesz pod kreską, zaczną się piętrzyć problemy. Czego potrzebujesz? Tutaj odpowiedź jest prosta – oczywiście, że klientów. Jak jednak ich pozyskać? Co ma do tego lead? W poniższym artykule rozłożymy to pojęcie na czynniki pierwsze. Podpowiemy również, jak generować leady sprzedażowe. […]

więcej

Helpful Content

Helpful Content Update – czy da Ci popalić?

Aby znaleźć interesującą Cię informację, przekopujesz dziesiątki stron? Been there! Treść w internecie zrobiła się miałka, nie na temat, do tego przeładowana słowami kluczowymi, a jej twórcy zdecydowanie nadużywają opcji „kopiuj-wklej”. Coś poszło nie tak. I tu wchodzi on. Nowy, świeżutki Helpful Content Algorithm Update 25 sierpnia Google rozpoczął aktualizację swojego algorytmu nazwanego Helpful Content. […]

więcej

niedoceniane-tresci

Niedoceniane treści – Q&A po webinarze

2 sierpnia nasza Content Marketing Specialist – Iwona Bortniczuk, poprowadziła webinar p.t.: “Niedoceniane treści, czyli jak pisać idealne opisy produktów”. Było Was naprawdę dużo i zadaliście mnóstwo ciekawych pytań! Poniżej prezentujemy Wam odpowiedzi, w których sformułowaniu pomagał również nasz Content Marketing Team Leader – Marcin Olszewski. Jeżeli chcecie dowiedzieć jeszcze więcej na temat pisania idealnych […]

więcej

Copywriter — jak skutecznie budować markę osobistą

Copywriter — jak skutecznie budować markę osobistą?

Budowanie marki osobistej jest szczególnie ważne w branżach typowych dla wolnych strzelców: fotografów, grafików, programistów czy copywriterów. I właśnie na tym ostatnim zawodzie dziś się skupimy. Dlaczego warto stworzyć i dbać o markę osobistą jako copy oraz jak właściwie się za to zabrać? Czym jest marka osobista? Marka osobista (personal branding) to kilka aspektów, które […]

więcej

6 narzedzi ktore pokocha kazdy copywriter

6 narzędzi, które pokocha każdy copywriter!

Chcesz spróbować swoich sił w copywritingu, ale używanie słów kluczowych to dla ciebie czarna magia? A może zajmujesz się tym już od dłuższego czasu, ale poszukujesz przydatnych narzędzi, które ułatwią ci tworzenie treści? Dobrze się składa, bo właśnie mamy coś dla ciebie! Oto 6 aplikacji oraz wtyczek przydatnych w pracy copywritera i przy tworzeniu tekstów […]

więcej

Niedoceniane treści

Niedoceniane treści, czyli: jak pisać idealne opisy produktów?

„Najlepsza wyciskarka do czosnku”, „ponadczasowy design łapki na muchy”, „najwyższa jakość wykonania ogrodowego krzesła”. Takie sformułowania to przeżytek! Jeśli chcesz sprzedawać, musisz się wyróżnić. Bazować na konkretach. Zwrócić uwagę użytkownika na korzyści. Uwieść go obietnicą, którą faktycznie możesz spełnić. Opisy produktów i kategorii – jak je tworzyć, aby działały? Oto zbiór porad i wskazówek dla […]

więcej

Jak założyć bloga - poradnik dla początkujących

Jak założyć bloga? Poradnik dla początkujących

Zdecydowałeś już, że chcesz założyć własnego bloga? Świetnie, nie pozostaje ci nic innego, jak się za to zabrać. Tutaj jednak najczęściej pojawiają się pierwsze wątpliwości: czy założenie bloga jest trudne? Jaką wybrać nazwę bloga? Na jaką platformę się zdecydować? Ile kosztuje założenie bloga? Przygotowaliśmy kompletny poradnik dla początkujących, który ułatwi Ci przejście przez ten proces!

więcej

cms - co to jest system zarządzania treścią

CMS — co to jest system zarządzania treścią?

Publikowanie blogów i aktualności, dodawanie zakładek, zmiany w tekście oraz rozmiarach grafik — wszystko to można zamieścić na stronie internetowej poprzez edycję kodu. Czy jest to skuteczne? W dużej mierze — tak. Czy wygodne? Niekoniecznie. Z pomocą przychodzą systemy, które dzięki przyjaznemu interface’owi pozwalają użytkownikowi na szybką i łatwą modyfikację treści. Co to jest CMS? […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch