Strona główna → Blog → Poradnik → Jak połączyć Google Search Console z Google Analytics? Jak połączyć Google Search Console z Google Analytics? Paulina Sawicka 7 stycznia, 2016 Przeczytasz w ~ 1 min. Ponieważ Google Search Console i Google Analytics zbierają dane w inny sposób, warto połączyć te dwa konta. Wszystko po to, aby w pełni korzystać z informacji, które zawierają te narzędzia. Po połączeniu tych dwóch usług, dane będą zintegrowane, co umożliwi generowanie dodatkowych raportów dot. ruchu Organicznego z wyszukiwarek internetowych. Jeśli dodałeś i zweryfikowałeś swój serwis internetowy w Google Search Console, możesz połączyć GSC z GA. Zaloguj się do Google Search Console – https://www.google.com/webmasters/tools Kliknij zębate koło (prawy górny róg) i wybierz “Usługa Google Analytics”: Wyświetli się lista kont GA powiązanych z Twoim kontem Google (mail, na który się logujesz do obu narzędzi). Wybierz odpowiednie konto i na dole kliknij “Zapisz” . Nowa wersja Google Search Console – zobacz główne zmiany Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć White paper – czym jest? Jak przygotować białą księgę, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym Kim jest ambasador marki? Sprawdź, jakie korzyści dla marki niesie współpraca z ambasadorami marki Co to jest wizerunek marki? Odkryj, na czym polega budowanie wizerunku marki Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty? Paulina Sawicka Account Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Komentarze 23 listopada, 2020 ToTemat.pl Teraz to już chyba wygada inaczej, oni ciągle zmieniają wszystko na swoich stronach. Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ