Home → Blog → Poradnik → Nadanie dostępu do Google Merchant Center Nadanie dostępu do Google Merchant Center Paulina Sawicka 4 maja, 2016 Przeczytasz w ~ 2 min. Google Merchant Center to narzędzie do przesyłania informacji o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniania ich w Zakupach i innych usługach Google, w tym Google Adwords. Po połączeniu kont Google AdWords i Merchant Center możesz prezentować swoją ofertę bezpośrednio użytkownikom w reklamach produktowych. Jeśli posiadasz już swoje konto w Google Merchant Center postępuj zgodnie z poniższymi krokami. Zaloguj się na swoje konto GMC: Następnie kliknij “Ustawienia”: Potem wybierz “Użytkownicy”: Kolejno kliknij w czerwony przycisk z napisem “+ Użytkownik”: Następnie wpisz adres mailowy, któremu chcesz nadać dostęp i wybierz uprawnienia (Administrator – może dodawać kolejne osoby lub Standardowe – nie może dodawać kolejnych osób): Na koniec kliknij “Zapisz”: Paulina Sawicka Account Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Komentarze Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ