Blog


Wybierz
Kategorie:
Neuromarketing-–-co-to-takiego-i-jak-jest-wykorzystywany

Neuromarketing – co to takiego i jak jest wykorzystywany?

Zanurz się w fascynujący świat neuromarketingu — dynamicznie rozwijającej się dziedziny, która przekracza granice tradycyjnego marketingu, łącząc nauki o mózgu z technikami sprzedaży. Ta przełomowa dyscyplina nie tylko odkrywa, co naprawdę motywuje nas do zakupu, ale także zmienia reguły gry dla marek na całym świecie.

więcej

Blog_Wskaźnik-jakości

Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również doskonale znać oraz rozumieć jej kryteria. Im mniej liczb, a więcej treści, tym więcej również możemy się nauczyć. Ocena jest (a przynajmniej — powinna być!) feedbackiem, a nie przypiętą doraźnie łatką typu: […]

więcej

Ga4 statystyki automatyczne 1

Jak wykorzystać automatyczne i niestandardowe statystyki w Google Analytics 4?

Już 1 lipca 2023 roku miejsce Universal Analytics zajmie Google Analytics 4 i tym samym stanie się jedynym narzędziem analitycznym udostępnionym przez Google. O konieczności jego wdrożenia i konfiguracji pisaliśmy szerzej w artykułach na naszym blogu, więc nie będziemy się powtarzać. Skupimy się natomiast na pozytywnych aspektach nowego narzędzia. Zacznijmy zatem od początku. W Google […]

więcej

remarkeing-jak-dziala-i-dlaczego-jest-tak-skuteczny

Remarketing – jak działa i dlaczego jest tak skuteczny?

Czym jest remarketing? Dlaczego działania remarketingowe przynoszą wymierne skutki? W jaki sposób przeprowadzać te działania, aby były w pełni efektywne? Czym jest remarketing na Facebooku? Jak wygląda w przestrzeni wyszukiwarek internetowych takich jak Google, a jak w postaci remarketingu dynamicznego? Kiedy postawić na ten rodzaj marketingu? Przeczytaj o tym, w jaki sposób zwiększyć efektywność Twojej […]

więcej

Jesteśmy-partnerami-CookieBot

Sempai partnerem Cookiebot!

Analityka jest niezwykle ważnym aspektem sprawnie działającej Agencji Digital. To właśnie w oparciu o dane jesteśmy w stanie dostosować się do preferencji użytkowników, aby proponować im treści oraz usługi, których najbardziej od nas oczekują. A tam, gdzie pojawiają się dane, tam również kluczową rolę odgrywają systemy odpowiadające za zarządzanie nimi oraz bezpieczeństwo. Ciasteczek z naszej […]

więcej

blog_google_discover_jak_dziala_i_jak_tam_sie_znalezc

Google Discover – jak działa i jak tam się znaleźć?

Google Discover to klucz do sukcesu w erze mobilnego przeglądania internetu. Poznaj innowacyjny sposób na budowanie wartościowych relacji z użytkownikami oraz klucz do optymalizacji i promocji treści w mobilnej przestrzeni cyfrowej.

więcej

bing-ads-jak-skutecznie-promowac-produkty-ecommerce

Bing Ads – jak skutecznie promować produkty eCommerce?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak przekształcić codziennych przeglądających Internet w lojalnych klientów Twojego sklepu internetowego? Odpowiedź tkwi w skutecznej promocji eCommerce, a kluczem do sukcesu może być Bing Ads! Poznaj sprawdzone metody, które pozwolą ci maksymalizować zasięg i konwersje, zwiększając jednocześnie świadomość marki i rentowność Twojego sklepu internetowego.

więcej

5-rzeczy,-których-należy-unikać-w-Google-Ads_e

5 rzeczy, których należy unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy

Google Ads to jedna z najważniejszych platform reklamowych w internecie. Dzięki niej firmy mogą dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Nieprawidłowe wykorzystanie jej funkcjonalności może jednak skutkować dużymi stratami finansowymi. W tym artykule przedstawimy 5 rzeczy, których warto unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy. Nieodpowiedni dobór słów kluczowych Wybór słów kluczowych jest istotny […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch