Blog


Wybierz
Kategorie:
xxx Blog Content a ekspansja zagraniczna 1

Content a ekspansja zagraniczna: jak tłumaczyć treści na stronie na języki obce?

Jeżeli planujesz strategię content marketingową, która wykracza poza Twój rodzimy rynek, zastanawiasz się pewnie: jak przełożyć treści obecne na stronie na potrzeby użytkownika z zagranicy? W końcu nie wystarczy tłumaczenie samych zakładek czy nazw produktów. Musisz zapewnić klientowi wszystkie niezbędne informacje, które ułatwią mu podjęcie decyzji o zakupie. Oto kilka porad, na co zwrócić uwagę […]

więcej

Amazon dodatek do oferty

Amazon – dodatek do oferty, czy zbliżająca się konieczność?

Upadek Shopee w Polsce jeszcze bardziej umocnił i tak bardzo silną pozycję Allegro na rynku marketplace. Myślisz o alternatywie? Chcesz zacząć działać za granicą? A może po prostu chcesz wiedzieć, co może zaoferować Ci Amazon? Z naszego artykułu dowiesz się, kto, czy, oraz kiedy powinien naszym zdaniem rozważyć obecność na największym na świecie marketplace. Poznasz […]

więcej

program-lojalnosciowy-co-to-jest-i-czy-warto-go-oferowac

Program lojalnościowy – co to jest i czy warto go oferować?

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami to podstawa przy prowadzeniu działalności. Bez dbałości o ich zadowolenie z oferowanych produktów czy usług, szybko stracisz ich zaufanie, co przełoży się na niechęć do ponownego skorzystania z Twojej oferty. Nie jest to jednak jedyny aspekt, o który musisz zadbać. Ważny jest również plan marketingowy oraz oferowane bonusy, które zachęcą […]

więcej

plan-marketingowy-co-to-jest-i-w-jakim-celu-sie-go-tworzy

Plan marketingowy — co to jest i w jakim celu się go tworzy?

Czy zainwestowałbyś ogromne pieniądze w biznes, który nie posiada biznesplanu? Jesteśmy przekonani, że Twoja odpowiedź brzmi: nie. Trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek działania promocyjne lub po prostu rozpoczęcie działalności bez planu marketingowego. Ale czym właściwie jest plan marketingowy firmy i jak go napisać? Zdradzamy wszystko, co powinieneś wiedzieć na ten temat w naszym artykule!

więcej

sitemap-czym-jest-do-czego-sluzy-i-jak-ja-stworzyc

Sitemap: czym jest, do czego służy i jak ją stworzyć?

Dobra, przynosząca oczekiwane efekty strona internetowa to ta odpowiednio zoptymalizowana. Jednak nawet najlepiej przeprowadzane działania nie przyniosą efektów, jeśli roboty internetowe nie będą w stanie odnaleźć wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w indeksie. Koniecznością jest stworzenie wartościowej sitemap. Co to jest mapa strony? Do czego służy? A co najważniejsze — jak ją stworzyć? Podpowiadamy […]

więcej

Sempai partnerem Microsoft

Sempai partnerem Microsoft. Dlaczego warto zaufać certyfikowanej agencji?

Z początkiem 2023 roku nasza agencja – jako jedna z nielicznych w kraju – otrzymała oficjalny status partnera Microsoft Advertising. Uczestnictwo w programie to nie tylko rodzaj uznania ze strony technologicznego giganta, lecz także dowód, że spełniamy szereg wymagań, by móc dostarczać naszym klientom usługi z zakresu reklamy cyfrowej na najwyższym poziomie. Udział w programie […]

więcej

010 Blog Ktore narzedzie jest najlepsze

Które narzędzie jest najlepsze? Hotjar vs. Crazy Egg vs. Clarity

Właściwa i świadoma optymalizacja strony internetowej wymaga odpowiednich danych. Potrzebne są między innymi informacje, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny, wchodzą z nią w interakcję, które obszary strony są najchętniej przeglądane, a które nie i dlaczego. Warto również poznać bezpośrednie opinie użytkowników, które często bywają bardzo pomocne. W celu pozyskania tego typu danych musimy […]

więcej

Bezplatny-Audyt

Dlaczego bezpłatny audyt może Cię słono kosztować?

Czy wiesz, że na frazę “bezpłatny audyt” w wyszukiwarce Google w ciągu 0,6 sekundy pojawia się aż 8 570 000 wyników, a na hasło “free audit” wyskakuje niemal 537 000 000 wyników w czasie krótszym niż pół sekundy? Czy to nie zastanawiające, że tak wielu chciałoby za darmo dostarczyć Ci coś, co w rzeczywistości powinno […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch