Strona główna → Blog → Strona 14
Chcesz kupić najnowszy model sportowego obuwia znanej marki. Otwierasz więc okno przeglądarki i wpisujesz odpowiednią frazę w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Już u samej góry wyświetla Ci się przejrzysty pasek produktowy, a na nim najważniejsze informacje – nazwa poszukiwanego modelu, cena i informacje o kosztach wysyłki. Okazuje się, że duża sieciówka oferuje właśnie darmową dostawę! Przechodzisz […]
więcej
Będzie dużo networkingu i jeszcze więcej aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie. A wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. Po dwuletniej przerwie na mapę stacjonarnych wydarzeń marketingowych powraca InCommerce. To długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce odbędzie się w nowej, śniadaniowej formule już 8 listopada w Strefie Centralnej w Katowicach. Co przygotowali organizatorzy? […]
Bez wątpienia, głównym celem e-commerce jest przede wszystkim wzrost sprzedaży. Tylko w nielicznych wyjątkach dochodzi do momentu, gdy strategią staje się utrzymanie osiągniętego już poziomu. Dojście do tego miejsca nie byłoby jednak możliwe bez wcześniejszego dążenia do maksymalizacji przychodów. Z artykułu dowiesz się, co warto zrobić, aby w istotny sposób zwiększyć szanse na sprzedaż. Są […]
Duża frekwencja podczas webinaru to również mnóstwo ciekawych pytań od uczestników! Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od naszego prelegenta. 1. Co to znaczy duży e-commerce? Jak to ocenić? Odpowiedź: To bardzo subiektywna opinia: dla mnie duży e-commerce (z perspektywy SEO) to taki, który ma ponad 50 000 podstron (w większości ‘produkty’ i ‘kategorie’), czyli posiadający bardzo […]
Celem Twojego biznesu, jak i każdego innego, jest zysk. Jeśli go zabraknie i ciągle będziesz pod kreską, zaczną się piętrzyć problemy. Czego potrzebujesz? Tutaj odpowiedź jest prosta – oczywiście, że klientów. Jak jednak ich pozyskać? Co ma do tego lead? W poniższym artykule rozłożymy to pojęcie na czynniki pierwsze. Podpowiemy również, jak generować leady sprzedażowe. […]
Przekaz reklamowy dociera do odbiorcy w momencie, kiedy relaksuje się w mediach społecznościowych – scrollując Facebooka, przegląda stories na Instagramie albo ogląda kotki na TikToku. Do tego pochodzi od osoby, którą obserwujemy, którą się inspirujemy lub którą nawet podziwiamy! Influencer – kto to taki, czym się zajmuje oraz o czym należy pamiętać, rozpoczynając z nim […]
Przypomnij sobie swoją ostatnią wizytę w barze szybkiej obsługi. Zapewne rzuciłeś okiem na kolorowe menu, wybrałeś najbardziej kuszącą z dostępnych opcji i podszedłeś do kasy, aby złożyć zamówienie. Pracownik restauracji zaproponował Ci wówczas dodatkowy bekon do kanapki i doradził jej zakup w korzystnym cenowo zestawie – z frytkami i napojem. Czy wiesz, że w trakcie […]
Najgorętszy okres w branży e-commerce zbliża się do nas wielkimi krokami. To czas, do którego sprzedawcy internetowi skrupulatnie się przygotowują, planując i ustalając strategię działania w wielu kanałach sprzedażowych. Statystyki pokazują, że w ostatnim kwartale roku konkurujemy z największą liczbą reklamodawców walczących o uwagę klientów. Klienci w tym czasie wykazują się także największą intencją zakupową […]
zapisz się na Newsletter