Blog


Wybierz
Kategorie:
dropshipping-co-to-jest-i-jak-zaczac

Dropshipping – co to jest i jak zacząć?

Chcesz sprzedawać online, jednak nie masz wystarczającego kapitału na magazynowanie tych wszystkich produktów lub nie zamierzasz lokować dużych pieniędzy na start? Nie szkodzi! Wypróbuj nowoczesne rozwiązanie w branży e-commerce, czyli dropshipping. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zdecyduj, czy taki model jest dla Ciebie!

więcej

xxx Blog automatyczna konfiguracja

Automatyczna konfiguracja GA4 – zgadzać się czy rezygnować?

W ostatnich dniach, właściciele witryn posiadających usługę Universal Analytics mogli zauważyć górny pasek z nowym komunikatem: oraz otrzymali maile od Google z informacją: Zapewne wielu z Was zadaje sobie pytania: czy automatyczna aktualizacja Analyticsa dotknie także Twojej usługi? czy pozwolić by Google automatycznie założyło i skonfigurowało usługę GA4 dla Twojej witryny? czy automatyczna konfiguracja sprawi, […]

więcej

wyszukiwanie-obrazem-na-czym-polega

Wyszukiwanie obrazem – na czym polega i jak to zrobić?

Wyszukiwanie obrazem to funkcja, którą docenia coraz większa liczba internetowych użytkowników. Taka opcja daje dostęp do informacji na temat danego produktu, osoby czy miejsca. Dziś, w dobie wiecznego niedoczasu zależy nam jeszcze bardziej na szybkich i precyzyjnych wynikach wyszukiwania. Takie właśnie gwarantuje wyszukiwanie obrazem Google.

więcej

podobne_wyszukiwanie-w-google

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać na swoją korzyść

Podobne wyszukiwania w Google są przydatne z punktu widzenia użytkownika. Pomagają bowiem doprecyzować dane zapytanie. Jednak taka opcja to także szerokie pole do wykorzystania w marketingu internetowym. W jaki sposób zatem wykorzystać jak najefektywniej takie wyszukiwania w Google, by zwiększyły widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy!

więcej

rtm-czym-jest-real-time-marketing

RTM – czym jest Real Time Marketing?

Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś zastosować RTM, a w których momentach z niego zrezygnować? Jakie ma zalety i kiedy objawiają się w pełni? Jak używać marketingu czasu rzeczywistego, by przynosił wymierne korzyści?

więcej

006 Blog Wymiary i dane 1

Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujących,  nie możesz pominąć etapu zarejestrowania ich w usłudze GA4 jako dane lub wymiary niestandardowe. Jeśli tego nie zrobisz, Twoja usługa Google Analytics 4 nie będzie w stanie automatycznie dodać danych z parametrów jako nowe wymiary czy dane […]

więcej

005 Blog Google Analytics 4 jak debugowac 1

Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Jak debugować w GTM i GA4

Debugowanie to proces testowania i weryfikowania wdrożenia oraz usuwania ewentualnych błędów (z angielskiego – bug oznacza błąd).  We wdrożeniach analitycznych mamy do dyspozycji dwa narzędzia do debugowania. Do niedawna był to wyłącznie tryb podglądu w Google Tag Managerze. Od kilkunastu miesięcy jednak, Google dodało również tę możliwość w usłudze GA4. Z artykułu dowiesz się, jak […]

więcej

004 Blog Google Analytics 4

Google Analytics 4. Krok 4: implementacja dodatkowych danych do śledzenia

W poprzednim artykule mówiliśmy o wdrożeniu zbierania popularnych zdarzeń do kampanii leadowych. Pokazaliśmy również jak zabrać się za pomiar zdarzeń niestandardowych. (Krok 3) Dziś omówimy krok 4, czyli jak wdrożyć zdarzenia niestandardowe i jak skonfigurować zbieranie parametrów niestandardowych w GA4 . Z artykułu dowiesz się: Czym są zdarzenia niestandardowe w GA4 Jak dodać zdarzenia niestandardowe […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch