Blog


Wybierz
Kategorie:
Porzucone-koszyki_25.11

Na ratunek e-commerce: jak odzyskać porzucone koszyki?

Porzucone koszyki to bardzo częste zjawisko, które z roku na rok przybiera na sile. Według najnowszych badań współczynnik porzuceń koszyka (ang. Cart Abandonment Rate) w październiku 2022 roku wyniósł 73,02%. Warto jednak pamiętać, że jest to wynik uśredniony.   Istnieje wiele powodów, dla których internauci nie finalizują swoich zakupów. Z okazji Cyber Monday, czyli święta zakupów […]

więcej

Jak obnizyc koszty marketingowe dzieki marketing automation Anna Idzior Mironowicz 1

Jak obniżyć koszty marketingowe dzięki marketing automation?

Ostatni rok – pod względem gospodarczym – zarówno w Polsce, jak i na świecie charakteryzował się bardzo dużą dynamiką i obfitował w negatywne zmiany. Wpłynęły one i wciąż wpływają na zachowania zakupowe konsumentów – zarówno na rynku tradycyjnym jak i w obszarze digital. Czy w tym trudnym dla wielu firm czasie warto zatem inwestować w […]

więcej

Incommerce-no,18

O czym warto pamiętać po InCommerce w Katowicach… i dlaczego jest to ekogroszek?

36 milionów ton ekogroszku — tyle obecnie jest wart rynek e-commerce w Polsce. Skąd takie dane? Przedstawił je Dawid Dąbrowski, E-commerce Manager w onelectro.pl, który wraz z czterema innymi ekspertami podzielił się swoją wiedzą podczas minionego InCommerce w Katowicach.  36 milionów ton ekogroszku to dokładnie 109 miliardów złotych. W porównaniu do 2021 roku wartość rynku […]

więcej

Blog_reklama-sklepu-internetowego_jak-zrobic-to-dobrze_15_

Reklama sklepu internetowego — jak robić to dobrze?

Twój sklep internetowy nie generuje przychodu, jakiego się spodziewałeś, chociaż stacjonarnie bijesz rekordy sprzedaży? A może wciąż niewiele osób słyszało o Twoim biznesie, mimo że inwestujesz w reklamę? Oba te scenariusze często zaprzątają głowę przedsiębiorców. Warto wiedzieć, że samo wykupienie reklamy np. na Facebooku lub artykuł gościnny na temat Twojej marki to zbyt mało. Dziś […]

więcej

google shopping

Google Shopping – czym są i jak działają Google Zakupy?

Chcesz kupić najnowszy model sportowego obuwia znanej marki. Otwierasz więc okno przeglądarki i wpisujesz odpowiednią frazę w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Już u samej góry wyświetla Ci się przejrzysty pasek produktowy, a na nim najważniejsze informacje – nazwa poszukiwanego modelu, cena i informacje o kosztach wysyłki. Okazuje się, że duża sieciówka oferuje właśnie darmową dostawę! Przechodzisz […]

więcej

Projekt bez tytulu 2022 11 04T140454.602

Jak przygotować e-commerce na kryzys? Odpowiedź poznasz podczas InCommerce w Katowicach

Będzie dużo networkingu i jeszcze więcej aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie. A wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. Po dwuletniej przerwie na mapę stacjonarnych wydarzeń marketingowych powraca InCommerce. To długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce odbędzie się w nowej, śniadaniowej formule już 8 listopada w Strefie Centralnej w Katowicach. Co przygotowali organizatorzy?  […]

więcej

Jak zwiekszyc sprzedaz w blackfriday 15.11

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Wskazówki nie tylko na Black Friday

Bez wątpienia, głównym celem e-commerce jest przede wszystkim wzrost sprzedaży. Tylko w nielicznych wyjątkach dochodzi do momentu, gdy strategią staje się utrzymanie osiągniętego już poziomu. Dojście do tego miejsca nie byłoby jednak możliwe bez wcześniejszego dążenia do maksymalizacji przychodów. Z artykułu dowiesz się, co warto zrobić, aby w istotny sposób zwiększyć szanse na sprzedaż. Są […]

więcej

Webinar Javascript w SEO

JavaScript w SEO – na co zwrócić szczególną uwagę? Q&A po webinarze

Duża frekwencja podczas webinaru to również mnóstwo ciekawych pytań od uczestników! Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od naszego prelegenta. 1. Co to znaczy duży e-commerce? Jak to ocenić? Odpowiedź: To bardzo subiektywna opinia: dla mnie duży e-commerce (z perspektywy SEO) to taki, który ma ponad 50 000 podstron (w większości ‘produkty’ i ‘kategorie’), czyli posiadający bardzo […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch