Blog


Wybierz
Kategorie:
Update chrome google analytics

Najnowszy update Chrome namiesza w Google Analytics

Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.

więcej

video marketing

Jak wykorzystać wideo w strategii marketingowej firmy?

Większe zaangażowanie odbiorców, wzrost współczynnika konwersji, dotarcie do szerokiego grona klientów, realny wzrost sprzedaży – o zaletach wideo marketingu można opowiadać długo. Dlaczego więc nie korzystasz z tej formy promocji swojego biznesu? A jeśli wykorzystujesz wideo w strategii marketingowej, to czy na pewno robisz to dobrze? Poznaj podstawowe informacje dotyczące wideo marketingu.

więcej

Kohai content

Kohai – poznajcie naszą nową markę!

Kilkanaście lat doświadczenia w branży SEM postanowiliśmy uzupełnić młodzieńczą werwą Kohai, by stworzyć team idealny. Nasza nowa agencja content marketingu to odpowiedź na potrzeby Klienta poszukującego kompleksowego partnera w digital marketingu.

więcej

UKS Hetman

Sempai UKS Hetman Częstochowa walczy w Mistrzostwach Polski w Szachach

Już 5 września rozpoczną się Drużynowe Mistrzostwa Polski w Szachach I liga, w których zagra ekipa w naszych barwach – Sempai UKS Hetman Częstochowa! Jest to pokłosie umowy sponsorskiej na sezon 2020/21 podpisanej z klubem, w którego szeregach gra nasz SEM Manager – Adam. Trzymajcie kciuki!

więcej

smart bidding smart shopping

Smart Bidding & Smart Shopping. Tips & tricks

Smart Bidding to rozwiązanie Google’owskie, a dokładniej algorytmy, które na podstawie zestawu otrzymywanych sygnałów i interakcji między nimi określają precyzyjną stawkę dla każdej aukcji reklam, w jakiej bierzemy udział. Smart Shopping z kolei to inteligentna kampania produktowa, która jest w pełni zautomatyzowana. Określanie stawek i kierowanie są ustawiane automatycznie celem maksymalizacji zwrotu z poniesionych wydatków […]

więcej

Facebook Attribution Google Attribution co wybrać

Atrybucja w praktyce: Facebook Attribution vs Google Attribution [WIDEO]

Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych. Ania, analityk webowy i Kinga, specjalista ds. Facebook Ads w Sempai omawiają funkcjonalności dwóch najpopularniejszych narzędzi, służących do mierzenia i modelowania atrybucji: Facebook Attribution i Google Attribution. […]

więcej

facebook attribution google attribution

Facebook Attribution vs Google Attribution. Porównanie narzędzi

Atrybucja jest od paru lat tematem równie modnym, co – niestety – przez marketerów często niedocenianym jako narzędzie pracy. Wiemy o różnych modelach atrybucji konwersji w różnych systemach reklamowych, na podstawie których rozliczamy się z dystrybutorami naszych reklam. Wiemy, że Google Analytics raportuje sprzedaż w last non-direct clicku, a Faceboook minimalnie w one day clicku […]

więcej

Facebook Marketing Partners for Agencies

Jesteśmy w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Zacieśniamy współpracę z Facebookiem! Już 2 lata temu, jako pierwsza agencja w Polsce, osiągnęliśmy status partnera i zostaliśmy zaproszeni do programu Technical Services. W jego ramach szkoliliśmy się i pomagaliśmy naszym klientom prawidłowo korzystać z narzędzi Facebooka, takich jak: Pixel czy Katalog produktów. Więcej o naszym udziale w tym programie: https://sempai.pl/blog/jestesmy-oficjalnym-partnerem-facebooka/ Teraz idziemy krok dalej! […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas