Home → Blog → Strona 24
Codziennie rano przeglądasz szereg raportów Google Analytics, aby sprawdzić, czy na pewno wszystkie elementy sklepu działają jak trzeba? Cały proces możesz znacznie skrócić, korzystając z bardzo wdzięcznej funkcjonalności, jaką są Alerty niestandardowe!
więcej
Google Premier Partner Awards 2019 to już 4. edycja konkursu, w którym gigant z Mountain View nagradza najlepsze agencje partnerskie PREMIUM z całego świata. Podobnie jak w latach ubiegłych – również w tym roku zostaliśmy nominowani do głównej nagrody. Tym razem jury wyróżniło nas za kampanie realizowane dla Showroom.pl oraz SklepOpon.com.
Na niektórych kontach Google Ads naszych Klientów pojawiła się nowa opcja – Korekty sezonowe! W artykule wyjaśniamy, jak znaleźć nową funkcjonalność i w jakim celu z niej korzystać.
Mocno wierzymy w to, że współpraca na linii klient-agencja daje najlepsze efekty, gdy obie strony uczą się od siebie. Dlatego w tym roku wystartowaliśmy z nowym projektem edukacyjnym skierowanym do naszych Klientów – cyklem webinarów na tematy związane z rozwijaniem sprzedaży online.
“Czy kampania lokalna prowadzona przez Google Ads faktycznie przynosi efekty?” – to pytanie zadawał sobie każdy, kto reklamował swój sklep stacjonarny lub lokalny biznes przez system reklamowy Google. Do tej pory efektywność takich kampanii mierzyliśmy przez kliknięcia w numer telefonu, mail czy przejście do podstrony z mapą dojazdu i adresem za pomocą mikrokonwersji (Celów w […]
Reklamy produktowe w Google to jedna z najskuteczniejszych form promocji konkretnych produktów w sieci. Ze względu na sam wygląd w wyszukiwarce charakteryzuje je bardzo wysoki wskaźnik konwersji. Zobacz, jak dodatkowo możesz zwiększyć efektywność kampanii produktowych dzięki wykorzystaniu alternatywnych Google Shopping Comparison Services! UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła […]
Mamy to 🙂 Otrzymaliśmy 3 nominacje do jednej z najbardziej prestiżowych nagród branży SEM na świecie – European Search Awards 2019! Z czego jesteśmy szczególnie dumni – jury wyróżniło nas nie tylko za kampanie realizowane dla naszych klientów, ale także doceniło nasz autorski ekosystem reklamowy – Sempai Merchant 360.
E-commerce to charakterystyczna branża, której sukces determinuje dobór odpowiednich działań promocyjnych w Internecie. Jednym z kanałów, który należy do najefektywniejszych w przypadku sklepów internetowych, są reklamy Google. Z naszego poradnika dowiesz się, jak utworzyć plan działań w Google Ads krok po kroku.
zapisz się na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów