Home → Blog → Strona 25
Sempai, jako jedna z 33 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, została zaproszona do programu Google Partners Elevator. Jak wyjaśnia Google, celem programu jest pomoc w osiągnięciu szybszego, ale jednocześnie zrównoważonego wzrostu przez partnerów Premium.
więcej
SEO copywriting to sztuka pisania wartościowych treści na strony internetowe, czyli takich, które są przyjazne dla klienta (sprzedają produkt), ale również dla wyszukiwarek internetowych. Pomagają one poprawić widoczność witryny w wynikach, a także zaspokoić potrzeby informacyjne potencjalnych klientów. Dzięki nim generowany jest wartościowy ruch na stronie. Osoba odpowiedzialna za SEO copywriting powinna posiadać nie tylko […]
Otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie do programu Facebook Marketing Consultant! Oznacza to, że prowadzone przez nas działania w zakresie kampanii płatnych na Facebooku przeszły pozytywną weryfikację przez samego Facebooka, który od teraz będzie polecał nas reklamodawcom jako sprawdzonego partnera. Wraz z uczestnictwem w programie otrzymujemy także dostęp do wiedzy i dobrych praktyk specjalistów pracujących w Facebooku, a […]
Większość reklamodawców od działań marketingowych oczekuje jedynie generowania sprzedaży, skrupulatnie sprawdzając ROAS dla każdej z prowadzonych kampanii. Jednak efektywna strategia marketingowa, umożliwiająca sukcesywne skalowanie biznesu, opiera się na lejku sprzedażowym, równym ścieżce zakupowej potencjalnego klienta. Synergia budowania zasięgu i generowania sprzedaży to clue sukcesu każdego sklepu internetowego.
Podstawowym celem istnienia każdego sklepu internetowego jest oczywiście sprzedaż. Bardzo często zapominamy jednak, że nie tylko sprzedaż się liczy. Jakie działania użytkowników warto śledzić i dlaczego są istotne dla rozwoju e-commerce’u?
Coraz głośniej w środowisku e-commerce mówi się o wkroczeniu Amazona na polski rynek i o rewolucji, którą zapoczątkuje. Ile w tym jest prawdy? Już teraz tak naprawdę rodzimi przedsiębiorcy mogą sprzedawać na Amazonie, jednak napotykają na wiele problemów na tym polu, takich jak: utrudnienia podatkowe w zakresie korzystania z usługi Fulfillment by Amazon, brak polskojęzycznych […]
Poznajcie 10 dobrych praktyk podczas tworzenia kampanii w sieci reklamowej!
“Pora ulepszyć swój remarketing i raportowanie” – w taki sposób Google zachęca do skorzystania z nowej funkcjonalności w Analytics. Signals, bo tak się ona nazywa, identyfikuje osoby korzystające z wielu urządzeń w ekosystemie Google.
zapisz się na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów