Blog


Wybierz
Kategorie:
cms - co to jest system zarządzania treścią

CMS — co to jest system zarządzania treścią?

Publikowanie blogów i aktualności, dodawanie zakładek, zmiany w tekście oraz rozmiarach grafik — wszystko to można zamieścić na stronie internetowej poprzez edycję kodu. Czy jest to skuteczne? W dużej mierze — tak. Czy wygodne? Niekoniecznie. Z pomocą przychodzą systemy, które dzięki przyjaznemu interface’owi pozwalają użytkownikowi na szybką i łatwą modyfikację treści. Co to jest CMS? […]

więcej

blog praktyczna wiedza

Blog — praktyczna wiedza

Blog internetowy — z tym pojęciem zetknąłeś się prawdopodobnie w swoim życiu przynajmniej raz. Dziś też wielu przedsiębiorców słyszy, że powinni zainwestować właśnie w taką formę komunikacji z potencjalnymi klientami. Czy w dobie social mediów, gdzie użytkownik przyzwyczajony jest do skanowania tekstu, długie posty to dobra decyzja i czym tak właściwie jest blog?  Co to […]

więcej

CRO poznaj trendy na 2022 rok

CRO: poznaj trendy na 2022 rok

Nawet najlepsze działania reklamowe mogą nie przynieść pożądanych skutków, jeśli strona Twojego sklepu nie spełni oczekiwać użytkowników. Aby mieć pewność, że korzystanie z Twojej witryny przysporzy klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, warto być na bieżąco z najnowszymi kierunkami w zakresie CRO oraz UX. Oto zestawienie najgorętszych trendów CRO, których w 2022 nie możesz przeoczyć!   Doświadczenie […]

więcej

9 zasad ux writingu

Czy robisz to dobrze? 9 zasad UX writingu

Poprawny i klarowny język to zdecydowanie za mało, by przyciągnąć odbiorcę w XXI wieku, a tym bardziej go utrzymać i zachęcić do lektury. Jak zatem sprawić, by chciał przeczytać Twój tekst? Jak go zaprojektować? Jakich zasad się trzymać? I czym w ogóle jest UX writing? O tym wszystkim piszemy poniżej! Sprawdź!   Co to jest […]

więcej

Opinie o firmie i produktach

Opinie o firmie i produktach. 5 rzeczy, które warto wiedzieć, by skutecznie wykorzystać ich potencjał

Wyrażanie swojej opinii jest nieodłączną częścią naszego życia. Nic więc dziwnego, że marketingowcy i sprzedawcy postanowili wykorzystać naturalną ludzką skłonność do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Opinie zadowolonych klientów to świetna i dobrze odbierana przez innych użytkowników reklama, warto więc zwrócić na nie szczególną uwagę. Oto 5 rzeczy, na które dobrze jest zwrócić uwagę, by lepiej […]

więcej

Content - czym jest

Content – czym jest i dlaczego tak ważna jest jego jakość?

Content to jedna z najważniejszych składowych Twoich działań w zakresie marketingu cyfrowego. Nie tylko pomaga budować zaufanie i łączyć się z odbiorcami, ale także działa jako paliwo dla innych technik marketingowych. To podstawa, na której promujesz swój biznes w Internecie, dlatego ważne jest, aby poświęcić mu uwagę, na jaką zasługuje. Przyjrzyjmy się zatem dokładniej temu […]

więcej

Copywriter - kto to jest i jak znaleźć pracę

Copywriter – kto to jest i jak zacząć pracę?

Copywriting to interesująca i bardzo popularna opcja kariery, która zapewnia spore możliwości rozwoju. Zainteresowanie tą profesją podsyca również fakt, że wielu copywriterów może pracować w pełni zdalnie. Jeśli chcesz zostać copywriterem, ważne jest, aby rozwinąć określony zestaw umiejętności i odpowiednio przygotować się do pracy. Z tego artykułu dowiesz się jak zostać copywriterem, czym zajmują się […]

więcej

kupony Google

Aż 1200 zł na reklamy w programie Google Partners – kto może skorzystać?

Już 1 lutego 2022 Google uruchamia nową promocję – kupony na kampanię reklamową o wartości 1200 zł. Mogą je otrzymać reklamodawcy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads i korzystają z usług agencji ze statusem Google Partner i Google Premier Partner. Jakie kryteria musi spełniać konto, by skorzystać z bonusu? Na czym polega promocja? […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch