Strona główna → Blog → Strona 26
Publikowanie blogów i aktualności, dodawanie zakładek, zmiany w tekście oraz rozmiarach grafik — wszystko to można zamieścić na stronie internetowej poprzez edycję kodu. Czy jest to skuteczne? W dużej mierze — tak. Czy wygodne? Niekoniecznie. Z pomocą przychodzą systemy, które dzięki przyjaznemu interface’owi pozwalają użytkownikowi na szybką i łatwą modyfikację treści. Co to jest CMS? […]
więcej
Blog internetowy — z tym pojęciem zetknąłeś się prawdopodobnie w swoim życiu przynajmniej raz. Dziś też wielu przedsiębiorców słyszy, że powinni zainwestować właśnie w taką formę komunikacji z potencjalnymi klientami. Czy w dobie social mediów, gdzie użytkownik przyzwyczajony jest do skanowania tekstu, długie posty to dobra decyzja i czym tak właściwie jest blog? Co to […]
Nawet najlepsze działania reklamowe mogą nie przynieść pożądanych skutków, jeśli strona Twojego sklepu nie spełni oczekiwać użytkowników. Aby mieć pewność, że korzystanie z Twojej witryny przysporzy klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, warto być na bieżąco z najnowszymi kierunkami w zakresie CRO oraz UX. Oto zestawienie najgorętszych trendów CRO, których w 2022 nie możesz przeoczyć! Doświadczenie […]
Poprawny i klarowny język to zdecydowanie za mało, by przyciągnąć odbiorcę w XXI wieku, a tym bardziej go utrzymać i zachęcić do lektury. Jak zatem sprawić, by chciał przeczytać Twój tekst? Jak go zaprojektować? Jakich zasad się trzymać? I czym w ogóle jest UX writing? O tym wszystkim piszemy poniżej! Sprawdź! Co to jest […]
Wyrażanie swojej opinii jest nieodłączną częścią naszego życia. Nic więc dziwnego, że marketingowcy i sprzedawcy postanowili wykorzystać naturalną ludzką skłonność do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Opinie zadowolonych klientów to świetna i dobrze odbierana przez innych użytkowników reklama, warto więc zwrócić na nie szczególną uwagę. Oto 5 rzeczy, na które dobrze jest zwrócić uwagę, by lepiej […]
Content to jedna z najważniejszych składowych Twoich działań w zakresie marketingu cyfrowego. Nie tylko pomaga budować zaufanie i łączyć się z odbiorcami, ale także działa jako paliwo dla innych technik marketingowych. To podstawa, na której promujesz swój biznes w Internecie, dlatego ważne jest, aby poświęcić mu uwagę, na jaką zasługuje. Przyjrzyjmy się zatem dokładniej temu […]
Copywriting to interesująca i bardzo popularna opcja kariery, która zapewnia spore możliwości rozwoju. Zainteresowanie tą profesją podsyca również fakt, że wielu copywriterów może pracować w pełni zdalnie. Jeśli chcesz zostać copywriterem, ważne jest, aby rozwinąć określony zestaw umiejętności i odpowiednio przygotować się do pracy. Z tego artykułu dowiesz się jak zostać copywriterem, czym zajmują się […]
Już 1 lutego 2022 Google uruchamia nową promocję – kupony na kampanię reklamową o wartości 1200 zł. Mogą je otrzymać reklamodawcy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads i korzystają z usług agencji ze statusem Google Partner i Google Premier Partner. Jakie kryteria musi spełniać konto, by skorzystać z bonusu? Na czym polega promocja? […]
zapisz się na Newsletter