Blog


Wybierz
Kategorie:
Blog_niewidzialne-konwersje_blur

Niewidzialne konwersje po wdrożeniu Consent Management Platform? Sprawdź, co możesz z tym zrobić!

Obowiązek zaimplementowania polityki prywatności (consent management platform – CMP) – jak wiadomo — dotyczy bezwzględnie wszystkich sklepów internetowych, ale nie tylko. Nie każdy może sobie jednak zdawać sprawę, że oprócz popularnych ciasteczek, obejmuje on również kody śledzące. Dopóki użytkownik nie wyrazi odpowiedniej zgody — Twoje GAds, GA3 i GA4, nie będą zbierać o nim określonych […]

więcej

014 Blog GA4 QA po webinarze b

Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane. Q&A po webinarze

Webinar “Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane” cieszył się sporą popularnością. Jesteśmy wdzięczni za Waszą obecność i aktywność podczas spotkania. W trakcie webinaru zadaliście wiele merytorycznych pytań, na które odpowiedziała Joanna Horoszko, Digital Analyst w Sempai. A już teraz zapraszamy do wzięcia udziału w quizie, który sprawdzi Waszą wiedzę na temat […]

więcej

xxx Blog Content a ekspansja zagraniczna 1

Content a ekspansja zagraniczna: jak tłumaczyć treści na stronie na języki obce?

Jeżeli planujesz strategię content marketingową, która wykracza poza Twój rodzimy rynek, zastanawiasz się pewnie: jak przełożyć treści obecne na stronie na potrzeby użytkownika z zagranicy? W końcu nie wystarczy tłumaczenie samych zakładek czy nazw produktów. Musisz zapewnić klientowi wszystkie niezbędne informacje, które ułatwią mu podjęcie decyzji o zakupie. Oto kilka porad, na co zwrócić uwagę […]

więcej

Amazon dodatek do oferty

Amazon – dodatek do oferty, czy zbliżająca się konieczność?

Upadek Shopee w Polsce jeszcze bardziej umocnił i tak bardzo silną pozycję Allegro na rynku marketplace. Myślisz o alternatywie? Chcesz zacząć działać za granicą? A może po prostu chcesz wiedzieć, co może zaoferować Ci Amazon? Z naszego artykułu dowiesz się, kto, czy, oraz kiedy powinien naszym zdaniem rozważyć obecność na największym na świecie marketplace. Poznasz […]

więcej

program-lojalnosciowy-co-to-jest-i-czy-warto-go-oferowac

Program lojalnościowy – co to jest i czy warto go oferować?

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami to podstawa przy prowadzeniu działalności. Bez dbałości o ich zadowolenie z oferowanych produktów czy usług, szybko stracisz ich zaufanie, co przełoży się na niechęć do ponownego skorzystania z Twojej oferty. Nie jest to jednak jedyny aspekt, o który musisz zadbać. Ważny jest również plan marketingowy oraz oferowane bonusy, które zachęcą […]

więcej

plan-marketingowy-co-to-jest-i-w-jakim-celu-sie-go-tworzy

Plan marketingowy — co to jest i w jakim celu się go tworzy?

Czy zainwestowałbyś ogromne pieniądze w biznes, który nie posiada biznesplanu? Jesteśmy przekonani, że Twoja odpowiedź brzmi: nie. Trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek działania promocyjne lub po prostu rozpoczęcie działalności bez planu marketingowego. Ale czym właściwie jest plan marketingowy firmy i jak go napisać? Zdradzamy wszystko, co powinieneś wiedzieć na ten temat w naszym artykule!

więcej

sitemap-czym-jest-do-czego-sluzy-i-jak-ja-stworzyc

Sitemap: czym jest, do czego służy i jak ją stworzyć?

Dobra, przynosząca oczekiwane efekty strona internetowa to ta odpowiednio zoptymalizowana. Jednak nawet najlepiej przeprowadzane działania nie przyniosą efektów, jeśli roboty internetowe nie będą w stanie odnaleźć wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w indeksie. Koniecznością jest stworzenie wartościowej sitemap. Co to jest mapa strony? Do czego służy? A co najważniejsze — jak ją stworzyć? Podpowiadamy […]

więcej

Sempai partnerem Microsoft

Sempai partnerem Microsoft. Dlaczego warto zaufać certyfikowanej agencji?

Z początkiem 2023 roku nasza agencja – jako jedna z nielicznych w kraju – otrzymała oficjalny status partnera Microsoft Advertising. Uczestnictwo w programie to nie tylko rodzaj uznania ze strony technologicznego giganta, lecz także dowód, że spełniamy szereg wymagań, by móc dostarczać naszym klientom usługi z zakresu reklamy cyfrowej na najwyższym poziomie. Udział w programie […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...


case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas