Strona główna → Blog → Analityka Webowa → Sempai partnerem Cookiebot! Sempai partnerem Cookiebot! Sempai 27 kwietnia, 2023 Przeczytasz w ~ 2 min. Analityka jest niezwykle ważnym aspektem sprawnie działającej Agencji Digital. To właśnie w oparciu o dane jesteśmy w stanie dostosować się do preferencji użytkowników, aby proponować im treści oraz usługi, których najbardziej od nas oczekują. A tam, gdzie pojawiają się dane, tam również kluczową rolę odgrywają systemy odpowiadające za zarządzanie nimi oraz bezpieczeństwo. Ciasteczek z naszej strony dumnie strzeże Cookiebot. Aby dopasowywać współpracę do szczególnych potrzeb — zarówno naszych, jak i klientów — dumnie oznajmiamy, że właśnie dołączyliśmy do grona jego partnerów! Co konkretnie otrzymujemy dzięki partnerstwu? O tym opowie Digital Analyst Team Leader Sempai – Marcin Laskowski. Cookiebot to oprogramowanie, które pozwala na łatwe zarządzanie zgodami na zapisywanie i wykorzystywanie określonych plików cookies w przeglądarkach użytkowników. Po wdrożeniu consent mode (obowiązek dla każdej strony, na której znajdują się tagi umożliwiające zbieranie danych do analizy i marketingu – patrz. artykuł), niezbędne jest zarówno dodanie możliwości wyboru, na które z działań użytkownicy się zgadzają, jak i skuteczne, oraz bezpieczne przechowywanie informacji o tychże wyborach. Dzięki partnerstwu jesteśmy w stanie wdrażać Cookiebota również w stronach internetowych naszych klientów – zarówno na rynku polskim, jak i rynkach międzynarodowych. Uzyskujemy pewność, że oprogramowanie jest zawsze zgodne z najbardziej aktualnym stanem prawnym – na przykład przepisami RODO, a także pozostajemy w stałym kontakcie z działem wsparcia technicznego producenta odnośnie naszych potrzeb oraz perspektyw rozwoju samej platformy Cookiebot. Jako doświadczona na rynku firma nieustannie dbamy o to, aby zapewniać naszym klientom rozwiązania najwyższej jakości. Niezmiernie cieszymy się, że dołączyliśmy do grona partnerów kolejnej organizacji, dzięki czemu możemy wciąż udoskonalać proponowane usługi. Jeżeli zastanawiasz się nad powierzeniem nam swojej analityki, serdecznie zapraszamy do zerknięcia w naszą ofertę. Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Jak wykorzystać automatyczne i niestandardowe statystyki w Google Analytics 4? Consent mode – dlaczego jak najszybciej musisz go wprowadzić na swojej stronie internetowej? Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane. Q&A po webinarze Które narzędzie jest najlepsze? Hotjar vs. Crazy Egg vs. Clarity Automatyczna konfiguracja GA4 – zgadzać się czy rezygnować? Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4 Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ