Strona główna → Blog → Google Ads → Strona 5
Większość reklamodawców od działań marketingowych oczekuje jedynie generowania sprzedaży, skrupulatnie sprawdzając ROAS dla każdej z prowadzonych kampanii. Jednak efektywna strategia marketingowa, umożliwiająca sukcesywne skalowanie biznesu, opiera się na lejku sprzedażowym, równym ścieżce zakupowej potencjalnego klienta. Synergia budowania zasięgu i generowania sprzedaży to clue sukcesu każdego sklepu internetowego.
więcej
Coraz głośniej w środowisku e-commerce mówi się o wkroczeniu Amazona na polski rynek i o rewolucji, którą zapoczątkuje. Ile w tym jest prawdy? Już teraz tak naprawdę rodzimi przedsiębiorcy mogą sprzedawać na Amazonie, jednak napotykają na wiele problemów na tym polu, takich jak: utrudnienia podatkowe w zakresie korzystania z usługi Fulfillment by Amazon, brak polskojęzycznych […]
Poznajcie 10 dobrych praktyk podczas tworzenia kampanii w sieci reklamowej!
Przed nami ultra gorący okresy dla branży e-commerce: Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie. Co zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w tym czasie? Przedstawiamy listę równie gorących tipów do wdrożenia “na teraz” 🙂
Tradycyjna reklama w telewizji – w porównaniu z internetem – oferuje raczej skromne możliwości targetowania jedynie po cechach demograficznych. Youtube umożliwia reklamodawcom bardziej precyzyjne metody kierowania kampanii wideo, uwzględniające także intencje zakupowe użytkowników. W niniejszym artykule postaramy się omówić pokrótce tę drugą grupę, która idealnie sprawdza się w przypadku sklepów internetowych.
Nie sprawdziłeś jeszcze, czy Twoje kampanie online są prowadzone zgodnie z polityką RODO, która wchodzi w życie… już 25 maja?! Spokojnie, te 10 dni swobodnie wystarczy, abyś wprowadził wszystkie niezbędne zmiany (o ile będą konieczne) w obszarze konta AdWords i Google Analytics. Z naszego wpisu dowiesz się m.in. że wilk nie jest taki straszny, jakim […]
Dzięki naszej infografice dowiesz się, jak wyglądają możliwości reklamowe Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapów lejka sprzedażowego. Infografikę w pełnym rozmiarze pobierzesz tutaj Poznaj nasze oferty na: Kampanie Google Ads, Reklamy na Facebooku oraz Optymalizacje konwersji.
Po przeczytaniu tytułu tego artykułu w Twojej głowie zapewne pojawiła się jedna z następujących myśli: “Nie sprzedaję kwiatów, ani nie jestem właścicielem romantycznej restauracji, więc ten artykuł mnie nie dotyczy.” “Jest przecież zdecydowanie za późno na wprowadzenie jakichkolwiek zmian w kampanii Adwords?!”. Pozwól, że wyprowadzę Cię z błędu! 🙂
zapisz się na Newsletter