Strona główna → Blog → Google Ads → Strona 6
Google w sezonie świątecznych wyprzedaży wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników wyszukiwarki i wprowadza na polski grunt nową funkcjonalność – Google Shopping Shortlist.
więcej
Zbliżające się święta Bożego Narodzenia i szał zakupów ogarniający osoby poszukujące prezentów dla najbliższych, to szansa nie tylko dla nich na znalezienie “prezentowego Graala” w okazyjnej cenie, lecz także dla sklepów internetowych na wykorzystanie panującego trendu. Rynek wypracował kompromis dla jednej i drugiej grupy i wykreował takie dni, jak: Black Friday, Cyber Monday czy Dzień […]
Parę dni temu osoby, których adresy e-mail są powiązane z kontami reklamowymi AdWords, otrzymały od Google’a prośbę o zaakceptowanie nowych warunków korzystania z usługi AdWords. Wielu klientów pytało nas, czego konkretnie dotyczy aktualizacja i w jaki sposób wpłynie to na ich działania reklamowe. W tym wpisie postaramy się wyjaśnić, co dokładniej się zmienia i czy […]
Planowanie akcji promocyjnych na sklepie internetowym to nie powinno być tylko opracowanie ich zasad, ustalenie harmonogramu i techniczne wdrożenie zniżek na stronie e-sklepu. Bardzo ważnym elementem jest umiejętne skoordynowanie tych działań ze strategią marketingową. Google Adwords wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i wprowadza do kampanii kierowanych na język polski nowe rozwiązanie – “rozszerzenie promocji”.
Drogi czytelniku, czy kiedykolwiek czułeś, że kręcisz się w kółko, dokonując zmian w kampaniach AdWords? Czy towarzyszyło Ci uczucie Deja vu, gdy musiałeś po raz enty edytować te same ustawienia? Jeżeli tak – koniecznie dotrwaj do końca artykułu. Piszemy w nim o konsekwencji w dokonywaniu zmian, testach, pomyłkach i ich korekcie.
Od sierpnia wchodzimy na wyższy poziom w zakresie prowadzenia kampanii wizerunkowych dla naszych klientów. Budujemy zespół grafików i webmasterów współpracujących z naszą agencją, dzięki czemu będziemy mogli świadczyć usługi z zakresu Google AdWords i Facebook ADS – łącznie z kreacją.
Edytor Google Adwords wersja 12. – zmiana szaty graficznej Na przełomie czerwca i lipca Edytor Google Adwords doczekał się swojej kolejnej aktualizacji – to jest już 12. wersja narzędzia. Na pierwszy rzut oka widać, że zmieniła się szata graficzna. Odcienie przycisków i większy kontrast między tekstem a tłem miały zapewne pomóc użytkownikom w szybszym znalezieniu […]
Śpieszymy z informacją, że znaleźliśmy się na liście finalistów międzynarodowego konkursu dla partnerów Google Premium – i to jako jedyni w kraju otrzymaliśmy nominacje do głównej nagrody aż w 5 kategoriach! Oprócz Sempai do kolejnego etapu zostało zaproszonych tylko 10 agencji z Polski.
zapisz się na Newsletter