Strona g艂贸wna → Case-study → Blog firmowy + optymalizacja zak艂adek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading. Blog firmowy + optymalizacja zak艂adek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading. Sempai 27 wrze艣nia, 2023 Przeczytasz w ~ 5 min. O Kliencie Nettrading to firma, kt贸ra prowadzi sprzeda偶 produkt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdziemy m.in: akcesoria do wyposa偶enia kuchni i jadalni, ma艂e AGD, produkty do utrzymania czysto艣ci czy wyposa偶enie ogrodu.聽 Firma jest dystrybutorem wielu znanych w bran偶y marek takich jak: Tadar, Florina, Ambition oraz Emalia Pleszew. Intensyfikacja wsp贸艂pracy We wrze艣niu 2022 roku, w zwi膮zku z potrzeb膮 dalszego rozwoju, wsp贸lnie z Klientem postanowili艣my wkroczy膰 na kolejny, wy偶szy poziom wsp贸艂pracy. Dot膮d projekt rozwija艂 si臋, osi膮gali艣my oczekiwane wzrosty, ale wynika艂y one g艂贸wnie z faktu, 偶e prowadzili艣my wiele prac, kt贸re skupia艂y si臋 na og贸lnym pozycjonowaniu strony i dost臋pnych na nich produktach. Teraz wsp贸lnie postanowili艣my, 偶e chcemy jeszcze wi臋cej! Zwi臋kszyli艣my ilo艣膰 godzin na sam projekt oraz, co najwa偶niejsze – podj臋li艣my sta艂膮 wsp贸艂prac臋 z zatrudnionym w Nettrading copywriterem, kt贸ry mia艂 si臋 zaj膮膰 dwoma g艂贸wnymi p艂aszczyznami: zwi臋kszeniem ilo艣ci tre艣ci na stronie (opisy kategorii), stworzeniem bloga. Oczywi艣cie wszystko na podstawie wytycznych i sugestii prowadz膮cego projekt specjalisty SEO z Sempai. Cele wsp贸艂pracy: Naszym g艂贸wnym za艂o偶eniem by艂o lepsze i g艂臋bsze zoptymalizowanie samej domeny. Mia艂a ona sporo pustych zak艂adek lub takich, kt贸re wymaga艂y g艂臋bszej optymalizacji. Wsp贸艂praca na linii Klient – Opiekun Klienta – Specjalista W pierwszej kolejno艣ci zacz臋li艣my si臋 przygl膮da膰 tre艣ciom, kt贸re Klient chcia艂 uzupe艂ni膰. Znajdowali艣my zak艂adki, kt贸re maj膮 mniejsz膮 ilo艣膰 tre艣ci i dzi臋ki wsp贸艂pracy z copywriterem, szybko uzupe艂niali艣my dan膮 tre艣膰. Klientowi zale偶a艂o, by w szczeg贸lno艣ci skupi膰 si臋 na zak艂adkach po艣wi臋conych poszczeg贸lnym producentom. Postanowili艣my nada膰 najwy偶szy priorytet pracom nad zak艂adkami, kt贸re ju偶 rankowa艂y, ale ich pozycje by艂y poza TOP 10.聽 R贸wnolegle klient otrzymywa艂 od 3 do 5 temat贸w na bloga i opracowywa艂 wpis. Wsp贸艂praca z wewn臋trznym copywriterem Klienta wygl膮da艂a nast臋puj膮co: Tak przygotowane wytyczne Opiekun Klienta przekazywa艂 do Nettrading, a Klient zg艂asza艂 swoje ewentualne uwagi. Tu warto podkre艣li膰, 偶e nasz kontakt by艂 bardzo szybki. Specjalista SEO niemal natychmiast otrzymywa艂 informacj臋聽 zwrotn膮 od Klienta, co pozwala艂o mu na sprawne i nieskr臋powane dzia艂anie. 艢cie偶ka tworzenia wpis贸w blogowych Blog by艂 nowy, wi臋c prace nad nim zaczynali艣my od podstaw. W pierwszej kolejno艣ci postawili艣my sobie jako cel nie tyle promowanie poszczeg贸lnych produkt贸w, co skupienie si臋 na kategoriach dost臋pnych w sklepie. Przyj臋li艣my tak偶e strategi臋, 偶e wpisy, b臋d膮 mia艂y charakter poradnikowy. B臋d膮 wskazywa艂y u偶yteczne rozwi膮zania dla u偶ytkownika. By艂o to o tyle istotne, 偶e tematy mia艂y charakter lu藕ny, rozumiany jako dzielenie si臋 do艣wiadczeniami. Proponowane przez nas tematy ka偶dorazowo by艂y poddawane akceptacji przez Klienta, poniewa偶 to on najlepiej wie, czy wskazany asortyment jest tym, o kt贸rym warto pisa膰. Efekty Wiedzieli艣my, 偶e ilo艣膰 asortymentu w najbli偶szym czasie znacznie si臋 nie zmieni. Co wi臋cej, w sklepie s膮 artyku艂y sezonowe, kt贸re mog膮 si臋 do艣膰 s艂abo sprzeda膰 poza konkretnymi sezonami.聽 Dlatego poprzez zwi臋kszenie ilo艣ci contentu na samej stronie, jak i uzupe艂nieniu wi臋kszej ilo艣ci zak艂adek r贸偶nego rodzaju znacznikami meta, postanowili艣my w do艣膰 szybkim czasie wywindowa膰 stron臋 do g贸ry.聽 Najlepiej nasze dzia艂ania podsumowuj膮 screeny z narz臋dzi SEO: Wzrost widoczno艣ci ruchu organicznego dla sekcji blogowej: Wykres przedstawia: Estymowany ruch organiczny sekcji blogowej wg. narz臋dzia Ahrefs.com Wykres przedstawia: Liczba s艂贸w kluczowych w TOP10 dla bloga wg. narz臋dzia Ahrefs.com Wykres przedstawia: Og贸lna liczba s艂贸w kluczowych, na kt贸r膮 wy艣wietla si臋 blog wg. narz臋dzia Ahrefs.com Wzrost widoczno艣ci ruchu organicznego dla ca艂ego serwisu: Opr贸cz rozwoju sekcji blogowej, nasze dzia艂ania r贸wnie偶 opiera艂y si臋 o rozbudow臋 opis贸w kategorii, optymalizacje techniczn膮 serwisu oraz optymalizacj臋 profilu link贸w kieruj膮cych do serwisu Klienta.聽 Wykres przedstawia: Estymowany ruch organiczny serwisu wg. narz臋dzia Ahrefs.com Wykres przedstawia: Liczba s艂贸w kluczowych w TOP10 wg. narz臋dzia Ahrefs.com Wykres przedstawia: Og贸lna liczba s艂贸w kluczowych, na kt贸r膮 wy艣wietla si臋 serwis wg. narz臋dzia Ahrefs.com Opinia Klienta Jako Nettrading korzystamy z us艂ug SEO agencji Sempai i jeste艣my zadowoleni z efekt贸w. Dzi臋ki ich pracy nasza strona internetowa znacz膮co poprawi艂a swoj膮 pozycj臋 w wynikach wyszukiwania, co przek艂ada si臋 na wzrost liczby odwiedzin i konwersji. W naszej opinii specjali艣ci SEO w Sempai doskonale rozumiej膮, jak dzia艂aj膮 algorytmy wyszukiwarek. Dzi臋ki temu s膮 w stanie skutecznie pozycjonowa膰 strony internetowe, niezale偶nie od ich bran偶y. Pracownicy firmy s膮 zawsze dost臋pni i ch臋tnie odpowiadaj膮 na wszystkie pytania. Ponadto, regularnie informuj膮 o post臋pach prac i przedstawiaj膮 propozycje dalszych dzia艂a艅. Jeste艣my zadowoleni z poziomu us艂ug oferowanych przez firm臋 Sempai. Gor膮co polecam ich us艂ugi wszystkim, kt贸rzy chc膮 zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 swojej strony w wyszukiwarce. Ocena og贸lna: 5 gwiazdek! Nettrading Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Allegro AdsAnalitykaFacebook AdsGoogle AdsMicrosoft AdvertisingSEOTikTok AdsWideo Marketing Podziel si臋 Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ