#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Content marketing on-site

    Strona głównaOfertaContent MarketingContent marketing on-site

    Wyższe pozycje + większa lojalność

    Firmowy blog pozwala na zbudowanie bliskiej relacji na linii klient-marka. Wiemy jak tworzyć treści, dzięki którym zyskasz wizerunek eksperta w oczach klienta i wyróżnisz się na tle konkurencji. Ciekawe i inspirujące artykuły, poradniki czy instrukcje zachęcą użytkowników do zakupu, a także dzięki odpowiedniej “budowie” pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie Twojej witryny w wynikach Google.

    Usługa obejmuje:

    • Przygotowanie strategii publikacji na blogu
    • Dobór tematów i stworzenie harmonogramu wpisów
    • Tworzenie treści informacyjnych i poradnikowych na bloga firmowego
    • Optymalizacja artykułów pod wyszukiwarki internetowe
    • Dodanie zdjęć adekwatnych do tematyki wpisu
    • Publikacja i formatowanie treści na blogu
    • Linkowanie wewnętrzne do produktów/kategorii sklepu www
    • Raportowanie efektów działań

    Dlaczego powinieneś powierzyć nam content marketing swojej firmy?

    Wyróżnia nas:

    • Doświadczenie – od ponad 10 lat pomagamy naszym klientom zaistnieć w sieci
    • Nastawienie na efekty – dzięki temu, że specjalizujemy się też wperformance marketingu, najważniejsze są dla nas liczby
    • Kompleksowość – na co dzień robimy też SEO, zatem wiemy, jak napisać tekst, który przeniesie Twoją witrynę na topy w wynikach wyszukiwania
    • Kreatywność – nie lubimy standardowych rozwiązań i utartych schematów

    Zobacz inne pakiety usług Content marketing niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

    Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

    Marek Szekely
    Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

    Zobacz jak to robimy

    Skuteczna kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku. Case study Prezentu Marzeń

    Marzy Ci się kompleksowa kampania wideo marketingowa?
    Sprawdź, jak zrobiliśmy ją dla naszego Klienta Prezent Marzeń! W najgorętszym okresie sprzedażowym w roku – tuż przed Gwiazdką – dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników na YouTube i prawie 1,3 mln na Facebooku oraz uzyskaliśmy zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie!

    Pomogły nam w tym:
    ✅ przemyślana strategia,
    ✅ angażujący content,
    ✅ skuteczna optymalizaca kampanii wideo na YouTube i Facebook Ads

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły!

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Zaufali nam