#growUp!

Zaznacz stronę

Prowadzenie bloga firmowego

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaContent MarketingContent marketing on-site

Zostań blogerem i zarabiaj pieniądze – przekonują chwytliwe nagłówki. Okazuje się, że w przypadku firm to faktycznie działa! A więc bloguj, bloguj i jeszcze raz bloguj. Zadbaj o to, aby na Twojej stronie nieustannie pojawiały się nowe treści, a polubi Cię zarówno algorytm Google, jak i Twoi potencjalni klienci. Wyjaśniamy, po co Ci firmowy blog i jak możemy Ci w tym pomóc.

Firmowy blog – co musisz wiedzieć?

Dobre wpisy blogowe (mamy na myśli nie tylko same treści, ale też odpowiednią strukturę czy nasycenie frazami kluczowymi) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, dzięki któremu zwiększysz ruch w swojej witrynie. Możesz go wykorzystać do dzielenia się wiedzą i edukowania, rozważać wyższość alpak nad lamami oraz mąki orkiszowej nad pszenną, recenzować produkty (np. najnowszy model motocyklowej kurtki) lub doradzać co do ich wyboru (szampon z SLS-ami czy bez – oto jest pytanie!). Prowadzenie bloga pomoże Ci więc w budowaniu wizerunku eksperta oraz zwiększaniu świadomości marki.

Oczywiście możesz przygotowywać wpisy samodzielnie, ale doskonale wiemy, że masz na głowie ważniejsze rzeczy niż blogowanie. Z przyjemnością Cię w tym wyręczymy!

Prowadzenie bloga – jak działamy?

  1. Analizujemy i wybieramy słowa kluczowe.
  2. Przygotowujemy strategię publikacji na blogu, tworzymy propozycje tematów artykułów oraz harmonogram wpisów.
  3. Wysyłamy plan do akceptacji klienta.
  4. Wybieramy copywriterów z naszego zespołu, którzy zajmą się realizacją.
  5. Przygotowujemy szczegółowe wytyczne dla copywriterów.
  6. Realizujemy treści:
    • Przeprowadzamy research.
    • Tworzymy treści (prawidłowo sformatowane i zgodne z wytycznymi specjalisty ds. SEO).
    • Dobieramy zdjęcia zgodne z tematyką wpisu.
    • Treści trafiają do opiekuna projektu, który sprawdza ich zgodność z briefem.
  7. Wysyłamy treści do weryfikacji przez klienta.
  8. Wdrażamy ewentualne uwagi i nanosimy poprawki.
  9. Publikujemy wpisy i optymalizujemy linkowanie wewnętrzne.
  10. Realizujemy dalsze działania SEO.

Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

  • SEO copywriting,
  • content marketing off-site.

Zaufali nam