Google Ads dla e-commerce

Chcesz skutecznie reklamować swój sklep w Google? Powierz swoje kampanie naszym specjalistom! Jesteśmy w gronie 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner. Specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych – robimy to z powodzeniem od 16 lat.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • 75% kupujących twierdzi, że korzysta z różnych produktów Google (wyszukiwarka, mapy, YouTube), aby dokonać zakupu (Hubspot 2022)
  • Klienci są o 70% bardziej skłonni do zakupu produktu w e-sklepie, który wykorzystuje w swoich działaniach remarketing (WebFX 2022)
  • 85% internautów właśnie w Google rozpoczyna wyszukiwanie produktów, które chcą kupić (Shopify 2020)

To dlatego tak ważne jest, by Twój sklep pojawiał się ze swoją reklamą w Google. Wychodząc naprzeciw Twoim klientom i w celu generowania jak największej sprzedaży Twojego e-commerce, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Search

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak to robimy?

  • w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na segmenty o największym potencjale sprzedażowym,
  • w dalszej kolejności skupiamy się na wyższym poziomie lejka sprzedażowego i dobieramy oraz grupujemy odpowiednie słowa kluczowe
  • ustalamy konkretne, mierzalne cele, a na ich podstawie dobieramy strategie ustalania stawek
  • dbamy o dopasowanie treści reklam i stron docelowych do słów kluczowych, co znajduje odzwierciedlenie w “Wyniku Jakości” Google
  • monitorujemy i analizujemy przebieg kampanii, by ocenić ich wpływ na rozwój Twojego biznesu

DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)

Dzięki nim zyskujemy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie dedykujemy zwłaszcza e-sklepom, w których występuje częsta rotacja asortymentu.

Kampanie produktowe

To zdecydowanie najefektywniejsze narzędzie do generowania sprzedaży dla sklepów internetowych. Pokazują kluczowe cechy produktu (zdjęcie, cena, nazwa) bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Jak to robimy?

  • architekturę kampanii opieramy na koncepcji lejka sprzedażowego. Skupiamy się przy tym na użytkownikach z najwyższym prawdopodobieństwem podjęcia decyzji zakupowej, co w widoczny sposób przekłada się na efektywność prowadzonych działań.
  • podstawą jest dobrze zbudowany feed produktowy.
  • efektywne dotarcie do użytkownika wzmacniamy precyzyjną segmentacją nie tylko słów kluczowych, ale także produktów

Kampanie w sieci reklamowej

Remarketing

Zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim obecnym klientem tak, aby kolejny produkt kupił właśnie u Ciebie!

W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników.

Remarketing Dynamiczny

W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.

Kampanie świadomościowe

Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics) oraz analizę oferty sklepu.

Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem – będą inne w zależności od tego, czy zależy Ci przede wszystkim na wyświetleniach, dotarciu do unikalnych użytkowników, czy też, mikrokonwersjach.

Kampanie Discovery

Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji, a w połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość marki.

Chcę dostać wycenę

Sempai Merchant 360

Korzystamy z naszego autorskiego rozwiązania, jakim jest udoskonalony ekosystem dla reklam PLA w Google. To kompleksowa usługa zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego główne zalety to automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.

Więcej o Sempai Merchant 360 przeczytasz TUTAJ

Wideo marketing na Youtube: promowanie produktów

84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki (Hubspot)

Dlatego często do strategii Google Ads 360 dla e-commerce włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.

Więcej o promowaniu produktów i usług za pomocą wideo marketingu przeczytasz TUTAJ

Dlaczego my?

  • Jako agencja partnerska Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.
  • Należymy do 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner.
  • Bez względu na formalnie zawarty okres obowiązywania zawarty w pierwotnej umowie, po jego upływie ponad 95% partnerów przedłuża z nami współpracę na czas nieokreślony.
  • W swoich działaniach opieramy się na zaawansowanych technologiach opartych na data-driven, umożliwiając naszym Klientom uzyskanie przewagi nad konkurencją w wyszukiwarce.
  • Jesteśmy w pełni przejrzyści – otrzymasz od nas szczegółowe i zrozumiałe raporty z naszych działań dla Twojego e-commerce.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...