Google Ads dla e-commerce

Chcesz skutecznie reklamować swój sklep w Google? Powierz swoje kampanie naszym specjalistom! Jesteśmy w gronie 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner. Specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych – robimy to z powodzeniem od 16 lat.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • 75% kupujących twierdzi, że korzysta z różnych produktów Google (wyszukiwarka, mapy, YouTube), aby dokonać zakupu (Hubspot 2022)
  • Klienci są o 70% bardziej skłonni do zakupu produktu w e-sklepie, który wykorzystuje w swoich działaniach remarketing (WebFX 2022)
  • 85% internautów właśnie w Google rozpoczyna wyszukiwanie produktów, które chcą kupić (Shopify 2020)

To dlatego tak ważne jest, by Twój sklep pojawiał się ze swoją reklamą w Google. Wychodząc naprzeciw Twoim klientom i w celu generowania jak największej sprzedaży Twojego e-commerce, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Search

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak to robimy?

  • w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na segmenty o największym potencjale sprzedażowym,
  • w dalszej kolejności skupiamy się na wyższym poziomie lejka sprzedażowego i dobieramy oraz grupujemy odpowiednie słowa kluczowe
  • ustalamy konkretne, mierzalne cele, a na ich podstawie dobieramy strategie ustalania stawek
  • dbamy o dopasowanie treści reklam i stron docelowych do słów kluczowych, co znajduje odzwierciedlenie w “Wyniku Jakości” Google
  • monitorujemy i analizujemy przebieg kampanii, by ocenić ich wpływ na rozwój Twojego biznesu

DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)

Dzięki nim zyskujemy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie dedykujemy zwłaszcza e-sklepom, w których występuje częsta rotacja asortymentu.

Kampanie produktowe

To zdecydowanie najefektywniejsze narzędzie do generowania sprzedaży dla sklepów internetowych. Pokazują kluczowe cechy produktu (zdjęcie, cena, nazwa) bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Jak to robimy?

  • architekturę kampanii opieramy na koncepcji lejka sprzedażowego. Skupiamy się przy tym na użytkownikach z najwyższym prawdopodobieństwem podjęcia decyzji zakupowej, co w widoczny sposób przekłada się na efektywność prowadzonych działań.
  • podstawą jest dobrze zbudowany feed produktowy.
  • efektywne dotarcie do użytkownika wzmacniamy precyzyjną segmentacją nie tylko słów kluczowych, ale także produktów

 

Kampanie w sieci reklamowej

Remarketing

Zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim obecnym klientem tak, aby kolejny produkt kupił właśnie u Ciebie!

W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników.

Remarketing Dynamiczny

W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.

Kampanie świadomościowe

Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics) oraz analizę oferty sklepu.

Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem – będą inne w zależności od tego, czy zależy Ci przede wszystkim na wyświetleniach, dotarciu do unikalnych użytkowników, czy też, mikrokonwersjach.

Kampanie Discovery

Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji, a w połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość marki.

Chcę dostać wycenę

Sempai Merchant 360

Korzystamy z naszego autorskiego rozwiązania, jakim jest udoskonalony ekosystem dla reklam PLA w Google. To kompleksowa usługa zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego główne zalety to automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.

Więcej o Sempai Merchant 360 przeczytasz TUTAJ

 

Wideo marketing na Youtube: promowanie produktów

84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki (Hubspot)

Dlatego często do strategii Google Ads 360 dla e-commerce włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.

Więcej o promowaniu produktów i usług za pomocą wideo marketingu przeczytasz TUTAJ

 

Dlaczego my?

  • Jako agencja partnerska Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.
  • Należymy do 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner.
  • Bez względu na formalnie zawarty okres obowiązywania zawarty w pierwotnej umowie, po jego upływie ponad 95% partnerów przedłuża z nami współpracę na czas nieokreślony.
  • W swoich działaniach opieramy się na zaawansowanych technologiach opartych na data-driven, umożliwiając naszym Klientom uzyskanie przewagi nad konkurencją w wyszukiwarce.
  • Jesteśmy w pełni przejrzyści – otrzymasz od nas szczegółowe i zrozumiałe raporty z naszych działań dla Twojego e-commerce.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...