Artboard 39 copy 17 1

Google Ads dla e-commerce

Chcesz skutecznie reklamować swój sklep w Google? Powierz swoje kampanie naszym specjalistom! Jesteśmy w gronie 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner. Specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych – robimy to z powodzeniem od 16 lat.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • 75% kupujących twierdzi, że korzysta z różnych produktów Google (wyszukiwarka, mapy, YouTube), aby dokonać zakupu (Hubspot 2022)
  • Klienci są o 70% bardziej skłonni do zakupu produktu w e-sklepie, który wykorzystuje w swoich działaniach remarketing (WebFX 2022)
  • 85% internautów właśnie w Google rozpoczyna wyszukiwanie produktów, które chcą kupić (Shopify 2020)

To dlatego tak ważne jest, by Twój sklep pojawiał się ze swoją reklamą w Google. Wychodząc naprzeciw Twoim klientom i w celu generowania jak największej sprzedaży Twojego e-commerce, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Search

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak to robimy?

  • w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na segmenty o największym potencjale sprzedażowym,
  • w dalszej kolejności skupiamy się na wyższym poziomie lejka sprzedażowego i dobieramy oraz grupujemy odpowiednie słowa kluczowe
  • ustalamy konkretne, mierzalne cele, a na ich podstawie dobieramy strategie ustalania stawek
  • dbamy o dopasowanie treści reklam i stron docelowych do słów kluczowych, co znajduje odzwierciedlenie w “Wyniku Jakości” Google
  • monitorujemy i analizujemy przebieg kampanii, by ocenić ich wpływ na rozwój Twojego biznesu

DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)

Dzięki nim zyskujemy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie dedykujemy zwłaszcza e-sklepom, w których występuje częsta rotacja asortymentu.

Kampanie produktowe

To zdecydowanie najefektywniejsze narzędzie do generowania sprzedaży dla sklepów internetowych. Pokazują kluczowe cechy produktu (zdjęcie, cena, nazwa) bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Jak to robimy?

  • architekturę kampanii opieramy na koncepcji lejka sprzedażowego. Skupiamy się przy tym na użytkownikach z najwyższym prawdopodobieństwem podjęcia decyzji zakupowej, co w widoczny sposób przekłada się na efektywność prowadzonych działań.
  • podstawą jest dobrze zbudowany feed produktowy.
  • efektywne dotarcie do użytkownika wzmacniamy precyzyjną segmentacją nie tylko słów kluczowych, ale także produktów

Kampanie w sieci reklamowej

Remarketing

Zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim obecnym klientem tak, aby kolejny produkt kupił właśnie u Ciebie!

W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników.

Remarketing Dynamiczny

W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.

Kampanie świadomościowe

Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics) oraz analizę oferty sklepu.

Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem – będą inne w zależności od tego, czy zależy Ci przede wszystkim na wyświetleniach, dotarciu do unikalnych użytkowników, czy też, mikrokonwersjach.

Kampanie Discovery

Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji, a w połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość marki.

Chcę dostać wycenę

Sempai Merchant 360

Korzystamy z naszego autorskiego rozwiązania, jakim jest udoskonalony ekosystem dla reklam PLA w Google. To kompleksowa usługa zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego główne zalety to automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.

Więcej o Sempai Merchant 360 przeczytasz TUTAJ

Wideo marketing na Youtube: promowanie produktów

84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki (Hubspot)

Dlatego często do strategii Google Ads 360 dla e-commerce włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.

Więcej o promowaniu produktów i usług za pomocą wideo marketingu przeczytasz TUTAJ

Dlaczego my?

  • Jako agencja partnerska Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.
  • Należymy do 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner.
  • Bez względu na formalnie zawarty okres obowiązywania zawarty w pierwotnej umowie, po jego upływie ponad 95% partnerów przedłuża z nami współpracę na czas nieokreślony.
  • W swoich działaniach opieramy się na zaawansowanych technologiach opartych na data-driven, umożliwiając naszym Klientom uzyskanie przewagi nad konkurencją w wyszukiwarce.
  • Jesteśmy w pełni przejrzyści – otrzymasz od nas szczegółowe i zrozumiałe raporty z naszych działań dla Twojego e-commerce.

Baza
Wiedzy
Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...

ostatni-webinar

Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
Case
Study

kiddymoon case study okladka
Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...