Artboard 39 copy 17 1

Google Ads dla e-commerce

Chcesz skutecznie reklamować swój sklep w Google? Powierz swoje kampanie naszym specjalistom! Jesteśmy w gronie 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner. Specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych – robimy to z powodzeniem od 16 lat.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • 75% kupujących twierdzi, że korzysta z różnych produktów Google (wyszukiwarka, mapy, YouTube), aby dokonać zakupu (Hubspot 2022)
  • Klienci są o 70% bardziej skłonni do zakupu produktu w e-sklepie, który wykorzystuje w swoich działaniach remarketing (WebFX 2022)
  • 85% internautów właśnie w Google rozpoczyna wyszukiwanie produktów, które chcą kupić (Shopify 2020)

To dlatego tak ważne jest, by Twój sklep pojawiał się ze swoją reklamą w Google. Wychodząc naprzeciw Twoim klientom i w celu generowania jak największej sprzedaży Twojego e-commerce, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Search

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak to robimy?

  • w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na segmenty o największym potencjale sprzedażowym,
  • w dalszej kolejności skupiamy się na wyższym poziomie lejka sprzedażowego i dobieramy oraz grupujemy odpowiednie słowa kluczowe
  • ustalamy konkretne, mierzalne cele, a na ich podstawie dobieramy strategie ustalania stawek
  • dbamy o dopasowanie treści reklam i stron docelowych do słów kluczowych, co znajduje odzwierciedlenie w “Wyniku Jakości” Google
  • monitorujemy i analizujemy przebieg kampanii, by ocenić ich wpływ na rozwój Twojego biznesu

DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)

Dzięki nim zyskujemy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie dedykujemy zwłaszcza e-sklepom, w których występuje częsta rotacja asortymentu.

Kampanie produktowe

To zdecydowanie najefektywniejsze narzędzie do generowania sprzedaży dla sklepów internetowych. Pokazują kluczowe cechy produktu (zdjęcie, cena, nazwa) bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Jak to robimy?

  • architekturę kampanii opieramy na koncepcji lejka sprzedażowego. Skupiamy się przy tym na użytkownikach z najwyższym prawdopodobieństwem podjęcia decyzji zakupowej, co w widoczny sposób przekłada się na efektywność prowadzonych działań.
  • podstawą jest dobrze zbudowany feed produktowy.
  • efektywne dotarcie do użytkownika wzmacniamy precyzyjną segmentacją nie tylko słów kluczowych, ale także produktów

Kampanie w sieci reklamowej

Remarketing

Zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim obecnym klientem tak, aby kolejny produkt kupił właśnie u Ciebie!

W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników.

Remarketing Dynamiczny

W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.

Kampanie świadomościowe

Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics) oraz analizę oferty sklepu.

Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem – będą inne w zależności od tego, czy zależy Ci przede wszystkim na wyświetleniach, dotarciu do unikalnych użytkowników, czy też, mikrokonwersjach.

Kampanie Discovery

Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji, a w połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość marki.

Chcę dostać wycenę

Sempai Merchant 360

Korzystamy z naszego autorskiego rozwiązania, jakim jest udoskonalony ekosystem dla reklam PLA w Google. To kompleksowa usługa zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego główne zalety to automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.

Więcej o Sempai Merchant 360 przeczytasz TUTAJ

Wideo marketing na Youtube: promowanie produktów

84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki (Hubspot)

Dlatego często do strategii Google Ads 360 dla e-commerce włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.

Więcej o promowaniu produktów i usług za pomocą wideo marketingu przeczytasz TUTAJ

Dlaczego my?

  • Jako agencja partnerska Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.
  • Należymy do 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner.
  • Bez względu na formalnie zawarty okres obowiązywania zawarty w pierwotnej umowie, po jego upływie ponad 95% partnerów przedłuża z nami współpracę na czas nieokreślony.
  • W swoich działaniach opieramy się na zaawansowanych technologiach opartych na data-driven, umożliwiając naszym Klientom uzyskanie przewagi nad konkurencją w wyszukiwarce.
  • Jesteśmy w pełni przejrzyści – otrzymasz od nas szczegółowe i zrozumiałe raporty z naszych działań dla Twojego e-commerce.

Baza
Wiedzy
SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

Z tego artykułu dowiesz się: Jeszcze do niedawna – z perspektywy SEOwca – to, jak wygląda strona internetowa w oczach użytkownika, nie mia...

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Podczas ostatniego webinaru “Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać!” uczestnicy zadawali wiele pytań dotyczących sprzedaży na obu ...

ostatni-webinar

Decyzja o rozpoczęciu sprzedaży na marketplace jest trudna z wielu względów. Zarówno Allegro, jak i Amazon mają swoje zalety, ale i wady. Na co zwróci...
Case
Study

belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...