Strona główna → Oferta → Google Ads dla e-commerce
Chcesz skutecznie reklamować swój sklep w Google? Powierz swoje kampanie naszym specjalistom! Jesteśmy w gronie 2% agencji w Polsce, które jako pierwsze otrzymały status Google Premier Partner. Specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych – robimy to z powodzeniem od 16 lat.
To dlatego tak ważne jest, by Twój sklep pojawiał się ze swoją reklamą w Google. Wychodząc naprzeciw Twoim klientom i w celu generowania jak największej sprzedaży Twojego e-commerce, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.
Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.
Jak to robimy?
Dzięki nim zyskujemy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie dedykujemy zwłaszcza e-sklepom, w których występuje częsta rotacja asortymentu.
To zdecydowanie najefektywniejsze narzędzie do generowania sprzedaży dla sklepów internetowych. Pokazują kluczowe cechy produktu (zdjęcie, cena, nazwa) bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.
Zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim obecnym klientem tak, aby kolejny produkt kupił właśnie u Ciebie!
W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników.
W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.
Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics) oraz analizę oferty sklepu.
Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem – będą inne w zależności od tego, czy zależy Ci przede wszystkim na wyświetleniach, dotarciu do unikalnych użytkowników, czy też, mikrokonwersjach.
Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji, a w połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość marki.
Korzystamy z naszego autorskiego rozwiązania, jakim jest udoskonalony ekosystem dla reklam PLA w Google. To kompleksowa usługa zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego główne zalety to automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.
Więcej o Sempai Merchant 360 przeczytasz TUTAJ
84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki (Hubspot)
Dlatego często do strategii Google Ads 360 dla e-commerce włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.
Więcej o promowaniu produktów i usług za pomocą wideo marketingu przeczytasz TUTAJ
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...
Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...