Home → Blog → Strona 29
Emotikonki to dziś nieodłączny element codziennej komunikacji marketingowej i personalnej. Są to miniaturowe symbole tekstowe (emotikony) oraz symbole graficzne (emoji), których głównym przeznaczeniem jest wyrażenie emocji. “Buźki” na stałe weszły do kanonów codziennej komunikacji, wzbogacając oraz wyróżniając publikowane informacje w kanałach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Twitterze, a także na stronach internetowych czy w wyszukiwarce Google. […]
więcej
Często podkreślamy w naszej komunikacji, że jedną z kluczowych wartości naszej agencji jest ciągły rozwój. Dlatego strasznie się ucieszyliśmy, gdy dostaliśmy zaproszenie od Google do udziału w programie Agency of Tomorrow. Tym bardziej, że do cyklu szkoleń zostały zaproszone jedynie 43 topowe agencje z Europy Wschodniej i Środkowej, w tym tylko 10 z Polski.
Czym jest persona? Dlaczego warto z niej korzystać, planując różnego typu działania reklamowe? Jakie są najlepsze praktyki w budowaniu person?
Wielu reklamodawców nie zdaje sobie sprawy, jak wielki wpływ na last click mają nasze działania reklamowe na wcześniejszych etapach lejka sprzedażowego. A przecież tak naprawdę bardzo mały odsetek internautów dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w serwisie. I m.in. o tym, jak istotne jest ujęcie kampanii zasięgowych w strategii obecności marki w Internecie, opowiadaliśmy podczas warsztatów […]
Po przeczytaniu tytułu tego artykułu w Twojej głowie zapewne pojawiła się jedna z następujących myśli: “Nie sprzedaję kwiatów, ani nie jestem właścicielem romantycznej restauracji, więc ten artykuł mnie nie dotyczy.” “Jest przecież zdecydowanie za późno na wprowadzenie jakichkolwiek zmian w kampanii Adwords?!”. Pozwól, że wyprowadzę Cię z błędu! 🙂
Długo zapowiadana nowa wersja Search Console od 8 stycznia jest już dostępna dla wszystkich webmasterów posiadających zweryfikowaną usługę. Do tej pory tylko nieliczni mogli ją testować, ale wybrana grupa szczęśliwców już w lipcu ubiegłego roku mogła się cieszyć nowym wyglądem GSC oraz jej możliwościami. Zobacz, jakie główne zmiany niesie za sobą wersja Beta.
Wyszukiwanie głosowe to metoda, będąca esencjonalną realizacją celu, dla jakiego powstała wyszukiwarka Google. Zadajesz pytanie i voilà – otrzymujesz odpowiedź. Bez zbędnych pośredników, barier technologicznych i czasu straconego na pisanie. Niezależnie od tego, kiedy technologia ta zawładnie naszym życiem – warto już teraz zoptymalizować swoją stronę pod voice search. Warto, bo jak się okazuje, przyniesie […]
Z kim rywalizujemy o pozycje w wynikach wyszukiwania? Jak sprawdzić, na jakie frazy pojawia się nasza bezpośrednia konkurencja w wyszukiwarce? Jak wykorzystać słabe strony witryn naszych konkurentów do budowania przewagi w wynikach wyszukiwania?
zapisz się na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów