Blog


Wybierz
Kategorie:
Google Ads dla B2B

Jak skutecznie reklamować B2B w Google Ads?

 

więcej

Pozycjonowanie google firma - okładka

Pozycjonowanie Google Moja Firma. Fakty i Mity

Kiedy w 2020 roku wybuchła światowa pandemia koronawirusa, wielu przedsiębiorców przeniosło swoją sprzedaż do internetu. Niektóre firmy, w celu szybkiej rekompensaty braku sprzedaży stacjonarnej, postawiły na Google Ads, inne na SEO, a jeszcze inne – na nic. Są też branże, które postanowiły skorzystać z całkiem nowej usługi, która pojawiła się na agencyjnym gruncie i miała […]

więcej

Infografika exportowa - Niemcy - v2

E-commerce w Niemczech. Infografika #GrowGlobal

Planujesz ekspansję zagraniczną na rynek niemiecki? Zapoznaj się z naszą infografiką! Dowiesz się z niej m.in. czym będzie charakteryzował się Twój klient, jeżeli zdecydujesz się na eksport swoich produktów do Niemiec, jakie brażne odnotowują tam największe wzrosty rok do roku, jakie metody e-płatności czy dostawy preferują niemieccy użytkownicy oraz na jakie kanały promocji stawiają e-przedsiębiorcy. […]

więcej

Google Analytics 4

GA4! Nowa usługa Analytics, która zmieni Twój sposób patrzenia na dane

Najpopularniejsze narzędzie analityczne na świecie, jakim jest Google Analytics, na naszych oczach przechodzi metamorfozę, po raz pierwszy od jego powstania. Co to oznacza dla osób, które korzystały dotąd z dotychczasowej wersji i z jakimi zmianami to się wiąże? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

więcej

kampanie na black friday google ads

Kampanie świąteczne. Sprawdź, czy korzystasz ze 100% możliwości Google Ads!

Przed nami ultra gorący sezon dla sklepów internetowych. Coraz dłuższe, zimowe wieczory, coroczne: Black Friday, Cyber Monday oraz cały okres przedświąteczny wpływają na duży wzrost popytu na niemal wszystkie produkty dostępne na rynku, a to z kolei przekłada się na zwiększenie ruchu w serwisie oraz… zysków. Przeczytaj nasz najnowszy wpis i dowiedz się, czy Ty […]

więcej

Checklista CRO - optymalizacja koszyka

Checklista CRO: Optymalizacja koszyka i procesu składania zamówienia

W dużej mierze to od wyglądu koszyka i konstrukcji procesu składania zamówienia zależy, czy użytkownik sfinalizuje zakup. Jakie dobre praktyki możemy wyróżnić w tym obszarze? Przede wszystkim powinniśmy zapewnić klientowi możliwie jak najszybsze dokonanie zakupu, czyli ograniczyć ilość niezbędnych kroków do minimum. Warto, aby proces składania zamówienia w sklepie internetowym był tak prosty jak w […]

więcej

Zakupy Google

Hot news: Wyświetlaj się od teraz za darmo w Zakupach Google!

Przestrzeń – to nowość od Google, dzięki której za darmo będziemy mogli wyświetlać nasze produkty w Zakupach Google. Do tej pory opcja ta była dostępna jedynie dla e-sklepów, wykorzystujących reklamy produktowe. Czy warto wykorzystać nową funkcjonalność do promocji swojego sklepu internetowego? Jakie warunki trzeba spełnić, aby pojawić się bezpłatnie w Zakupach Google? Jakie są dobre […]

więcej

e-commerce-w-polsce-growglobal

E-commerce w Polsce w liczbach. Infografika #GrowGlobal

Jakie branże w e-commerce odnotowały największy wzrost w przeciągu ostatnich lat? Co decyduje o tym, że użytkownik dokonuje zakupu akurat w tym sklepie internetowym? Jakie metody dostawy i e-płatności preferują polscy internauci? Co sprawia, że dany sklep internetowy postrzegamy jako bezpieczny? Jaki kanał promocji obecnie rozwija się najdynamiczniej, biorąc pod uwagę wydatki na reklamę? M.in. […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch