Strona główna → Blog → Strona 30
Czym są modele zakupu reklamy w Internecie? Jest bardzo dużo sposobów na zwiększenie widoczności firmy/strony w Internecie. Jednym z nich jest reklama internetowa. Modele zakupu reklamy online to systemy, według których platforma reklamowa pobiera opłatę od reklamodawcy. Przez ostatnie trzy dekady, w związku z rozwojem Google, YouTube, Facebooka i innych platform, powstało mnóstwo modeli wyceny […]
więcej
Dlaczego warto promować aplikację mobilną? Na wstępie odpowiedzmy sobie na pytanie – po co właściwie reklamować aplikację? Po pierwsze, większa liczba użytkowników korzystających z apki, przekłada się na wzrost wskaźników sprzedażowych. Związane jest to z tym, że klient kupujący za pomocą aplikacji, odznacza się znacznie większą chęcią dokonywania zakupów (trzy razy większy współczynnik konwersji). […]
Allegro wstrzymało Twoje kampanie Allegro Ads? Boisz się, że spadną Twoje przychody z najpopularniejszego marketplace w Polsce, bo nie jesteś w stanie uruchomić Allegro 4 Brands? Nic bardziej mylnego – wystarczy, że skorzystasz z pomocy Allegro Ads Partner! Od 1 października tylko agencje ze statusem Partner będą mogły prowadzić tego typu działania dla e-sprzedawców.
Czym są toksyczne linki? Oto, czym charakteryzują się toksyczne linki przychodzące i skąd pochodzą: Pochodzą z niezaufanych witryn. Często są to strony, które zostały zbudowane tylko i wyłącznie do umieszczenia tam linków wychodzących. Nierzadko zdarza się, że na takich witrynach na każdej podstronie można spotkać linki wychodzące. Link wychodzący nie jest w jakikolwiek sposób spójny […]
Blogów w internecie jest cała masa, więc pewnie czujesz, że warto. Treści o tym, jakie korzyści daje prowadzenie bloga też jest wiele, choć brakuje mi w nich konkretnych przykładów, żeby móc zrozumieć to w praktyce. Tym artykułem postaram się załatać tę lukę i na konkretnych przykładach odpowiedzieć na tytułowe pytanie. Zacznijmy od tego, że blog […]
Era SXO właśnie się rozpoczęła – zwłaszcza dla tych, którzy chcą generować coraz więcej sprzedaży z Internetu. Co oznacza ten skrót? To kompleksowe połączenie działań SEO, UX i CRO, które skupia się na doświadczeniach użytkowników. Wszystko po to, by osoby, które trafiły na stronę z wyników organicznych, zostały na niej i były jak najbardziej zadowolone […]
Wiele osób rozpoczynających przygodę ze swoją stroną internetową chce, aby przyciągała ona jak najwięcej użytkowników lub klientów. Jak tego dokonać? Odpowiedź jest prosta – wystarczy skupić się na dwóch podstawowych działaniach. Pierwszym z nich jest proces optymalizacji strony internetowej, czyli SEO, zaś drugim znacznie szerzej pojęty proces pozycjonowania. Co to jest? Jakie są między nimi […]
Miło nam zakomunikować, że w sezonie 2021/2022 kontynuujemy współpracę sponsorską z klubem szachowym UKS Hetman Częstochowa. A już niebawem czeka nas kolejna okazja do kibicowania zdolnym szachistom z Częstochowy. Drużynowe Mistrzostwa Polski w Szachach 1. Ligi 2021 W najbliższą sobotę pod szyldem Sempai w Drużynowych Mistrzostwach Polski w Szachach 1. Ligi 2021, stanie […]
zapisz się na Newsletter