Strona główna → Blog → Strona 31
Chyba już nikogo, kto prowadzi kampanie Google Ads dla e-commerce, nie trzeba przekonywać, jak ważne jest odpowiednie przygotowanie feedu produktowego. Chodzi tutaj zarówno o częstą aktualizację danych, odpowiedni dobór atrybutów, jak i ich bogatą oraz trafną zawartość. Jednak raz dobrze przygotowany feed nie wystarczy, ponieważ Google ciągle ulepsza i zmienia wymagania oraz możliwe do wykorzystania […]
więcej
Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.
Większe zaangażowanie odbiorców, wzrost współczynnika konwersji, dotarcie do szerokiego grona klientów, realny wzrost sprzedaży – o zaletach wideo marketingu można opowiadać długo. Dlaczego więc nie korzystasz z tej formy promocji swojego biznesu? A jeśli wykorzystujesz wideo w strategii marketingowej, to czy na pewno robisz to dobrze? Poznaj podstawowe informacje dotyczące wideo marketingu.
Kilkanaście lat doświadczenia w branży SEM postanowiliśmy uzupełnić młodzieńczą werwą Kohai, by stworzyć team idealny. Nasza nowa agencja content marketingu to odpowiedź na potrzeby Klienta poszukującego kompleksowego partnera w digital marketingu.
Już 5 września rozpoczną się Drużynowe Mistrzostwa Polski w Szachach I liga, w których zagra ekipa w naszych barwach – Sempai UKS Hetman Częstochowa! Jest to pokłosie umowy sponsorskiej na sezon 2020/21 podpisanej z klubem, w którego szeregach gra nasz SEM Manager – Adam. Trzymajcie kciuki!
Smart Bidding to rozwiązanie Google’owskie, a dokładniej algorytmy, które na podstawie zestawu otrzymywanych sygnałów i interakcji między nimi określają precyzyjną stawkę dla każdej aukcji reklam, w jakiej bierzemy udział. Smart Shopping z kolei to inteligentna kampania produktowa, która jest w pełni zautomatyzowana. Określanie stawek i kierowanie są ustawiane automatycznie celem maksymalizacji zwrotu z poniesionych wydatków […]
Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych. Ania, analityk webowy i Kinga, specjalista ds. Facebook Ads w Sempai omawiają funkcjonalności dwóch najpopularniejszych narzędzi, służących do mierzenia i modelowania atrybucji: Facebook Attribution i Google Attribution. […]
Atrybucja jest od paru lat tematem równie modnym, co – niestety – przez marketerów często niedocenianym jako narzędzie pracy. Wiemy o różnych modelach atrybucji konwersji w różnych systemach reklamowych, na podstawie których rozliczamy się z dystrybutorami naszych reklam. Wiemy, że Google Analytics raportuje sprzedaż w last non-direct clicku, a Faceboook minimalnie w one day clicku […]
zapisz się na Newsletter