Blog


Wybierz
Kategorie:
Update GA4

Update GA4: nowy interfejs i funkcjonalności

Ledwo zdążyliśmy się przyzwyczaić do tak odmiennego od Universal Analytics interfejsu GA4, a Google już wprowadza w nim duże zmiany. Co zmienia się poza samym wyglądem narzędzia? W końcu dostaliśmy raporty dotyczące modelowania atrybucji, na które wszyscy ze zniecierpliwieniem czekali. Przed Wami krótki przewodnik po nowej nawigacji po Google Analytics 4. Jeśli ciągle nie widzisz […]

więcej

Migracja e-commerce

Migracja e-commerce i jednoczesny wzrost przychodów z Google Ads? To możliwe! Checklista na podstawie onelectro.pl

Migracja serwisu czy sklepu internetowego na nową platformę to zazwyczaj spore wyzwanie dla każdego e-biznesu. W sieci można znaleźć wiele poradników ze wskazówkami, jak zadbać o widoczność SEO serwisu podczas przenosin. Jednak jeżeli – jak w przypadku wielu sklepów internetowych – większość naszego dochodu generują reklamy płatne w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać również o kwestie związane […]

więcej

Jak korzystać z google data studio

Czym jest Google Data Studio i jak z niego korzystać

Google Data Studio – co to takiego? Google Data Studio jest narzędziem stosunkowo nowym. Na rynek amerykański weszło w wersji beta w 2016 roku i od razu zrobiło ogromne wrażenie na analitykach. Do tej pory do raportowania i prezentacji danych wykorzystywali oni Excela, prezentacje i raporty niestandardowe oraz panele managerskie w Google Analytics. Dlaczego Google […]

więcej

Współczynnik odrzuceń Google Analytics

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń? 

Współczynnik odrzuceń to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazł na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, więc z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie się na nim sprawia, że łatwo wpaść w pułapkę. Wysoki lub niski współczynnik odrzuceń to tylko objaw. I […]

więcej

Rodzaje reklam na Allegro

Rodzaje reklam na Allegro

Jesteś na Allegro, możesz więc korzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje największy polski marketplace. Masz szansę na zwrócenie na siebie uwagi milionów użytkowników odwiedzających platformę w ciągu jednego miesiąca. W tak ogromnym środowisku sprzedażowym konkurencyjne sklepy walczą o każdego klienta, dlatego nie opłaca się zostawać w tyle. Jakie są zatem możliwości reklam na Allegro? Niewątpliwie […]

więcej

Google Analytics 4 - konfiguracja narzędzia

Google Analytics 4. Krok 1: podstawowa konfiguracja narzędzia

Z naszej infografiki wiesz już, co to GA4, i jak kolejno powinny przebiegać kolejne etapy wdrożenia narzędzia. Z tego artykułu dowiesz się, jak dokładnie realizować krok pierwszy (i najważniejszy!) – czyli podstawową konfigurację Google Analytics 4.  Załóż nową usługę Zrobisz to w Twoim panelu GA pod ścieżką: Administracja > Asystent Konfiguracji usługi Google Analytics 4: […]

więcej

E-commerce w Szwecji

E-commerce w Szwecji. Infografika #GrowGlobal

Szwecja to bardzo atrakcyjny kierunek ekspansji zagranicznej dla e-commerce. Choć zamieszkuje ją zaledwie dziesięciomilionowa populacja, to jest to społeczeństwo mocno zinformatyzowane – aż 9,93 milionów Szwedów korzysta z internetu (źródło: Hootsuite). Jeśli więc planujesz podbój zagranicznych rynków i rozważasz ekspansję za Bałtyk, to mamy dla Ciebie kolejną z cyklu naszych infografik eksportowych #GrowGlobal! Dzięki niej […]

więcej

Allegro - Dlaczego warto być sprzedawcą

Allegro – Dlaczego warto być sprzedawcą na największym polskim marketplace?

Branża e-commerce w Polsce dynamicznie rośnie. W związku z tym, warto pochylić się nad niekwestionowanym liderem, jakim jest Allegro. Marketplace powstał w 1999 r., a inspiracją do jego założenia była rosnąca popularność serwisu Ebay. Dziś jest bezsprzecznie największym graczem na polskim rynku e-commerce. Co więcej – porównywany bywa do takich gigantów jak Amazon, Ebay i […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch