Home → Blog → Strona 32
Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z istotniejszych źródeÅ‚ odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z taÅ„szych sposobów generowania ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Wyszukiwarki to podstawowe miejsce w sieci, w którym internauta rozpoczyna poszukiwanie informacji o […]
więcej
Google Analytics umożliwia analizowanie ruchu i konwersji w Twojej witrynie w wielu gotowych raportach. Poniżej przedstawiamy wybrane, które przydadzą się każdemu właścicielowi e-biznesu, ecommerce managerowi czy osobie pracującej w agencji marketingowej. Zestawiliśmy raporty między innymi dla całego ruchu w witrynie, ruchu organicznego, kampanii Adwords i konwersji wspomaganych.
26 maja w biurze Google Polska odbyÅ‚a siÄ™ konferencja prasowa nt. poruszania siÄ™ rodziców w internecie, a także robienia przez nich zakupów. Na spotkanie zostaÅ‚o zaproszonych kilkunastu dziennikarzy, głównie z obszarów e-commerce, marketing, technologie i portale parentingowe. Jednym z głównym punktów konferencji byÅ‚a historia sukcesu naszego Klienta bobomio.pl, którÄ… przedstawili CEO Sempai Sebastian Suma i wÅ‚aÅ›ciciel […]
Jedną z kluczowych decyzji, którą należy podjąć przed rozpoczęciem współpracy z agencją SEO jest wybór modelu rozliczeń. To właśnie od niej zależy w dużej mierze strategia pozycjonowania, dobór celów do zrealizowania oraz… efektywność i zwrot z inwestycji.
PrzeglÄ…danie i audytowanie kampanii Adwords stworzonych przez osoby prowadzÄ…ce swoje wÅ‚asne biznesy potrafi dostarczyć ogromnej wiedzy na temat tego, czego nie powinno siÄ™ i absolutnie nie wolno robić. WiÄ™kszość kampanii można z powodzeniem wpasować w jeden schemat, gdzie popeÅ‚niane sÄ… te same błędy zarówno podczas tworzenia konfiguracji kampanii, jak i później w procesie optymalizacji, o […]
ChciaÅ‚byÅ› sprawdzić, czy dziaÅ‚ania podejmowane przez agencjÄ™ SEO sÄ… efektywne? Koniecznie zapoznaj siÄ™ z listÄ… polecanych przez nas narzÄ™dzi! W artykule znajdziesz podpowiedzi, jak z nich korzystać i na co należy zwrócić uwagÄ™, aby dokonać poprawnej – choć podstawowej – analizy skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ pozycjonerów.
Google Merchant Center (GMC) i kampanie produktowe (PLA) pojawiÅ‚y siÄ™ w Polsce 3 lata temu i nieustannie ewoluujÄ…. PrzyspieszajÄ…cy w ostatnim czasie rozwój usÅ‚ugi Google Shopping niesie za sobÄ… potrzebÄ™ uporzÄ…dkowania pewnych kwestii w plikach produktowych (feedach). Najważniejsza obecnie dla reklamodawców to obowiÄ…zek (w Polsce z datÄ… 14 lutego 2017r.) przekazywania do GMC atrybutu (GTIN) […]
Za oknem Å›nieg, temperatury coraz niższe, a w domach? Nie ma siÄ™ co Å‚udzić, nikt nie zapadÅ‚ w zimowy sen…WrÄ™cz przeciwnie! Ogarnia nas szaÅ‚ Å›wiÄ…tecznych zakupów! A na pewno mnie… ÅšwiÄ™ty MikoÅ‚aj zaczyna pracowity miesiÄ…c, a gdzie siÄ™ zaopatrzy w prezenty lepiej, niż w Twoim sklepie?
zapisz siÄ™ na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów