Blog


Wybierz
Kategorie:
UX i optymalizacja SEO w sklepie internetowym

UX i optymalizacja SEO w sklepie internetowym

Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z istotniejszych źródeł odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z tańszych sposobów generowania ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Wyszukiwarki to podstawowe miejsce w sieci, w którym internauta rozpoczyna poszukiwanie informacji o […]

więcej

Przydatne raporty standardowe Google Analytics

Przydatne raporty standardowe Google Analytics

Google Analytics umożliwia analizowanie ruchu i konwersji w Twojej witrynie w wielu gotowych raportach. Poniżej przedstawiamy wybrane, które przydadzą się każdemu właścicielowi e-biznesu, ecommerce managerowi czy osobie pracującej w agencji marketingowej. Zestawiliśmy raporty między innymi dla całego ruchu w witrynie, ruchu organicznego, kampanii Adwords i konwersji wspomaganych.

więcej

9-krotny wzrost przychodów bobomio.pl – Dzięki współpracy z Sempai i wykorzystaniu narzędzi Google

9-krotny wzrost przychodów bobomio.pl – Dzięki współpracy z Sempai i wykorzystaniu narzędzi Google

26 maja w biurze Google Polska odbyła się konferencja prasowa nt. poruszania się rodziców w internecie, a także robienia przez nich zakupów. Na spotkanie zostało zaproszonych kilkunastu dziennikarzy, głównie z obszarów e-commerce, marketing, technologie i portale parentingowe. Jednym z głównym punktów konferencji była historia sukcesu naszego Klienta bobomio.pl, którą przedstawili CEO Sempai Sebastian Suma i właściciel […]

więcej

Dlaczego rozliczenia za frazy w top10 nie są dobre dla sklepów online

Dlaczego rozliczenia za frazy w top10 nie są dobre dla sklepów online?

Jedną z kluczowych decyzji, którą należy podjąć przed rozpoczęciem współpracy z agencją SEO jest wybór modelu rozliczeń. To właśnie od niej zależy w dużej mierze strategia pozycjonowania, dobór celów do zrealizowania oraz… efektywność i zwrot z inwestycji.

więcej

21 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach Adwords

21 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach Adwords

Przeglądanie i audytowanie kampanii Adwords stworzonych przez osoby prowadzące swoje własne biznesy potrafi dostarczyć ogromnej wiedzy na temat tego, czego nie powinno się i absolutnie nie wolno robić. Większość kampanii można z powodzeniem wpasować w jeden schemat, gdzie popełniane są te same błędy zarówno podczas tworzenia konfiguracji kampanii, jak i później w procesie optymalizacji, o […]

więcej

Chcesz zmierzyć efektywność działań agencji SEO? Pomogą Ci te narzędzia

Chcesz zmierzyć efektywność działań agencji SEO? Pomogą Ci te narzędzia

Chciałbyś sprawdzić, czy działania podejmowane przez agencję SEO są efektywne? Koniecznie zapoznaj się z listą polecanych przez nas narzędzi! W artykule znajdziesz podpowiedzi, jak z nich korzystać i na co należy zwrócić uwagę, aby dokonać poprawnej – choć podstawowej – analizy skuteczności działań pozycjonerów.

więcej

Google Shopping – GTIN – zmiany w GMC ad 2017

Google Merchant Center (GMC) i kampanie produktowe (PLA) pojawiły się w Polsce 3 lata temu i nieustannie ewoluują. Przyspieszający w ostatnim czasie rozwój usługi Google Shopping niesie za sobą potrzebę uporządkowania pewnych kwestii w plikach produktowych (feedach). Najważniejsza obecnie dla reklamodawców to obowiązek (w Polsce z datą 14 lutego 2017r.) przekazywania do GMC atrybutu (GTIN) […]

więcej

Świąteczna checklista AdWords dla e-commerce

Za oknem śnieg, temperatury coraz niższe, a w domach? Nie ma się co łudzić, nikt nie zapadł w zimowy sen…Wręcz przeciwnie! Ogarnia nas szał świątecznych zakupów! A na pewno mnie… Święty Mikołaj zaczyna pracowity miesiąc, a gdzie się zaopatrzy w prezenty lepiej, niż w Twoim sklepie?

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas