Home → Blog → Strona 33
ProwadzÄ…c kampanie produktowe lub displayowe mogliÅ›cie zauważyć nowy program, który Google wprowadziÅ‚ na Waszych kontach Merchant Center. Opcja, która byÅ‚a dostÄ™pna wczeÅ›niej w Stanach Zjednoczonych, teraz weszÅ‚a miÄ™dzy innymi do Polski – dostajemy możliwość wyróżnienia siÄ™ na tle konkurencji nie tylko przy pomocy naszej oferty produktowej, ale również jakoÅ›ci i profesjonalizmu obsÅ‚ugi klienta.
więcej
W systemie Google AdWords notujemy co miesiąc kilka istotnych oraz kilkanaście drobniejszych zmian. Ostatnio wzrosło tempo usprawnień o charakterze fundamentalnym tj. udostępnianie nowych typów kampanii, mechanizmów kierowania reklam czy też reorganizacja zasobów dostępnych formatów reklamowych. Podsumujmy zatem najważniejsze zmiany wprowadzone w 2016 r. oraz przyjrzyjmy się, co jeszcze nas czeka w najbliższym czasie.
Ponad 3 tysiÄ…ce odwiedzajÄ…cych, blisko 150 wystawców, 24 inspirujÄ…ce prezentacje i moc wartoÅ›ciowych rozmów – tak w wielkim skrócie wyglÄ…daÅ‚a ostatnia edycja Targów eHandlu, w której mieliÅ›my przyjemność wziąć udziaÅ‚. Nie moglibyÅ›my również nie wspomnieć o gali Ekomersy, stanowiÄ…cej wisienkÄ™ na torcie e-commercowego Å›wiÄ™ta, na której zostaliÅ›my okrzykniÄ™ci NajlepszÄ… AgencjÄ… GenerujÄ…cÄ… Sprzedaż w Polsce!
W Polsce wydatki na reklamÄ™ w wyszukiwarkach (SEM – Search Engine Marketing) stanowiÄ… jednÄ… z ważniejszych pozycji w budżetach marketingowych firm. UdziaÅ‚ w caÅ‚ym rynku reklamy w Internecie dla tego źródÅ‚a to ponad 38% i caÅ‚y czas roÅ›nie. Warto tutaj wspomnieć, że nieprzerwanie najpopularniejszÄ… wyszukiwarkÄ… w Polsce jest Google (97% udziaÅ‚u w rynku). Wyszukiwarki internetowe […]
Udział m-commerce na rynku sprzedaży internetowej rośnie w zawrotnym tempie. Internautom robiącym zakupy przez telefon już nie wystarczy tylko responsywna wersja strony e-sklepu. Konsumenci oczekują, że proces zakupu będzie przede wszystkim szybki i wygodny. O tym, jak tego dokonać, mieliśmy okazję opowiedzieć naszym Klientom podczas warsztatów mLab współorganizowanych z Google.
Mamy siÄ™ czym chwalić 🙂 OtrzymaliÅ›my aż dwie nominacje w miÄ™dzynarodowym konkursie organizowanym przez Google – Premier Partner Award 2016. Oprócz nas do kolejnego etapu zostaÅ‚o zaproszonych jedynie 11 agencji SEM z Polski.
No i staÅ‚o siÄ™! Facebook wprowadza sekcjÄ™ “Sklep” na FanPage’ach. Chociaż na razie sÄ… to testy, to jednak naszym zdaniem już teraz należy przygotować siÄ™ na małą rewolucjÄ™ w e-commerce.
Banery kampanii Google Adwords są wyświetlane na wybranych witrynach sieci partnerskiej Google. Warto zadbać o ich prawidłowy wygląd i wymiary, żeby nie zostały odrzucone, a wpływały pozytywnie na odbiorcę i konwertowały na sprzedaż.  1) Wymiary banerów Statyczne reklamy graficzne
zapisz siÄ™ na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów