Blog


Wybierz
Kategorie:

Pokaż, że jesteś lepszy od konkurencji! Google wprowadza Program ocen konsumenckich

Prowadząc kampanie produktowe lub displayowe mogliście zauważyć nowy program, który Google wprowadził na Waszych kontach Merchant Center. Opcja, która była dostępna wcześniej w Stanach Zjednoczonych, teraz weszła między innymi do Polski – dostajemy możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji nie tylko przy pomocy naszej oferty produktowej, ale również jakości i profesjonalizmu obsługi klienta.

więcej

Marketing z Google AdWords 2016 & 2017 – podsumowanie zmian i prognozy

Marketing z Google AdWords 2016 & 2017 – podsumowanie zmian i prognozy

W systemie Google AdWords notujemy co miesiąc kilka istotnych oraz kilkanaście drobniejszych zmian. Ostatnio wzrosło tempo usprawnień o charakterze fundamentalnym tj. udostępnianie nowych typów kampanii, mechanizmów kierowania reklam czy też reorganizacja zasobów dostępnych formatów reklamowych. Podsumujmy zatem najważniejsze zmiany wprowadzone w 2016 r. oraz przyjrzyjmy się, co jeszcze nas czeka w najbliższym czasie.

więcej

Dlaczego XI edycja Targów eHandlu była dla nas wyjątkowa

Dlaczego XI edycja Targów eHandlu była dla nas wyjątkowa?

Ponad 3 tysiące odwiedzających, blisko 150 wystawców, 24 inspirujące prezentacje i moc wartościowych rozmów – tak w wielkim skrócie wyglądała ostatnia edycja Targów eHandlu, w której mieliśmy przyjemność wziąć udział. Nie moglibyśmy również nie wspomnieć o gali Ekomersy, stanowiącej wisienkę na torcie e-commercowego święta, na której zostaliśmy okrzyknięci Najlepszą Agencją Generującą Sprzedaż w Polsce!

więcej

seo i adwords efektywnościowe

SEO i Adwords – efektywnościowe YIN YANG, przeciwne lecz uzupełniające się siły marketingu w wyszukiwarkach

W Polsce wydatki na reklamę w wyszukiwarkach (SEM – Search Engine Marketing) stanowią jedną z ważniejszych pozycji w budżetach marketingowych firm. Udział w całym rynku reklamy w Internecie dla tego źródła to ponad 38% i cały czas rośnie. Warto tutaj wspomnieć, że nieprzerwanie najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google (97% udziału w rynku). Wyszukiwarki internetowe […]

więcej

Podsumowanie warsztatów mLab współorganizowanych z Google

Udział m-commerce na rynku sprzedaży internetowej rośnie w zawrotnym tempie. Internautom robiącym zakupy przez telefon już nie wystarczy tylko responsywna wersja strony e-sklepu. Konsumenci oczekują, że proces zakupu będzie przede wszystkim szybki i wygodny. O tym, jak tego dokonać, mieliśmy okazję opowiedzieć naszym Klientom podczas warsztatów mLab współorganizowanych z Google.

więcej

Otrzymaliśmy aż 2 nominacje do PREMIER Partner Award 2016!

Mamy się czym chwalić 🙂 Otrzymaliśmy aż dwie nominacje w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Google – Premier Partner Award 2016. Oprócz nas do kolejnego etapu zostało zaproszonych jedynie 11 agencji SEM z Polski.

więcej

SKLEP – jak korzystać z nowej funkcji na Facebooku?

SKLEP – jak korzystać z nowej funkcji na Facebooku?

No i stało się! Facebook wprowadza sekcję “Sklep” na FanPage’ach. Chociaż na razie są to testy, to jednak naszym zdaniem już teraz należy przygotować się na małą rewolucję w e-commerce.

więcej

Reklamy graficzne (banery) w Google Adwords – najlepsze praktyki

Banery kampanii Google Adwords są wyświetlane na wybranych witrynach sieci partnerskiej Google. Warto zadbać o ich prawidłowy wygląd i wymiary, żeby nie zostały odrzucone, a wpływały pozytywnie na odbiorcę i konwertowały na sprzedaż.   1) Wymiary banerów Statyczne reklamy graficzne

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas