Blog


Wybierz
Kategorie:
Sempai z nagrodą European Search Awards 2018

Sempai z nagrodą European Search Awards 2018

European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC i content marketingowe. W tym roku branżowe oskary zostały wręczone już po raz siódmy. Na kilkaset zgłoszonych case studies, jury składające się z ekspertów SEM z całego świata wyłoniło tylko po jednym zwycięzcy w 29 kategoriach. Zwyciężyliśmy, deklasyfikując konkurencję z całego […]

więcej

Jak nadać dostęp do kontenera lub konta w Google Tag Managerze?

Google Tag Manager to narzędzie Google, dzięki któremu w łatwy sposób możesz wrzucać kawałki kodu na stronę bez pomocy programisty. Dzięki narzędziu możesz miedzy innymi: zaimplementować Google Analytics, dodać kod remarketingowy potrzebny do prowadzenia kampanii reklamowej w Google AdWords, zweryfikować takie usługi jak Google Search Console czy Google Merchant Center. GTM umożliwia również przesyłanie do […]

więcej

RODO: zmiany w AdWords i Analytics. Poradnik last minute

Nie sprawdziłeś jeszcze, czy Twoje kampanie online są prowadzone zgodnie z polityką RODO, która wchodzi w życie… już 25 maja?! Spokojnie, te 10 dni swobodnie wystarczy, abyś wprowadził wszystkie niezbędne zmiany (o ile będą konieczne) w obszarze konta AdWords i Google Analytics. Z naszego wpisu dowiesz się m.in. że wilk nie jest taki straszny, jakim […]

więcej

Link building – na czym polega i jak go robić skutecznie?

Na czym polega link building? W jaki sposób link building wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach? Jak znaleźć miejsca do linkowania odpowiednie dla naszego biznesu? Czym jest link? Linki określane też jako hiperłącza czy odnośniki są umieszczane w dokumentach elektronicznych i odwołują się do innego elementu wewnętrznego lub zewnętrznego: strony, video lub pliku. Najprościej mówiąc, […]

więcej

Kierowanie na kategorie. Nowa funkcjonalność na Facebooku

Kilka dni temu na niektórych kontach reklamowych na Facebooku naszych klientów pojawiła się nowa funkcjonalność reklamowa dla kampanii z celem sprzedaży z katalogu produktów. Do tej pory reklamodawcy w przypadku tego typu reklamowego korzystali z remarketingu dynamicznego. Jak to wygląda w praktyce? Użytkownicy Facebooka widzieli zdjęcia i opisy produktów, które widzieli w naszym sklepie internetowym […]

więcej

Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na lejku sprzedażowym [INFOGRAFIKA]

Dzięki naszej infografice dowiesz się, jak wyglądają możliwości reklamowe Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapów lejka sprzedażowego. Infografikę w pełnym rozmiarze pobierzesz tutaj Poznaj nasze oferty na: Kampanie Google Ads, Reklamy na Facebooku oraz Optymalizacje konwersji.

więcej

interwencja do google

Nasza interwencja powstrzymała Google przed wprowadzeniem ważnych zmian w zakresie Google Partners

– Już w ubiegłym roku zasygnalizowałem przedstawicielom Google na konferencji w Dublinie konieczność zmian – komentuje Sebastian Suma z Sempai. – Rosnąca liczba Partnerów z niebieskimi i czerwonymi “badgami” otworzyła pole do wprowadzenia nowych, złotych (żółtych) oznaczeń w programie Google Partners. Na sali było jednak głośno, grała irlandzka muzyka, ktoś musiał źle mnie zrozumieć no i poszło… na […]

więcej

Sempai z 2 nominacjami do European Search Awards 2018

Mamy to ? Otrzymaliśmy aż 2 nominacje do jednej z najbardziej prestiżowych nagród branży SEM na świecie – European Search Awards 2018! O tym, czy zdobędziemy główną nagrodę, dowiemy się na uroczystej gali już 16 maja w Pradze. European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC i content marketingowe […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas