Strona główna → Blog → Strona 28
Już 1 lutego 2022 Google uruchamia nową promocję – kupony na kampanię reklamową o wartości 1200 zł. Mogą je otrzymać reklamodawcy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads i korzystają z usług agencji ze statusem Google Partner i Google Premier Partner. Jakie kryteria musi spełniać konto, by skorzystać z bonusu? Na czym polega promocja? […]
więcej
Droga klienta w Twoim sklepie. Jak towarzyszyć mu przez cały czas dzięki Marketing Automation Marketing Automation to system informatyczny służący do zarządzania marketingiem i sprzedażą. Zwykle jest to platforma zintegrowana ze sklepem internetowym, dzięki której zbierane są dane o działaniach użytkownika niezidentyfikowanego, zarejestrowanego i klienta z historią zakupową. Jakie pełni funkcje? Porządkuje, usprawnia, automatyzuje i […]
Search Ads 360 to rodzaj usługi na nowo budowanej platformie Google Marketing Platform – GMP. To innowacyjna platforma do zarządzania kampaniami w wyszukiwarkach internetowych. W praktyce Search Ads 360 różni się od typowej kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania, tzw. Search. Jest to o wiele bardziej złożone rozwiązanie, które pozwala szerzej dotrzeć do użytkowników na […]
Do niedawna TikTok był uważany tylko za kolejną “dziwną” aplikację dla pokolenia Z. Teraz, gdy nabiera coraz większego rozpędu także wśród użytkowników z innych grup wiekowych, reklamodawcy wiedzą już, że nieobecność na tej platformie pozbawia ich wielu możliwości. Dlatego też coraz więcej marek zaczyna uwzględniać TikTok w swoich strategiach reklamowych. W ciągu zaledwie kilku lat […]
Uważasz, że najlepszy plan to brak planu i stawiasz na spontaniczne działania? Tym razem się nie uda. Podstawą content marketingu jest przemyślana strategia i szczegółowy harmonogram prac. Zaprzyjaźnij się z narzędziami do analizy danych, kalendarzem i arkuszami Google, a nauczysz się planować treści jak prawdziwy zawodowiec. Potrzebujesz planu i strategii content marketingowej! Potwierdzają to dane […]
Choć reklamowanie aptek jest zakazane przez prawo, to dotychczas klienci mieli możliwość porównywania cen w popularnych porównywarkach, jak np. Ceneo. Niedawno Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok, który pod znakiem zapytania stawia dalszą obecność aptek internetowych w takich serwisach. Czy to oznacza, że już niebawem apteki będą musiały zrezygnować z tego sposobu pozyskiwania konwersji i znikną […]
Rynek e-commerce w Czechach cały czas się rozwija oferując tym samym wiele możliwości i szansę na dotarcie do nowych grup potencjalnych klientów. W mijającym roku 2021 w Czechach działało ponad 40 tysięcy sklepów online. Udział e-commerce w całkowitym obrocie detalicznym wynosi 13,5% (dane za ceska-ecommerce.cz), oznacza to więc, że wciąż jest to rynek z ogromnym potencjałem. Nic […]
Ciekawe i unikalne treści mają szansę przyciągnąć (i zatrzymać na dłużej!) czytelników na stronie internetowej. Jednak jakość opublikowanych tekstów oceniają nie tylko użytkownicy – robi to również Google. Jego algorytm decyduje, które treści osiągną najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a od tego zależy sukces Twojej witryny. Dlaczego zatem warto postawić na unikalny content?
zapisz się na Newsletter