Strona główna → Blog → Strona 3
Koszty pozycjonowania strony internetowej (SEO) są uzależnione od wielu czynników – co oznacza też, że możemy je elastycznie dostosowywać do naszych potrzeb i możliwości finansowych. W zależności od potrzeb oraz możliwości możemy wybrać jeden z kilku sposobów realizacji SEO dla naszej strony internetowej. W grę wchodzi samodzielne pozycjonowanie witryny, zatrudnienie pracownika in-house (na etat), współpraca […]
więcej
Minął miesiąc od 25. edycji Targów eHandlu, a my wciąż mamy w pamięci niesamowitą atmosferę tego wydarzenia! Pamiętacie nasze zapowiedzi? Obiecaliśmy moc atrakcji i dawkę wiedzy z e-commerce’owego świata – i dotrzymujemy słowa! Gwoździem programu Targów były inspirujące prezentacje znanych ekspertów z branży. Szczególną uwagę przykuło wystąpienie Joanny Mierzwy (Senior Social Media & Content Manager […]
Zastanawiasz się nad prowadzeniem działań reklamowych na TikTok’u, a może realizujesz już swoje kampanie, ale chcesz zwiększyć efektywność swoich dotychczasowych działań? Niezależnie, jaki jest powód, przygotowaliśmy dla Ciebie kompleksowy przewodnik po TikTok Ads Managerze, który z pewnością pomoże Ci w tworzeniu profesjonalnych oraz skutecznych reklam. Z jego wykorzystaniem wprowadzisz swoje kampanie na wyższy poziom, dowiesz […]
Z aplikacji mobilnych korzystamy na co dzień. Nawet teraz, czytając ten wpis blogowy prawdopodobnie użyłeś/aś do tego smartphone’a i otworzyłeś go za pomocą facebook’a czy linkedin’a. Aktualnie w sklepach z aplikacjami dostępnych jest ich kilka milionów. Jak więc wyróżnić się spośród konkurencji i sprawić, aby nasza aplikacja znalazła swoje miejsce w telefonach użytkowników? Z pomocą […]
TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom) w podświadomości wielu przedsiębiorców zaczęła się jawić jako coś zarezerwowanego tylko dla młodszych pokoleń. W ujęciu performance marketingu, wielu właścicieli sklepów internetowych wciąż podchodzi sceptycznie do reklam na TikToku – głównie w obawie, że nie jest to aplikacja, […]
Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5% wzrost w zestawieniu rok to roku. Media społecznościowe wciąż cieszą się rosnącą popularnością, a tym samym stają się wartościowym sposobem na promocję swojej firmy. I to właśnie tu ważną rolę odgrywa marketing w […]
Od B2B po B2C, od startupów po gigantów branżowych, white papers są ważnym elementem w marketingowym arsenale firm. Dają przewagę w budowaniu zaufania, ugruntowywaniu pozycji eksperckiej oraz ostatecznie – napędzaniu sprzedaży. Dowiedz się, czym jest dokładnie biała księga i jak możesz przygotować taki dokument, aby służył jako skuteczne narzędzie promocji.
SEO żyje i ma się dobrze! Masz wątpliwości? Nasza najnowsza publikacja rozwieje je wszystkie! W tym roku Sempai kończy 18 lat. Postanowiliśmy, że rozpoczniemy świętowanie naszych urodzin od premiery publikacji, której jeszcze w naszej historii nie było – Casebooka w całości skupionego na SEO. 🔥 Pobierz SEO CASEBOOK 🔥 Na kolejnych stronach znajdziesz zupełnie świeże […]
zapisz się na Newsletter