Blog


Wybierz
Kategorie:
facebook

Ile kosztuje reklama na FB? Sprawdź, od czego zależą stawki

Dzięki reklamie na Facebooku możesz dotrzeć do bardzo precyzyjnie określonej grupy użytkowników. Albo – jeśli wolisz – do jak najszerszego grona odbiorców. W ten sposób zwiększysz rozpoznawalność marki, „podbijesz” liczbę interakcji lub pobudzisz sprzedaż – w zależności od tego, jaki masz cel. Ile kosztuje reklama na FB? Ile musisz wydać na reklamę, aby działała? Czym […]

więcej

Blog meta wylacza sklepy

Meta wyłącza sklepy na Facebooku i Instagramie. Czy są jakieś alternatywy?

Ważna wiadomośc dla wszystkich sprzedających swoje produkty nie tylko we własnym e-sklepie, ale także za pośrednictwem sklepów na platformach Facebook i Instagram. Od kilku dni ta funkcjonalność nie działa – nie jest to chwilowy błąd, ani tymczasowe testy. Gigant społecznościowy rezygnuje z funkcji “sklep” w wielu krajach regionu EMEA, w tym w Polsce. Dlaczego nie […]

więcej

Pisz i wyciągaj wnioski – czyli jak sprawić, aby Twoje artykuły blogowe były częściej czytane

Pisz i wyciągaj wnioski – czyli jak sprawić, aby Twoje artykuły blogowe były częściej czytane

10 sekund – tyle masz czasu na to, aby zaciekawić czytelnika i zachęcić go do przeczytania stworzonej przez siebie treści. Jak napisać dobry artykuł, który będzie chętnie czytany, ale i licznie komentowany czy udostępniany? Wbrew pozorom nie jest to trudna sztuka! Musisz jedynie pamiętać o kilku czynnikach, które wpływają na odbiór artykułu. Zajrzyj poniżej i […]

więcej

Co to jest INP

INP – nowy podstawowy wskaźnik internetowy, który warto poznać

W erze dynamicznego rozwoju internetu, konieczność dostarczania użytkownikom coraz lepszych wrażeń z korzystania z witryn online jest kluczowym wyzwaniem dla każdego specjalisty SEO. W tym kontekście Google nieustannie doskonali swoje algorytmy w celu premiowania witryn, które oferują wysoką jakość i szybkość działania. Jednym z najnowszych rozwiązań wprowadzonych przez Google jest wskaźnik INP (ang. Interakcja do […]

więcej

narzedzia-marketingowe

Narzędzia marketingowe, które warto stosować

Narzędzia marketingowe są kluczem do skutecznego zarządzania i promowania marki w dzisiejszym cyfrowym świecie. Od analizy danych po automatyzację mediów społecznościowych, te innowacyjne rozwiązania pomagają firmom osiągnąć swoje cele biznesowe, zwiększając jednocześnie efektywność i produktywność. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jakie narzędzia marketingu warto znać i stosować. 

więcej

czy-detektory-ai-klamia

Czy detektory AI kłamią? Test najpopularniejszych narzędzi

Wyniki z detektorów AI potrafią zaskoczyć. Treści generowane przez ChataGPT są oceniane jako stworzone przez człowieka, z kolei napisane przez copywritera dostają ocenę „jedynka, siadaj!”. Jak działają detektory AI i czy można im ufać? Przetestowałam sześć najpopularniejszych narzędzi, abyście Wy nie musieli tego robić. Czym jest ChatGPT? Aby zrozumieć, czym jest i jak działa ChatGPT, […]

więcej

jak wymyślić nazwę firmy

Jak wymyślić nazwę firmy dla swojego biznesu?

Nazwa każdego przedsiębiorstwa, firmy czy marki ma ogromne znaczenie dla jej sukcesu. Dlaczego tak jest? W jaki sposób stworzyć nazwę firmy, aby nie tylko pasowała do profilu jej działalności, ale również pozytywnie wpływała na jej rozpoznawalność i sukces na rynku? Czy warto zdawać się na tak zwane generatory nazw? Jakie rodzaje nazewnictwa wykorzystują znane firmy […]

więcej

reklama produktu

Jak stworzyć skuteczną reklamę produktu?

Reklama jest dźwignią handlu – z pewnością każdy, kto funkcjonuje w ramach gospodarki rynkowej, zna to powiedzenie. Obecnie bez odpowiedniej reklamy nawet najlepszy i najbardziej innowacyjny produkt nie odniesie sukcesu – pozostanie niezauważony lub zauważany w niedostatecznym stopniu. Jak więc zwiększyć jego sprzedaż poprzez efektywną reklamę? Jakimi praktykami kierować się podczas reklamowania produktów oraz usług? […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch