Strona główna → Blog
Dowiedz się jak podjąć słuszną, strategiczną decyzję dotyczącą odpowiedniego narzędzia, aby po pół roku nie podejmować jej ponownie. Słowem wstępu Cześć! Nazywam się Łukasz Miłkowski i od ponad 5 lat projektuję i wdrażam scenariusze marketing automation dla firm z różnych branży. Dziś przybliżę Ci temat narzędzi do marketing automation* tak, aby wybór, który przed Tobą […]
więcej
Wcześniej znane pod nazwą Discovery, wprowadzały wówczas lekkie zamieszanie wśród ‘starych’ użytkowników systemu Google Ads. Dlaczego? Bo taką samą nazwą, jeszcze kilka lat temu określano obecne kampanie In-feed. Doszło zatem, do kuriozum, w którym dwa różne typy kampanii, wykorzystujące inne reklamy i docierające przy pomocy innych miejsc docelowych miały zbieżne nazwy. 🙂 Na początek zacznijmy […]
Linkowanie wewnętrzne – co to takiego i w jaki sposób należy budować strukturę linkowania wewnętrznego? Jakich narzędzi używać do sprawdzania linków wewnętrznych? Odpowiadamy na te pytania, wskazując także, jakich błędów warto unikać, aby zachować linkowanie wewnętrzne w zgodzie z dobrymi praktykami SEO.
Na czym polega marketing w sklepie internetowym? Dlaczego istotność e-commerce marketingu nieustannie wzrasta i nie można go pomijać? Jakie elementy e-commerce marketingu możemy wyróżnić i jak tworzyć skuteczne strategie do tego rodzaju promocji? Odpowiedzi znajdują się w poniższym artykule.
Jak można zdefiniować marketing automation i na czym polega automatyzacja czynności marketingowych? Dlaczego warto przeprowadzić taką automatyzację i jak ją wykorzystać do pozyskiwania nowych klientów? Od czego zacząć, ile to kosztuje, których narzędzi użyć i jak monitorować efektywność wszelkich działań związanych z marketing automation? Udzielamy odpowiedzi na wspomniane pytania w tym artykule, wskazując jednocześnie największe […]
Każda złotówka wydana na reklamę musi przynosić wymierne korzyści. W tym kontekście performance marketing staje się nie tylko opcją, ale wręcz koniecznością! Chcesz wiedzieć, jak stworzyć kampanię, która nie tylko przyciągnie uwagę, ale przede wszystkim zapewni realne rezultaty? Zapraszamy do lektury!
Pracujesz nad skuteczną strategią marketingową firmy? Chcesz tworzyć komunikaty w ramach kampanii reklamowej, które trafią do potencjalnych klientów? Musisz wiedzieć, kto jest po drugiej stronie, kto potrzebuje twoich produktów lub usług. Pomoże w tym określenie grupy docelowej. Dowiedz się wszystkiego, co powinieneś o niej wiedzieć. Warto!
Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz okazje typu Black Week, Black Friday, Cyber Monday oraz inne, podobne promocje. Czy to właśnie na nich powinniśmy się skupiać dopracowując komunikację naszej oferty? Czy właśnie wtedy konsumenci są najczęściej skłonni do zakupów? Kiedy najlepiej […]
zapisz się na Newsletter