Strona główna → Blog → Poradnik → Ważna zmiana na Allegro. Od dziś kampanie 4 Brands tylko w ramach Allegro Ads Partners Ważna zmiana na Allegro. Od dziś kampanie 4 Brands tylko w ramach Allegro Ads Partners Małgorzata Cichocka 1 października, 2021 Przeczytasz w ~ 2 min. Allegro wstrzymało Twoje kampanie Allegro Ads? Boisz się, że spadną Twoje przychody z najpopularniejszego marketplace w Polsce, bo nie jesteś w stanie uruchomić Allegro 4 Brands? Nic bardziej mylnego – wystarczy, że skorzystasz z pomocy Allegro Ads Partner! Od 1 października tylko agencje ze statusem Partner będą mogły prowadzić tego typu działania dla e-sprzedawców. Czym są Allegro 4 Brands? Allegro Ads to sieć reklamowa na Allegro. Zasada działania sieci polega na dopasowaniu algorytmów do wyszukiwania produktów – system dobiera kontekstowo reklamę do zapytania. Reklamy, podobnie jak w przypadku Google Ads, wyświetlane są na zasadzie aukcji – wygrywa oferta o najlepszym stosunku jakości, CPC oraz CTR. Jednym z typów kampanii reklamowej oferowanym w ramach Allegro Ads jest 4 Brands. Jest on dedykowany e-biznesom współpracującym z producentem. Z poziomu jednego wspólnego konta mamy możliwość zarządzania reklamą wspierającą sprzedaż ze wszystkich kont dystrybutorów klienta na Allegro. Oznacza to, że marka nie musi samodzielnie prowadzić sprzedaży. Wystarczy, że ma chociaż jednego dystrybutora na Allegro, tak zwanego merchanta. Źródło: Allegro Na czym polega zmiana w zakresie Allegro 4 Brands? Nasi klienci, dla których już prowadzimy działania na Allegro, we wrześniu otrzymali od konsultanta następującą wiadomość: “W związku z aktualizacją regulaminu dla kont agencyjnych w Allegro Ads prosimy o przeniesienie swoich działań na konta pojedyncze. Konta agencyjne przysługują wyłącznie agencjom, które uczestniczą w programie Allegro Ads Partner. Kampanie należy przenieść do 30 września 2021.” Oznacza to, że od dziś kampanie 4 Brands mogą prowadzić jedynie agencje partnerskie Allegro i te, które były prowadzone przez sprzedawców in-house, właśnie dziś przestały działać. Jeżeli chodzi o dane historyczne kampanii – z rozmowy z naszym konsultantem Allegro wynika, że będziemy mieć jeszcze dostęp do jej statystyk i ustawień. Niemożliwe jednak będzie ich ustawienie bez pośrednictwa Allegro Ads Partner. Kim jest Allegro Ads Partner? Jako kompleksowy partner od performance marketingu dla e-commerce posiadamy oficjalny status Allegro Ads Partner. Aby go uzyskać, musieliśmy spełnić szereg wymogów stawianych przez najpopularniejszy w Polsce marketplace. Dzięki temu firmy, które z nami współpracują, zyskują pewność, że działania, które dla nich prowadzimy, charakteryzuje najwyższa efektywność. Jako Allegro Ads Partner jako pierwsi otrzymujemy możliwość korzystania z nowych rozwiązań i narzędzi reklamowych regularnie udostępnianych przez Allegro. To z kolei sprawia, że nasi klienci mogą śmiało konkurować o uwagę konsumentów z innymi graczami na rynku. Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Czym jest komunikacja marketingowa i jak ją zorganizować? Czym jest social selling i jak zadbać o wysoki wynik Social Selling Index? Jak przeprowadzić analizę rynku dla sklepu internetowego? Czym jest marketing w sklepie internetowym i dlaczego marketing w e-commerce jest taki ważny? Co to jest performance marketing? Jak stworzyć kampanię w marketingu efektywnościowym Co to jest grupa docelowa i jak ją prawidłowo określić? Małgorzata Cichocka Marketing Team Manager Kategorie Analityka WebowaContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ