Strona główna → Blog → Poradnik → Weryfikacja Google Merchant Center Weryfikacja Google Merchant Center Filip Biszczak 4 maja, 2016 Przeczytasz w ~ 2 min. Google Merchant Center to narzędzie do przesyłania informacji o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniania ich w Zakupach i innych usługach Google, w tym Google Adwords. Po połączeniu kont Google AdWords i Merchant Center możesz prezentować swoją ofertę bezpośrednio użytkownikom w reklamach produktowych. Ale zanim, to musisz zweryfikować swoje konto. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami. Jeśli właśnie założyłeś konto GMC, to od razu pokaże Ci się widok (i wtedy przejdź do wątku “Są 4 metody weryfikacji…” : Jeśli założyłeś konto GMC wcześniej, po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na ekran główny, który jest w języku angielskim. W celu zmiany języka na język polski postępuj zgodnie z poniższymi krokami: Po zmianie języka postępuj zgodnie z poniższymi screenami: Ustawienia->Weryfikacja witryny->Zweryfikuj i zarezerwuj witrynę w oknie Weryfikacja witryny Są 4 metody weryfikacji: 1 metoda – przesłanie pliku HTML – postępuj zgodnie z instrukcją 2 metoda (zakładka “Inne metody”) – wstawienie tagu HTML na stronę główną – postępuj zgodnie z instrukcją 3 metoda – weryfikacja przez Google Analytics – postępuj zgodnie z instrukcją 4 metoda – weryfikacja przez Menedżera tagów Google – postępuj zgodnie z instrukcją Po poprawnej weryfikacji zobaczysz taki komunikat: Zobacz także: Sempai Merchant 360 Feed produktowy Google Merchant Center Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć White paper – czym jest? Jak przygotować białą księgę, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym Kim jest ambasador marki? Sprawdź, jakie korzyści dla marki niesie współpraca z ambasadorami marki Co to jest wizerunek marki? Odkryj, na czym polega budowanie wizerunku marki Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty? Filip Biszczak Google Ads Team Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Komentarze Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ