Google Merchant Center to narzędzie do przesyłania informacji o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniania ich w Zakupach i innych usługach Google, w tym Google Adwords.
Po połączeniu kont Google AdWords i Merchant Center możesz prezentować swoją ofertę bezpośrednio użytkownikom w reklamach produktowych.
Ale zanim, to musisz zweryfikować swoje konto. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Jeśli właśnie założyłeś konto GMC, to od razu pokaże Ci się widok (i wtedy przejdź do wątku “Są 4 metody weryfikacji…” :
Jeśli założyłeś konto GMC wcześniej, po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na ekran główny, który jest w języku angielskim. W celu zmiany języka na język polski postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Po zmianie języka postępuj zgodnie z poniższymi screenami:
Ustawienia->Weryfikacja witryny->Zweryfikuj i zarezerwuj witrynę w oknie Weryfikacja witryny
Są 4 metody weryfikacji:
1 metoda – przesłanie pliku HTML – postępuj zgodnie z instrukcją
2 metoda (zakładka “Inne metody”) – wstawienie tagu HTML na stronę główną – postępuj zgodnie z instrukcją
3 metoda – weryfikacja przez Google Analytics – postępuj zgodnie z instrukcją
4 metoda – weryfikacja przez Menedżera tagów Google – postępuj zgodnie z instrukcją
Po poprawnej weryfikacji zobaczysz taki komunikat:
Zobacz także:
Feed produktowy Google Merchant Center