Weryfikacja Google Merchant Center

Filip Biszczak
4 maja, 2016
Przeczytasz w ~ 2 min.
Weryfikacja Google Merchant Center

Google Merchant Center to narzędzie do przesyłania informacji o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniania ich w Zakupach i innych usługach Google, w tym Google Adwords.

Po połączeniu kont Google AdWords i Merchant Center możesz prezentować swoją ofertę bezpośrednio użytkownikom w reklamach produktowych.

Ale zanim, to musisz zweryfikować swoje konto. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Jeśli właśnie założyłeś konto GMC, to od razu pokaże Ci się widok (i wtedy przejdź do wątku “Są 4 metody weryfikacji…” :

weryfikacja google merchant center

Jeśli założyłeś konto GMC wcześniej, po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na ekran główny, który jest w języku angielskim. W celu zmiany języka na język polski postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

google merchant center jezyk

Po zmianie języka postępuj zgodnie z poniższymi screenami:

Ustawienia->Weryfikacja witryny->Zweryfikuj i zarezerwuj witrynę w oknie Weryfikacja witryny

weryfikacja google merchant center

Są 4 metody weryfikacji:

1 metoda – przesłanie pliku HTML – postępuj zgodnie z instrukcją

weryfikacja google merchant center

2 metoda (zakładka “Inne metody”) – wstawienie tagu HTML na stronę główną – postępuj zgodnie z instrukcją

weryfikacja google merchant center

weryfikacja google merchant center

3 metoda – weryfikacja przez Google Analytics – postępuj zgodnie z instrukcją

weryfikacja google merchant center

4 metoda – weryfikacja przez Menedżera tagów Google – postępuj zgodnie z instrukcją

weryfikacja google merchant center

Po poprawnej weryfikacji zobaczysz taki komunikat:

weryfikacja google merchant center

 

Zobacz także: 

Sempai Merchant 360

Feed produktowy Google Merchant Center

 

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.

Komentarze