Strona główna → Blog → SEO → Strona 3
Pozycjonowanie strony przedsiębiorstwa/firmy czy marki w internecie jest jednym z warunków sukcesu na rynku i to bez względu na rodzaj branży. Bez pozycjonowania strona nie jest widoczna, a niewidoczna strona to brak klientów, spadek sprzedaży, niedotrzymywanie kroku konkurencji i – niestety bardzo często – znaczne zahamowanie wzrostu lub nawet wypadnięcie z rynku! Czy pozycjonowanie jest […]
więcej
5 października 2023 roku z pewnością przejdzie do historii w branży SEO. A to za sprawą rewelacyjnego wydarzenia organizowanego przez WhitePress w nowoczesnym kompleksie Węgierskiej Opery Narodowej. Lokalizacja sama w sobie jest już iście królewska, gdyż Eiffel Art Studios mieści się w odrestaurowanej hali konserwacyjnej Węgierskich Kolei Królewskich, która powstała na przełomie 1884/86. Wyjątkowa architektura […]
W erze dynamicznego rozwoju internetu, konieczność dostarczania użytkownikom coraz lepszych wrażeń z korzystania z witryn online jest kluczowym wyzwaniem dla każdego specjalisty SEO. W tym kontekście Google nieustannie doskonali swoje algorytmy w celu premiowania witryn, które oferują wysoką jakość i szybkość działania. Jednym z najnowszych rozwiązań wprowadzonych przez Google jest wskaźnik INP (ang. Interakcja do […]
Sztuczna inteligencja wkracza szturmem do SEO, a firmy/startupy prześcigają się w tym, jak wykorzystać ChatGPT do ułatwienia pracy w pozycjonowaniu. Popularność jest spora i okazuje się, że także Polacy nie gęsi i swój plugin mają! Niedawno Linkhouse wypuścił swój autorski plugin, dzięki któremu możesz wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania kampanii link buildingowych. Taki jest podstawowy […]
Wyszukiwarka Google odgrywa kluczową rolę w naszym codziennym życiu, dostarczając nam niezbędnych informacji w mgnieniu oka. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jednak, co jest powodem tego, że Google potrafi tak skutecznie dostarczać wyniki wyszukiwania i prezentować je w czytelny sposób? Tajemnica tkwi w wykorzystaniu danych strukturalnych, które pozwalają Google na lepsze zrozumienie i interpretację treści na […]
Najnowsza wersja oprogramowania GPT-4 zaskakuje zarówno nowymi możliwościami, jak i ulepszeniem rozwiązań dostępnych w poprzedniej wersji. Co dokładnie możemy obecnie stworzyć dzięki oferowanym funkcjom? Według twórców — AI w wielu aspektach dorównuje już myśleniu ludzkiemu. Ciekawym przykładem może być umiejętność opisania, który z elementów na ilustracji jest “dziwny”. Nie chodzi więc jedynie o analizę danego […]
Dobra, przynosząca oczekiwane efekty strona internetowa to ta odpowiednio zoptymalizowana. Jednak nawet najlepiej przeprowadzane działania nie przyniosą efektów, jeśli roboty internetowe nie będą w stanie odnaleźć wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w indeksie. Koniecznością jest stworzenie wartościowej sitemap. Co to jest mapa strony? Do czego służy? A co najważniejsze — jak ją stworzyć? Podpowiadamy […]
Na konferencji prasowej CEO Microsoftu Satya Nadella ogłosił, że popularny Chat GPT stanie się częścią wyszukiwarki Bing oraz przeglądarki Edge. Czy dzięki temu Microsoft zmniejszy dystans dzielący go od Google? Technologia wykorzystywana w popularnym “asystencie IA” została ulepszona i zaimplementowana do wyszukiwarki. Jakie funkcję “AI” znajdziemy w Bingu i kiedy będziemy mogli ich używać? Bing […]
zapisz się na Newsletter