Wybierz
Kategorie:
long_tail-pozycjonowanie

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon

Chcesz pozyskać wartościowy ruch i przełożyć go na konwersje? Zdajesz sobie sprawę, jak ogromna jest konkurencja na główne słowa kluczowe i dlatego szukasz skutecznych alternatyw? Poznaj pozycjonowanie na tak zwany długi ogon, czyli long tail. Co to oznacza? O jak bardzo precyzyjne frazy chodzi? Jak się zabrać za takie pozycjonowanie? Wszystko wyjaśniamy poniżej. Sprawdź!

więcej

czym-jest-title-i-jak-wplywa-na-pozycjonowanie

Czym jest title i jak wpływa na pozycjonowanie?

Trudno mówić o kompleksowym działaniu SEO i pozycjonowaniu stron bez uwzględnienia meta title. Jeden z głównych meta tagów wyświetla się bowiem na stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu interesującego cię hasła do wyszukiwarki Google. A co za tym idzie, tekst meta title wpływa na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Dziś zdradzimy ci wszystko, co powinieneś wiedzieć […]

więcej

Co to jest hreflang i jak poprawnie go zastosować

Co to jest hreflang i jak poprawnie go zastosować?

W pogoni za sukcesem w branży e-commerce, sklepy internetowe coraz częściej i chętniej decydują się na rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki. Aby dostosować witrynę do potrzeb, oczekiwań i przyzwyczajeń konsumentów z innych krajów, konieczne jest stworzenie alternatywnych wersji strony dla odbiorców posługujących się wyłącznie swoimi rodzimymi językami. Przydatny okaże się przy tym atrybut hreflang. Co […]

więcej

serp

SERP – co to jest? Definicja

więcej

Seo umiera po raz kolejny, czyli najnowsze trendy z Search On 22

Zmiany w Google, które nas czekają w 2023 roku Search On to coroczny event organizowany przez Google (Markę firmy Alphabet), podczas którego prezentowane są najnowsze funkcjonalności wyszukiwarki i powiązanych z nią usług, takich jak miejsca, mapy czy też aplikacje Google lens/soczewki. Hasło tegorocznej imprezy „Search outside the box” budziło dużo emocji wśród specjalistów SEO jeszcze […]

więcej

Najnowszy update

Najnowszy Google Core Update – co zmieni w SEO?

Chociaż branża SEO nie zdążyła jeszcze przeanalizować do końca wpływu ostatniego update’u na wyniki wyszukiwania Google (Helpful Content Update), nowy Core Update został ogłoszony 12 września 2022 roku. Aktualizacja jest jeszcze w trakcie, co oznacza, że najprawdopodobniej dopiero w przeciągu kilku najbliższych dni będziemy (lub nie) w stanie zobaczyć wahania pozycji poszczególnych domen. Jest to […]

więcej

Paginacja - co to jest i jak wdrożyć ją na stronę

Paginacja – co to jest i jak wdrożyć ją na stronę?

więcej

atrybuty linkow 1

Atrybuty linków – nofollow, dofollow, sponsored, ugc

Jeśli interesujesz się SEO, to na pewno spotkałeś się z takim terminem jak “atrybut linku”. Można wymienić ich kilkanaście, z czego najpopularniejsze to atrybuty rel=”nofollow” oraz rel=”dofollow”. Atrybuty rel są ważne pod kątem optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, dlatego warto się im przyjrzeć bliżej. Dowiedz się, czym są oraz w jaki sposób umiejętnie z nich […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch