#growUp!

Zaznacz stronę

Aż 73% polskich internautów kupuje online, nic więc dziwnego, że konkurencja stale rośnie – także w popularnych platformach marketplace. 

Chcesz, aby Twoje oferty przyciągały uwagę klientów? Tradycyjne formy promocji już nie wystarczą. Wyprzedź konkurencję dzięki skrojonym na miarę kampaniom w dedykowanych systemach reklamowych.

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

    Strona głównaOfertaAudyt konta Allegro

    Audyt konta Allegro

    Dlaczego warto wykonać audyt konta Allegro?

    Chciałbyś sprzedawać więcej, więc inwestujesz w reklamę na Allegro i proponujesz niskie ceny. Mimo to nie zadowala Cię wysokość zysków i myślisz, że mógłbyś osiągnąć więcej, ale nie wiesz, co jeszcze możesz poprawić? Zastanawiasz się, dlaczego użytkownicy nie finalizują transakcji u Ciebie, ale nie wiesz, co może ich zniechęcać?

    Efektywna reklama to jedno, ale równie ważne jest odpowiednie przygotowanie wystawianych aukcji. Zarządzanie kontem i prowadzenie skutecznej sprzedaży jest o wiele łatwiejsze, gdy wiesz, jakich błędów unikać i co poprawić. Aby zainteresować potencjalnych klientów swoimi produktami, należy z odpowiednią starannością przygotować aukcje na Allegro. 

    Dobrze opisana i estetyczna wizualnie oferta nie tylko przyciągnie uwagę kupujących, ale zachęci też do sfinalizowania transakcji właśnie u Ciebie. Zbuduje też wiarygodny wizerunek Twojego sklepu. Klient otrzyma dokładnie to, po co do Ciebie przyszedł – niezbędne informacje o produkcie przedstawione w sposób łatwy, przystępny i nie pozostawiający wątpliwości. 

    Co otrzymasz?

    W ramach audytu konta Allegro przygotujemy dla Ciebie:

    • tytuły aukcji z najlepszymi słowami kluczowymi, 
    • rekomendacje poprawy opisów, zdjęć, miniatur, kategorii, 
    • rekomendacje ceny w oparciu o konkurencję, 
    • analizy i rekomendacje zmian w cenniku dostaw, 
    • rekomendacje ofert wartych promowania.

    Co dzięki temu zyskasz?

    • konkretne wskazówki poparte danymi,
    • wyeliminowanie błędów i niedociągnięć
    • lepszą widoczność oferowanych aukcji,
    • większe zainteresowanie klientów,
    • zwiększoną liczbę konwersji.

    Na czym polega audyt konta?

    Profesjonalny audyt konta Allegro dedykujemy zarówno początkującym, jak i zaawansowanym sprzedającym, którym zależy na ciągłym rozwoju i doskonaleniu oferty. 

    W ramach profesjonalnego audytu nasi specjaliści szczegółowo przeanalizują Twoje konto oraz zaproponują sprawdzone i skuteczne rozwiązania, których wdrożenie pozwoli na dotarcie do jeszcze szerszego grona klientów. 

    Weźmiemy pod uwagę wszystkie części składowe oferty: tytuły, opisy, szatę graficzną, strukturę aukcji, ceny i sposoby dostawy. Porównamy też konkurencyjne oferty, a wyniki audytu otrzymasz w formie raportu. 

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam