#growUp!

Zaznacz stronę
 

SXO

 

Dzięki SXO sprowadzimy do Twojego serwisu ruch wysokiej jakości, który bezpośrednio przełoży się na znaczny wzrost liczby transakcji i wielkość sprzedaży!

    Czym jest SXO?

    Tradycyjne SEO skupia się na optymalizacji witryny pod algorytmy wyszukiwarek. W SXO – czyli Search Experience Optimization – to “X” jest najistotniejsze. W centrum tej innowacyjnej usługi stoi nie robot Google, ale użytkownik – jego intencja zakupowa. Naszym zadaniem jest zapewnienie mu jak najlepszych doświadczeń na drodze do finalizacji transakcji.

    Dzięki temu nie tylko pozyskamy ruch organiczny z wyszukiwarki Google do Twojego serwisu, ale zadbamy też o to, aby wizyty użytkowników z wielkim prawdopodobieństwem kończyły się zakupem poszukiwanych produktów.

    Czym SXO różni się od standardowego SEO?

    Celem tradycyjnego SEO jest pozyskanie jak największego wolumenu ruchu do serwisu internetowego z wyników organicznych wyszukiwarki za pomocą różnych technik optymalizacji on-site oraz linkbuildingu.

    SXO idzie o krok dalej – w ramach tej usługi nie tylko budujemy widoczność Twojej witryny w Google, ale także za pomocą najlepszych praktyk UX i CRO pracujemy nad jej współczynnikiem konwersji. Dlatego jej celem jest nie tylko wizyta użytkownika w serwisie, ale doprowadzenie go do zrealizowania pożądanej przez nas czynności, np. dokonania transakcji, wypełnienia formularza kontaktowego czy przejścia na inną podstronę.

    Skuteczne taktyki SEO

    W ramach skutecznych taktyk SEO przeanalizujemy Twój serwis pod kątem czynników, które wpływają na jej ranking w wyszukiwarce internetowej. Po wykonanej analizie otrzymasz od nas zbiór informacji o mocnych i słabych stronach serwisu oraz niezbędne wytyczne optymalizacyjne.

    Dzięki ich wdrożeniu:

    • Osiągniesz lepszą pozycję serwisu w wyszukiwarce internetowej
    • Zwiększysz ruch organiczny w witrynie
    • Twój serwis stanie się „odporny” na zmiany algorytmów wyszukiwarek

    Istotne elementy UX

    UX (ang. User experience) to projektowanie serwisów www bądź aplikacji w sposób funkcjonalny, skoncentrowany na wygodzie użytkownika, dzięki czemu realizowanie celów w obrębie serwisu jest intuicyjne, przewidywalne, sprawia przyjemność i satysfakcję z użytkowania.

    W ramach modułu Istotne elementy UX otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:

    • W jaki sposób uprościć drogę użytkownika od wpisania frazy w wyszukiwarkę do konwersji w Twoim serwisie, tym samym zwiększając liczbę zamówień
    • W jaki sposób możesz skrócić do optymalnego czas ładowania strony
    • Które elementy serwisu i jak warto byłoby zmienić, aby były bardziej użyteczne

    Dobre praktyki CRO

    Konwersją nazywamy konkretne, pożądane przez nas działania użytkowników w obrębie witryny www. Optymalizacją konwersji (ang. Convertion Rate Optimisation – CRO) z kolei operacje, których celem jest polepszenie skuteczności strony.

    W ramach modułu Istotne elementy UX otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:

    • Jak usprawnić nawigację w serwisie, aby wizyta użytkownika częściej i szybciej kończyła się konwersją
    • Jak wzbudzić w użytkowniku zaufanie do Twojego serwisu, które jest niezbędne do realizacji transakcji
    • Za pomocą jakich zabiegów zachęcisz użytkowników do powrotu do strony
     Skuteczne taktyki
    SEO
    Istotne elementy
    UX
    Dobre praktyki
    CRO
    Przegląd generalny SEO (Overview)  
    Widoczność witryny w wyszukiwarce
    Google (Serp Experience)
      
    Poprawność i efektywność kodu strony
    (Page Performance)
      
    Budowa i struktura witryny (Site Structure)  
    Ładowanie strony (Loading Experience) 
    Użyteczność strony (Page Experience)  
    Analiza contentu (Content Experience)  
    Układ treści (Layout Usability) 
    Analiza ścieżek konwersji  
    Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie  
    Zachęcanie użytkowników do powrotu  

    Dlaczego MY

    Jako Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji.
    W oparciu o 15-letnią praktykę przygotowaliśmy rozwiązania, które przełożą się na wzrost ruchu i współczynnika konwersji w Twoim serwisie, a co za tym idzie – sprzedaży.

    ponad 75 specjalistów

    15 lat na rynku

    ponad 500 aktualnie realizowanych projektów

    ponad 300 obsługiwanych obecnie klientów

    kilkanaście branżowych nagród

    kompleksowy partner dla e-commerce