Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogAnalityka WebowaAtrybucja w praktyce: Facebook Attribution vs Google Attribution [WIDEO]

Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych.

Ania, analityk webowy i Kinga, specjalista ds. Facebook Ads w Sempai omawiają funkcjonalności dwóch najpopularniejszych narzędzi, służących do mierzenia i modelowania atrybucji:
Facebook Attribution i Google Attribution.

Obejrzyj nagranie do końca i zadecyduj, które rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie!

Rozkład jazdy:

00:39 – Czym jest atrybucja i do czego możemy ją wykorzystać na co dzień?
02:49 – Czym jest Facebook Attribution?
04:49 – Jakie modele atrybucji oferuje nam Facebook Attribution?
07:40 – Jakie funkcjonalności oferuje Facebook Attribution?
12:09 – Facebook Attribution vs Data-Driven Attribution
18:10 – Google Attribution – wprowadzenie
18:47 – Jakie modele atrybucji oferuje nam Google Attribution?
20:10 – Raport: Ścieżki konwersji
21:33 – Raport: Opóźnienie w realizacji konwersji
22:50 – Raport: Długość ścieżki konwersji
23:30 – Porównanie modeli ścieżki konwersji
25:00 – Co wybrać: Google Attribution czy Facebook Attribution?

Przeczytaj też nasz artykuł, w którym zestawiamy wady i zalety Facebook Attribution i Google Attribution:
https://sempai.pl/blog/facebook-attribution-vs-google-attribution-porownanie-narzedzi/

Sempai