Cocolita.pl i Sempai triumfują w Mobile Trends Awards 2023!

Sempai
22 marca, 2024
Przeczytasz w ~ 4 min.
2 mobile trends blog

Wczoraj wieczorem w Krakowie odbyła się uroczysta gala Mobile Trends Awards, podczas której nagrodzono najlepsze aplikacje i kampanie mobilne minionego roku. W trzynastej edycji konkursu o statuetki w 12 kategoriach konkurowało ponad 200 projektów. Nominowano 69 z nich, co świadczy o rosnącej konkurencji i sile polskiego rynku mobilnego. 

Wśród zwycięzców znalazła się kampania “Jak się czujesz, tak się malujesz”, zrealizowana przez naszą agencję dla drogerii Cocolita.pl. Otrzymała ona nagrodę w kategorii “Kampania Mobilna”, pokonując takie marki jak Bank Pekao, Kinesso, Empik i mBank. Kapituła konkursu doceniła spójną strategię komunikacji kampanii, wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań (np. TikTok Ads) i imponujące rezultaty KPI.

mobile trends awards nagroda dla sempai cocolita 3 scaled

Gala wręczenia Mobile Trends Awards. Od lewej: Michał Giera, Joanna Mierzwa (Cocolita.pl), Kinga Derwisz (Sempai), Karina Penkala (L’Oreal) oraz Nina Yedigaryan (L’Oreal).

 

Jak sukces kampanii komentuje Paweł Orski, Head of E-Commerce w Cocolita.pl?

“Ta nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie słuszności obranej strategii. Parafrazując Dagmarę Pakulską, prowadzącą Galę Mobile Trends Awards, pokazała ona, że umiemy swoimi działaniami poruszyć serca, umysły, a także portfele klientów. Jestem przekonany, że to dopiero początek sukcesów kampanii “Jak się czujesz, tak się malujesz”. Już teraz planujemy wraz z agencją Sempai kolejne działania, które pozwolą nam jeszcze bardziej wzmocnić pozycję Cocolita.pl na rynku. Cenimy ich doświadczenie, zaangażowanie i doskonałe zrozumienie potrzeb e-commerce.”

 

Joanna Mierzwa, Media & Content Manager w Cocolita, nie kryje radości:

“Wygrana drogerii internetowej Cocolita na Gali Mobile Trends Awards w kategorii “kampania mobilna” to dla nas ogromny sukces. Patrząc na pozostałych nominowanych tj. MBank czy Empik myślę, że jest się czym zdecydowanie cieszyć! Oczywiście, nie udałoby się to bez ogromnej współpracy z agencją marketingową Sempai oraz koncernem L’Oréal – ta trójstronna współpraca pozwoliła nam zdobyć tę nagrodę.”


Sebastian Suma, CEO Sempai podkreśla:

“Jestem niezwykle dumny z naszego zespołu, który pracował nad tą kampanią. Gratuluję wszystkim osobom zaangażowanym w projekt, zarówno po stronie Sempai, jak i naszego Klienta – drogerii Cocolita. Radość z tego sukcesu buduje u mnie dumę na wielu płaszczyznach. Udowodniliśmy, że TikTok Ads to skuteczne narzędzie performance’owe, po które warto sięgać w strategii marketingowej. Sama możliwość konkurowania z kampaniami reklamowymi takich marek jak Empik czy mBank była już dużym wyróżnieniem, natomiast wygrana i możliwość świętowania tego sukcesu wspólnie z naszym Klientem daje nam olbrzymi poziom radości i spełnienia z dobrze wykonanej pracy.”

 

Marcin Stańdo, Client Development Director w Sempai, dodaje:

“Cieszę się, że kampania “Jak się czujesz, tak się malujesz” spotkała się z tak pozytywnym odbiorem zarówno ze strony użytkowników, jak i branży. Nagroda Mobile Trends Awards 2023 to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że potrafimy tworzyć efektywne kampanie marketingowe, które nie tylko angażują odbiorców, ale również przynoszą realne rezultaty biznesowe.”

 

O kampanii “Jak się czujesz, tak się malujesz”

Głównym celem kampanii było zwiększenie udziału marek L’Oreal, Maybelline i NYX w całości sprzedaży drogerii internetowej Cocolita.pl, a także wzrost wolumenu sprzedaży marki NYX do poziomu pozostałych dwóch marek. Kluczem do sukcesu okazała się strategia oparta na:

  • dopasowaniu produktu i reklamy do specyfiki danej platformy – wykorzystując historyczne dane o użytkownikach, stworzyliśmy kreacje reklamowe idealnie dopasowane do TikToka, YouTube Shorts i Facebook Reels;
  • wykorzystaniu TikTok Ads jako narzędzia performance’owego – twarde dane z Google Analytics pokazały, że TikTok Ads generuje realny wzrost sprzedaży, a nie jest jedynie tanią przestrzenią reklamową;
  • skupieniu na mobile – ponad 90% wyświetleń reklam odbyło się na urządzeniach mobilnych, a kreacje reklamowe tworzone były w duchu mobile first.

 

Więcej informacji na temat nagrodzonej kampanii “Jak się czujesz, tak się malujesz” już 11 kwietnia podczas Targów eHandlu w Warszawie, gdzie Joanna Mierzwa z drogerii Cocolita.pl oraz Sebastian Puchała z agencji Sempai opowiedzą o szczegółach zwycięskiej kampanii w wystąpieniu “Mieszaj i łącz! Poznaj przepis na kampanię, która podbiła social media”.

Zapraszamy!

mobile trends awards 2023 sempai 1

Od lewej: Kinga Derwisz (Senior Meta Ads Specialist w Sempai) oraz Jakub Sowa (Social Ads Specialist).

mobile trends awards 2023 sempai 2 mobile trends awards 2023 sempai 3
mobile trends awards nagroda dla sempai cocolita 4 scaled

Od lewej: Karina Penkala (L’Oreal), Joanna Mierzwa (Cocolita.pl), Nina Yedigaryan (L’Oreal) oraz Kinga Derwisz (Sempai).

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 3

Bądź pierwszy i oceń tekst.