Diament w Warszawie i złoto w Lizbonie dla Sempai

Sempai
25 maja, 2023
Przeczytasz w ~ 3 min.
xxx Blog Diamentowa Warszawa i zlota Lizbona dla Sempai 8

W czwartek, 25 maja w warszawskim Mokoto Events odbyła się uroczysta Gala laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Równolegle w Lizbonie wręczano European Search Awards 2023 – najważniejsze, europejskie nagrody przyznawane za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Z obu wydarzeń wróciliśmy ze statuetkami! 

Sempai & Carsmile: Wspólna droga do diamentowego sukcesu w czasach kryzysu

Performance Marketing Diamonds EU to prestiżowe wyróżnienie przyznawane polskim agencjom przez Izbę Gospodarki Elektronicznej za najlepsze kampanie performance marketingowe. To jedyny w kraju branżowy konkurs, który docenia działania w obrębie performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.

Po zeszłorocznym sukcesie autorskiej technologii Sempai Merchant 360, w tym roku nasza agencja otrzymała nagrodę za kampanię “Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu“. O miano najlepszej kampanii w kategorii “Best Effects in Crisis” Sempai konkurował z takimi markami jak Empik i Lot. 

Co zdecydowało o sukcesie naszej kampanii?

Z Carsmile współpracujemy od 4 lat, ale 2022 był pierwszym tak trudnym dla branży rokiem. Sytuacja popandemiczna, Polski Ład 2.0, wojna w Ukrainie, wzrost cen paliw i galopująca inflacja stanowiły dla nas nie lada wyzwanie. Dzięki strategii kampanii Google Ads opracowanej przez Filipa Biszczaka nie tylko zrealizowaliśmy z nawiązką cele ustalone z klientem (15% leadów więcej w porównaniu rok do roku!), ale też zostaliśmy docenieni przez kapitułę konkursu – powiedział Adam Cieśla, Chief Operating Officer w Sempai. 

 

Sebastian Suma na gali Performance Marketing Diamonds 5
Sebastian Suma odbiera statuetkę Performance Marketing Diamonds w kategorii “Best Effects in Crisis”

Sempai & Rea: lokalny partner – globalny sukces z europejskim trofeum!

Czy polski producent armatury łazienkowej oraz kuchennej z powodzeniem może podbić zagraniczne rynki? Z Sempai nie ma rzeczy niemożliwych! Do 2018 roku Rea funkcjonowała wyłącznie stacjonarnie na rynku polskim, a do sprzedaży internetowej podchodziła bardzo sceptycznie. Dziś, dzięki kompleksowym działaniom Sempai, przy wykorzystaniu nowości, które oferuje system reklamowy Google Ads, marka obecna jest aż na 9 europejskich rynkach, generując ponad 60% wzrost przychodów rok do roku. 

Taki wynik nie mógł przejść bez echa. Kampania “Sempai&Rea – Local partner – global success” została uhonorowana przez jury European Search Awards (ESA) nagrodą w kategorii Best PPC Campaign, pokonując aż 11 zagranicznych agencji. 

Bez wątpienia to zespół Sempai z Krzysztofem Janosiewiczem na czele jest architektem zagranicznego sukcesu Rea. Cieszę się, że kapituła ESA doceniła naszą pracę przyznając Sempai nagrodę za najlepszą kampanię search. To nie tylko dowód potwierdzający naszą zdolność do generowania znakomitych wyników na europejskim poziomie, ale także motywacja do ciągłego doskonalenia i podnoszenia poprzeczki w naszej branży – powiedział Marcin Stańdo, Client Development Director w Sempai.

Rafal Kondratowicz i Krzysztof Janosiewicz
Rafał Kondratowicz i Krzysztof Janosiewicz z nagrodą European Search Awards (ESA) w kategorii Best PPC Campaign

W obu konkursach kampanie były oceniane pod względem skuteczności i osiągniętych wyników. Zdobyte nagrody są potwierdzeniem, że Sempai znajduje się w czołówce nie tylko polskich, ale i międzynarodowych agencji specjalizujących się w marketingu internetowym, dostarczając klientom usługi na naprawdę mistrzowskim poziomie. 

Cieszy mnie, że jako agencja potrafimy łączyć duże doświadczenie w branży reklamowej oraz silną specjalizację z nowymi technologiami i dzięki temu wypracowywać dla naszych klientów maksimum efektywności. Jestem bardzo dumny z całego zespołu Sempai, mają performance we krwi – powiedział Sebastian Suma, CEO Sempai, odbierając Diament podczas warszawskiej Gali.

Lista zwycięzców European Search Awards dostępna jest na stronie: https://europeansearchawards.com/2023-winners/ 

Do kogo powędrowały Performance Marketing Diamonds EU można sprawdzić na: https://pmdiamonds.eu/wp-content/uploads/2023/05/PMD-2023-WINNERS.pdf 

A już 7 czerwca poznamy laureatów konkursu semKRK dla najlepszych case studies z kampanii realizowanych przez polskie agencje, bądź przeprowadzonych na polskim rynku. Sempai – jako jedyna agencja – otrzymała nominację w każdej z trzech kategorii:

  • Najlepsza kampania SEO: Sempai,
  • Najlepsza kampania Google Ads: Sempai & Carsmile,
  • Najlepsza kampania E-commerce: Sempai & Rea.

Trzymajcie kciuki!

sempai team
#SempaiTeam ze statuetką Performance Marketing Diamonds EU 2023

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 10

Bądź pierwszy i oceń tekst.