Sempai z nagrodą European Search Awards 2018

Sempai
17 maja, 2018
Przeczytasz w ~ 2 min.
Sempai z nagrodą European Search Awards 2018

European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC i content marketingowe. W tym roku branżowe oskary zostały wręczone już po raz siódmy. Na kilkaset zgłoszonych case studies, jury składające się z ekspertów SEM z całego świata wyłoniło tylko po jednym zwycięzcy w 29 kategoriach.

Zwyciężyliśmy, deklasyfikując konkurencję z całego świata, w kategorii Best low budget campaign. Jury doceniło naszą kampanię realizowaną dla sklepu internetowego kams.com.pl, który w swoim asortymencie posiada szeroki asortyment artykułów BHP:

  • PPC: Sempai & Kams – A budget of EUR 500 + selecting recipients = EUR 12 000 of income.

W zgłoszonym case study udowodniliśmy, że nawet przy niskim budżecie na reklamę, osiągamy przychody na poziomie dużych sklepów internetowych.

Nagrodzone case studyhttps://sempai.link/esa2018-kams

“Co dla nas ważne, otrzymaliśmy aż dwie nominacje w tej kategorii, również za kampanię SEO realizowaną dla DrTusz. Główną nagrodę mogliśmy zdobyć tylko z jedną kampanią, ale czujemy się podwójnymi zwycięzcami.  Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi klienci, dlatego dziękuję Kams i DrTusz za bardzo udaną współpracę i wiarę w nasze działania. Razem jesteśmy bezkonkurencyjni” – komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai. – “W wygranej kampanii pokazaliśmy, że nawet przy relatywnie niskim budżecie, potrafimy wyciągnąć dla naszych klientów bardzo satysfakcjonujące wyniki” – dodaje

W tym roku na podium stanęły także 2 inne agencje z Polski: Bluerank i Elephate. Serdecznie Wam gratulujemy ?

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.