Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiGO UPS – spotkania e-commerce

434 km, 6 miast i ponad 800 uczestników – to tylko 3 liczby w skrócie, podsumowujące zakończoną wczoraj trasę GO UPS. Biorąc pod uwagę, że wszystko rozegrało się w ciągu 6 dni, przyznajemy, że jesteśmy trochę zmęczeni. Jednak przywołany w pamięci obraz przepięknych, miejskich krajobrazów i pełnych sal od razu wywołuje na naszych twarzach szeroki uśmiech. Tym bardziej, że poza bardzo merytoryczną wiedzą, było też bardzo wesoło. Wszystko za sprawą zgranej paczki prelegentów.

Żarty Jakuba Cyrana, podtrzymujące dobry humor, to już chyba jego znak rozpoznawczy. Podobnie jak żywiołowość u Mariusza Wesołowskiego, która z kolei zapewniała wysoki poziom zaangażowania uczestników. Wszystko uzupełniła kobieca energia Marty Komar, którą dzielnie wspierał nasz Sebastian Suma – męskim i konkretnym przekazem. Poza stałą czwórką posłuchaliśmy też gości specjalnych, którzy zapewnili unikalność każdego spotkania.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za tak liczne przybycie, zainteresowanie prelekcjami i rozmowy po prezentacjach. Dziękujemy również wszystkim partnerom, kolegom i koleżankom, z którymi dzieliliśmy wspólny czas przez te 2 tygodnie.
W szczególności dziękujemy zespołowi GO.PL za doskonałą organizację i współpracę wybiegającą znacząco poza trasę Go Ups – zrobiliście nam wielką niespodziankę wyrażając uznanie w formie certyfikatu. Niech nasza współpraca trwa!

Gdyby komuś było mało – zapraszamy na najbliższe East-Media w Białymstoku, które odbędą się już 24-25 kwietnia 2015 r. w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Tym razem, już bardziej subiektywnie, Sebastian Suma podzieli się z Wami swoimi przemyśleniami na temat reklamy mobilnej.

Wideo z GO UPS:

Sempai