Strona główna → Blog → Z życia agencji → Konwersja w e-commerce. Książka od Sempai już w sprzedaży! Konwersja w e-commerce. Książka od Sempai już w sprzedaży! Sempai 13 września, 2016 Przeczytasz w ~ 3 min. Do sprzedaży trafiła właśnie najnowsza pozycja książkowa, której współautorem jest Sebastian Suma, CEO Sempai. Konwersja w e-commerce to dawka praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania e-biznesu. Książkę wydano we współpracy z portalem eKomercyjnie.pl, skierowanym do osób, które prowadzą sklep internetowy lub planują jego założenie. Jeżeli chciałbyś zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z naszą nową pozycją książkową “Konwersja w ecommerce”! Składa się na nią 13 rozdziałów praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce. Dzięki książce dowiesz się m.in.: Jak zwiększyć konwersję – jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży. Jak ulepszyć e-sklep – jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie. Jak analizować e-biznes – jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu Na książkę składa się 13 rozdziałów wypełnionych praktyczną i aktualną wiedzą dotyczącą prowadzenia i rozwijania e-biznesu: Rozdział 1: Konwersja w e-commerce Rozdział 2: Pozyskiwanie ruchu Rozdział 3Marketing w wyszukiwarkach internetowych Rozdział 4: Czynniki wpływające na konwersje onsite Rozdział 5: Jak nie konkurować ceną? Rozdział 6: Badanie i poprawa użyteczności sklepu Rozdział 7: Content marketing a konwersja w sklepie Rozdział 8: Funkcje zwiększające konwersje Rozdział 9: E-mail marketing w prowadzeniu e-sklepu Rozdział 10: Logistyka w e-commerce Rozdział 11: Sklep w wersji mobilnej Rozdział 12: Technologia w e-commerce Rozdział 13: Analityka webowa w e-commerce Informacja o pozostałych autorach: Łukasz Plutecki Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net. Atomstore – platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt. Redakcja: Krzysztof Bartnik Redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce. Więcej informacji o książce “Konwersja w e-commerce”: http://konwersjawecommerce.pl/ Książkę można kupić na: http://www.ekomercyjnie.pl/konwersja-w-ecommerce/ Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Diament w Warszawie i złoto w Lizbonie dla Sempai Spotkaj się z nami na Targach eHandlu! Sempai partnerem Microsoft. Dlaczego warto zaufać certyfikowanej agencji? O czym warto pamiętać po InCommerce w Katowicach… i dlaczego jest to ekogroszek? Jak przygotować e-commerce na kryzys? Odpowiedź poznasz podczas InCommerce w Katowicach JavaScript w SEO – na co zwrócić szczególną uwagę? Q&A po webinarze Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ