Do sprzedaży trafiła właśnie najnowsza pozycja książkowa, której współautorem jest Sebastian Suma, CEO Sempai. Konwersja w e-commerce to dawka praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania e-biznesu. Książkę wydano we współpracy z portalem eKomercyjnie.pl, skierowanym do osób, które prowadzą sklep internetowy lub planują jego założenie.
Jeżeli chciałbyś zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z naszą nową pozycją książkową “Konwersja w ecommerce”! Składa się na nią 13 rozdziałów praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego.
Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- Jak zwiększyć konwersję – jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
- Jak ulepszyć e-sklep – jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
- Jak analizować e-biznes – jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu
Na książkę składa się 13 rozdziałów wypełnionych praktyczną i aktualną wiedzą dotyczącą prowadzenia i rozwijania e-biznesu:
Rozdział 1: Konwersja w e-commerce
Rozdział 2: Pozyskiwanie ruchu
Rozdział 3Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Rozdział 4: Czynniki wpływające na konwersje onsite
Rozdział 5: Jak nie konkurować ceną?
Rozdział 6: Badanie i poprawa użyteczności sklepu
Rozdział 7: Content marketing a konwersja w sklepie
Rozdział 8: Funkcje zwiększające konwersje
Rozdział 9: E-mail marketing w prowadzeniu e-sklepu
Rozdział 10: Logistyka w e-commerce
Rozdział 11: Sklep w wersji mobilnej
Rozdział 12: Technologia w e-commerce
Rozdział 13: Analityka webowa w e-commerce
Informacja o pozostałych autorach:
Łukasz Plutecki
Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.
Atomstore – platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Redakcja:
Krzysztof Bartnik
Redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce.