Think Measurement: Meetup – W Dublinie o przyszłości marketingu

Sempai
29 marca, 2024
Przeczytasz w ~ 3 min.
Blog think measurement 1

W dniach 26-27 marca 2024 roku stolica Irlandii stała się centrum dla marketerów z całej Europy. Wszystko za sprawą wydarzenia Think Measurement: Meetup, zorganizowanego przez Google.

Kluczowe tematy nowej ery marketingu

Spotkanie skupiło się na najważniejszych aspektach marketingu w dobie zmieniających się regulacji i oczekiwań użytkowników. Prywatność i bezpieczeństwo danych, Google Analytics 4, AI, server-side tagging – to tylko niektóre z poruszanych zagadnień.

Wydarzenie rozpoczęło się od powitania i keynote speechu Cecile van Steenberge, Dyrektor Zarządzającej Google Customer Solutions, Europa Południowa & EMEA. Następnie Shirin Eghtesadi, Dyrektor ds. Zarządzania Produktami w Google, wygłosiła prelekcję na temat “Mierz ostrożnie”, podkreślając znaczenie dokładnych pomiarów w dobie zmieniających się regulacji. Po południu uczestnicy mieli możliwość wyboru spośród szeregu sesji tematycznych, obejmujących m.in.:

  • spotkania produktowe: prezentacje i dyskusje na temat konkretnych narzędzi Google, takich jak Google Analytics 4, Google Ads, Google Tag Manager Server Side & Client Side. Zaprezentowano też nadchodzącą nowość od Google: narzędzie do MMM (Marketing Mix Model) o nazwie Meridian.
  • sesje biznesowe: warsztaty i case studies poświęcone praktycznym aspektom pomiaru i optymalizacji kampanii marketingowych.
  • panele branżowe: dyskusja ekspertów z różnych dziedzin marketingu na temat wyzwań i trendów w nowej erze.

Drugi dzień rozpoczął się od prezentacji Simo Ahavy, eksperta od analityki internetowej, który mówił o wadach i zaletach wdrożenia server-side taggingu. Następnie odbyły się warsztaty i dyskusje w kameralnych grupach.

think measurement 1

Sempai na pokładzie

W wydarzeniu wzięli udział również nasi eksperci – Joanna Horoszko, Senior Digital Analyst i Paweł Grabowski, Senior Account Manager.

Joanna podkreśliła, że event był dla niej doskonałą okazją do poznania nowych narzędzi Google, takich jak Meridian do Marketing Mix Modelling. Doceniła też możliwość wymiany doświadczeń z innymi marketerami, którzy również podzielili się swoimi obawami co do wpływu zmian w polityce prywatności na ich działania. Niesamowitym doświadczeniem było również uczestnictwo w warsztatach prowadzonych przez Simo Ahava – który jest uznawany przez europejskie środowisko analityczne za jednego z najważniejszych “guru analityki”. 

Paweł zwrócił szczególną uwagę na zagadnienia związane z 1st party data, cookies 3rd party i Google Analytics 4, które uświadomiły mu, jak dynamicznie i szybko ewoluuje świat digital marketingu. Podkreślił praktyczny charakter eventu, wskazując, że warsztaty i sesje biznesowe pozwoliły mu poznać sposoby wdrażania i wykorzystania nowych rozwiązań Google w codziennej pracy. Docenił również networking i możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych jak i podtrzymania relacji z obecnymi klientami. 

Udział w Think Measurement: Meetup to nie tylko cenna wiedza i inspirujący ludzie, ale również możliwość spotkań. Paula Kiernozycka, Strategic Agency Manager i opiekunka Sempai w Google, nie tylko podzieliła się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat wydarzenia, ale również oprowadziła nas po imponującym biurze Google w Dublinie. Wiedzieliście, że biuro posiada własną siłownię i basen, dostępne dla pracowników 24/7? Nic dziwnego, że hasło “Work hard, play hard” nabiera tam zupełnie nowego znaczenia!

IMG 20240326 152032227 HDR scaled

Wartościowe doświadczenie

Think Measurement: Meetup to wartościowe wydarzenie dla wszystkich digital marketerów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu i pragną efektywnie wykorzystywać dane do mierzenia wyników swoich działań. Jesteśmy wdzięczni dla Google za możliwość udziału #SempaiTeam w tym wydarzeniu i z niecierpliwością czekamy na kolejne!

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 2

Bądź pierwszy i oceń tekst.