Strona główna → Blog → Analityka Webowa → Strona 2
Debugowanie to proces testowania i weryfikowania wdrożenia oraz usuwania ewentualnych błędów (z angielskiego – bug oznacza błąd). We wdrożeniach analitycznych mamy do dyspozycji dwa narzędzia do debugowania. Do niedawna był to wyłącznie tryb podglądu w Google Tag Managerze. Od kilkunastu miesięcy jednak, Google dodało również tę możliwość w usłudze GA4. Z artykułu dowiesz się, jak […]
więcej
W poprzednim artykule mówiliśmy o wdrożeniu zbierania popularnych zdarzeń do kampanii leadowych. Pokazaliśmy również jak zabrać się za pomiar zdarzeń niestandardowych. (Krok 3) Dziś omówimy krok 4, czyli jak wdrożyć zdarzenia niestandardowe i jak skonfigurować zbieranie parametrów niestandardowych w GA4 . Z artykułu dowiesz się: Czym są zdarzenia niestandardowe w GA4 Jak dodać zdarzenia niestandardowe […]
W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić najtrudniejszą, najbardziej czasochłonną, ale i najważniejszą dla sklepów część wdrożenia w Google Analytics 4 (Krok 2) Dziś omówimy krok 3, czyli przenoszenie zdarzeń z UA do GA4. Będziemy również mówić o tym, jak ustawić cele/konwersje w GA4. Czy w GA4 da się zbierać zdarzenia do kampanii leadowych? No pewnie, […]
Kilka miesięcy temu przedstawiliśmy w skrócie (Infografika) jak płynnie przejść na Google Analytics 4 w 5-ciu krokach. Dzisiejszy artykuł będzie rozwinięciem informacji zawartych we wspomnianej infografice. Chcemy przedstawić Ci drogowskazy, jak krok po kroku przejść migrację z Universal Analytics (GA3) na GA4. Z poniższego artykułu dowiesz się m.in.: * o co chodzi z tym […]
Coraz mniej czasu zostało do momentu, w którym Universal Analytics przestanie zbierać dane. Chcemy ułatwić Ci przejście na Google Analytics 4, dlatego przygotowaliśmy specjalne miejsce, w którym zbierać będziemy wszystkie najnowsze informacje o GA4. Dodaj ten wpis do ulubionych, a nie ominie Cię żadna nowinka o GA4! Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja platforma e-commerce ma […]
KPI – to słowo klucz, które w rozmowach marketingowców przewija się w co drugim zdaniu. Co oznacza skrót KPI, co się za nim kryje oraz czemu służą te słynne KPI-aje?
Działasz w branży e-commerce i np. prowadzisz sklep internetowy? Musisz być świadomy, że pozyskiwanie ruchu do swojej witryny jest ważne, jednak nie gwarantuje sukcesu, czyli dużej sprzedaży. Tym, czego potrzebujesz, jest wysoka konwersja. Co to takiego i dlaczego ma aż tak duże znaczenie? Konwersja – definicja Powiedzmy, że prowadzisz sklep internetowy z matami edukacyjnymi dla […]
W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić podstawową konfigurację Google Analytics 4 (Krok 1). Teraz omówimy krok 2, który jest punktem najbardziej czasochłonnym, ale też obowiązkowym dla sklepów internetowych. Pokażemy jak wdrożyć rozszerzony e-commerce w GA4. Czy konieczne jest wdrożenie rozszerzonego e-commerce? Odpowiedź jest krótka: Tak. Na starcie podkreślamy jednak, że wielką zmianą między Universal Analytics […]
zapisz się na Newsletter
O Kliencie Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...
Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...
O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Poznaj Naszych klientów