Wybierz
Kategorie:
005 Blog Google Analytics 4 jak debugowac 1

Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Jak debugować w GTM i GA4

Debugowanie to proces testowania i weryfikowania wdrożenia oraz usuwania ewentualnych błędów (z angielskiego – bug oznacza błąd).  We wdrożeniach analitycznych mamy do dyspozycji dwa narzędzia do debugowania. Do niedawna był to wyłącznie tryb podglądu w Google Tag Managerze. Od kilkunastu miesięcy jednak, Google dodało również tę możliwość w usłudze GA4. Z artykułu dowiesz się, jak […]

więcej

004 Blog Google Analytics 4

Google Analytics 4. Krok 4: implementacja dodatkowych danych do śledzenia

W poprzednim artykule mówiliśmy o wdrożeniu zbierania popularnych zdarzeń do kampanii leadowych. Pokazaliśmy również jak zabrać się za pomiar zdarzeń niestandardowych. (Krok 3) Dziś omówimy krok 4, czyli jak wdrożyć zdarzenia niestandardowe i jak skonfigurować zbieranie parametrów niestandardowych w GA4 . Z artykułu dowiesz się: Czym są zdarzenia niestandardowe w GA4 Jak dodać zdarzenia niestandardowe […]

więcej

google analyics 4 blog

Google Analytics 4. Krok 3: zebranie i wdrożenie dodatkowych danych do śledzenia

W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić najtrudniejszą, najbardziej czasochłonną, ale i najważniejszą dla sklepów część wdrożenia w Google Analytics 4 (Krok 2) Dziś omówimy krok 3, czyli przenoszenie zdarzeń z UA do GA4. Będziemy również mówić o tym, jak ustawić cele/konwersje w GA4. Czy w GA4 da się zbierać zdarzenia do kampanii leadowych? No pewnie, […]

więcej

Przesiądź się na Google Analytics 4! Wszystko o GA4 V2

Przesiądź się na Google Analytics 4! Wszystko o GA4

Kilka miesięcy temu przedstawiliśmy w skrócie (Infografika) jak płynnie przejść na Google Analytics 4 w 5-ciu krokach. Dzisiejszy artykuł będzie rozwinięciem informacji zawartych we wspomnianej infografice. Chcemy przedstawić Ci drogowskazy, jak krok po kroku przejść migrację z Universal Analytics (GA3) na GA4.    Z poniższego artykułu dowiesz się m.in.: * o co chodzi z tym […]

więcej

Co nowego słychać o GA4

Co nowego słychać o GA4? [AKTUALIZACJA]

Coraz mniej czasu zostało do momentu, w którym Universal Analytics przestanie zbierać dane. Chcemy ułatwić Ci przejście na Google Analytics 4, dlatego przygotowaliśmy specjalne miejsce, w którym zbierać będziemy wszystkie najnowsze informacje o GA4. Dodaj ten wpis do ulubionych, a nie ominie Cię żadna nowinka o GA4! Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja platforma e-commerce ma […]

więcej

KPI – co to są kluczowe wskaźniki efektywności

KPI – co to są kluczowe wskaźniki efektywności?

KPI – to słowo klucz, które w rozmowach marketingowców przewija się w co drugim zdaniu. Co oznacza skrót KPI, co się za nim kryje oraz czemu służą te słynne KPI-aje? 

więcej

Co-to-jest-konwersja-i-jak-ją-mierzyć

Co to jest konwersja i jak ją mierzyć?

Działasz w branży e-commerce i np. prowadzisz sklep internetowy? Musisz być świadomy, że pozyskiwanie ruchu do swojej witryny jest ważne, jednak nie gwarantuje sukcesu, czyli dużej sprzedaży. Tym, czego potrzebujesz, jest wysoka konwersja. Co to takiego i dlaczego ma aż tak duże znaczenie? Konwersja – definicja Powiedzmy, że prowadzisz sklep internetowy z matami edukacyjnymi dla […]

więcej

Google analytics 4 v2

Google Analytics 4. Krok 2: wdrożenie rozszerzonego e-commerce

W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić podstawową konfigurację Google Analytics 4 (Krok 1). Teraz omówimy krok 2, który jest punktem najbardziej czasochłonnym, ale też obowiązkowym dla sklepów internetowych. Pokażemy jak wdrożyć rozszerzony e-commerce w GA4. Czy konieczne jest wdrożenie rozszerzonego e-commerce? Odpowiedź jest krótka: Tak.  Na starcie podkreślamy jednak, że wielką zmianą między Universal Analytics […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...


case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas