Wybierz
Kategorie:
Jak towarzyszyć klientowi w Twoim sklepie dzięki Marketing Automation

Jak towarzyszyć klientowi w Twoim sklepie dzięki Marketing Automation. Infografika

Droga klienta w Twoim sklepie. Jak towarzyszyć mu przez caÅ‚y czas dziÄ™ki Marketing Automation Marketing Automation to system informatyczny sÅ‚użący do zarzÄ…dzania marketingiem i sprzedażą. Zwykle jest to platforma zintegrowana ze sklepem internetowym, dziÄ™ki której zbierane sÄ… dane o dziaÅ‚aniach użytkownika niezidentyfikowanego, zarejestrowanego i klienta z historiÄ… zakupowÄ…. Jakie peÅ‚ni funkcje? PorzÄ…dkuje, usprawnia, automatyzuje i […]

więcej

Update GA4

Update GA4: nowy interfejs i funkcjonalności

Ledwo zdążyliÅ›my siÄ™ przyzwyczaić do tak odmiennego od Universal Analytics interfejsu GA4, a Google już wprowadza w nim duże zmiany. Co zmienia siÄ™ poza samym wyglÄ…dem narzÄ™dzia? W koÅ„cu dostaliÅ›my raporty dotyczÄ…ce modelowania atrybucji, na które wszyscy ze zniecierpliwieniem czekali. Przed Wami krótki przewodnik po nowej nawigacji po Google Analytics 4. JeÅ›li ciÄ…gle nie widzisz […]

więcej

Współczynnik odrzuceń Google Analytics

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń? 

Współczynnik odrzuceÅ„ to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazÅ‚ na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, wiÄ™c z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie siÄ™ na nim sprawia, że Å‚atwo wpaść w puÅ‚apkÄ™. Wysoki lub niski współczynnik odrzuceÅ„ to tylko objaw. I […]

więcej

Google Analytics 4 - konfiguracja narzędzia

Google Analytics 4. Krok 1: podstawowa konfiguracja narzędzia

Z naszej infografiki wiesz już, co to GA4, i jak kolejno powinny przebiegać kolejne etapy wdrożenia narzÄ™dzia. Z tego artykuÅ‚u dowiesz siÄ™, jak dokÅ‚adnie realizować krok pierwszy (i najważniejszy!) – czyli podstawowÄ… konfiguracjÄ™ Google Analytics 4.  Załóż nowÄ… usÅ‚ugÄ™ Zrobisz to w Twoim panelu GA pod Å›cieżkÄ…: Administracja > Asystent Konfiguracji usÅ‚ugi Google Analytics 4: […]

więcej

Analityka treści ebook

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o analityce treści w kampaniach marketingowych

Czy inwestowanie w różne formy  content marketingu siÄ™ opÅ‚aca? Jak analizować skuteczność i opÅ‚acalność takich dziaÅ‚aÅ„? O tym miÄ™dzy innymi przeczytasz w tym artykule.  DokÄ…d zmierza sÅ‚owo pisane? Jaka przyszÅ‚ość czeka je w czasach nowych mediów? Jak sprawdzać, czy treÅ›ci w naszych serwisach internetowych sÄ… skuteczne? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielÄ… nasze specjalistki: […]

więcej

Implementacja Google Analytics 4

Implementacja Google Analytics 4 w 5 krokach [INFOGRAFIKA]

Google Analytics 4 – narzÄ™dzie, o którym od października 2020 mówiÄ… wszyscy, ale niewielu tak naprawdÄ™ wie, czym siÄ™ różni od jego starszej wersji. W naszej infografice znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej padajÄ… w kontekÅ›cie tego narzÄ™dzia oraz wskazówki, które pomogÄ… Ci wdrożyć je w Twoim serwisie w 5 prostych krokach!

więcej

Google Analytics 4

GA4! Nowa usługa Analytics, która zmieni Twój sposób patrzenia na dane

Najpopularniejsze narzędzie analityczne na świecie, jakim jest Google Analytics, na naszych oczach przechodzi metamorfozę, po raz pierwszy od jego powstania. Co to oznacza dla osób, które korzystały dotąd z dotychczasowej wersji i z jakimi zmianami to się wiąże? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

więcej

Update chrome google analytics

Najnowszy update Chrome namiesza w Google Analytics

Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.

więcej

zapisz siÄ™ na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes ZarzÄ…du Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas