Wybierz
Kategorie:
Blog-Jak-nie-tracic-konwersji-cz-4

Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 4 – budowa koszyka i ścieżki zakupowej

Źle zoptymalizowany koszyk może sprawić, że stracisz Klienta tuż przed sfinalizowaniem transakcji. Przeczytaj kolejną część naszego poradnika CRO i dowiedz się, jakich błędów należy unikać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz przeczytać poprzednie części poradnika, kliknij w link. Koszyk Button koszyka, zgodnie z przyjętymi standardami, powinien znajdować się w prawym górnym rogu strony […]

więcej

Consent Management PLatform QA A

Consent Management Plarform: błędy, które mogą cię kosztować! Q&A po webinarze

Joanna Horoszko – Senior Digital Analyst w Sempai oraz Marcin Główczyński – Digital Analytics Expert w Sempai, odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru „Consent Management Plarform: błędy, które mogą cię kosztować!”. Zapisz się do naszego newslettera i nie przegap powiadomień o kolejnych webinarach organizowanych przez Sempai.   Pytanie nr 1: Jakie są kary od UODO […]

więcej

Blog-Jak-nie-tracic-konwersji-cz-3

Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 3 – budowa kart produktowych

Karta produktu to jedna z najważniejszych podstron w sklepie internetowym. To właśnie tutaj użytkownik decyduje, czy dokona zakupu w danym sklepie. Im jest skuteczniejsza, tym bardziej motywuje klienta do przejścia procesu składania zamówienia. Jeżeli chcesz przeczytać poprzednie części poradnika, kliknij w link. Opisy produktów Opisy produktów spełniają kilka funkcji. Po pierwsze zachęcają użytkowników do zakupów, […]

więcej

Blog_Parametry-UTM

Parametry UTM — czym są i jak je poprawnie ustawić?

Kiedy podejmujesz działania marketingowe w Internecie, chcesz wiedzieć, które z nich przynoszą najlepszy efekt. Jednym ze sposobów śledzenia skuteczności Twoich kampanii jest użycie parametrów Urchin Tracking Module. W tym artykule dowiesz się, czym są tzw. UTM-y, jakie korzyści przynoszą i jak prawidłowo ich używać. Parametr UTM — co to jest? UTM (Urchin Tracking Module)  to […]

więcej

Jak-nie-tracic-konwersji-cz-2

Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 2 – budowa strony

W poprzedniej części poradnika skupiłem się na pokazaniu dobrych praktyk CRO dotyczących nawigacji w serwisie internetowym, na podstawie rzeczywistych przykładów Nadszedł czas, aby czas zająć się budową strony. Budowa strony głównej Strona główna to poniekąd wizytówka całego sklepu. Od tego, jak zostanie ona zaplanowana i poukładana, zależeć może zachowanie użytkownika. Przede wszystkim — home page […]

więcej

0XX Blog Dobre praktyki w E commerce

Dobre praktyki w E-commerce. Najbardziej przydatne raporty w GA4. Q&A po webinarze

Webinar “Dobre praktyki w E-commerce. Najbardziej przydatne raporty w GA4” cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Zadaliście Joannie Horoszko dużo ciekawych pytań, na które nasza Digital Analyst odpowiedziała także na łamach bloga Sempai.   Pytanie nr 1: Czy te Universale, które już nie działają to wynik wyłączenia przez Google czy przez wtyczkę? Google zapowiadało, że od 1 […]

więcej

Ga4 statystyki automatyczne 1

Jak wykorzystać automatyczne i niestandardowe statystyki w Google Analytics 4?

Już 1 lipca 2023 roku miejsce Universal Analytics zajmie Google Analytics 4 i tym samym stanie się jedynym narzędziem analitycznym udostępnionym przez Google. O konieczności jego wdrożenia i konfiguracji pisaliśmy szerzej w artykułach na naszym blogu, więc nie będziemy się powtarzać. Skupimy się natomiast na pozytywnych aspektach nowego narzędzia. Zacznijmy zatem od początku. W Google […]

więcej

Jesteśmy-partnerami-CookieBot

Sempai partnerem Cookiebot!

Analityka jest niezwykle ważnym aspektem sprawnie działającej Agencji Digital. To właśnie w oparciu o dane jesteśmy w stanie dostosować się do preferencji użytkowników, aby proponować im treści oraz usługi, których najbardziej od nas oczekują. A tam, gdzie pojawiają się dane, tam również kluczową rolę odgrywają systemy odpowiadające za zarządzanie nimi oraz bezpieczeństwo. Ciasteczek z naszej […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch