Home → Blog → Analityka Webowa → Strona 2
Droga klienta w Twoim sklepie. Jak towarzyszyć mu przez caÅ‚y czas dziÄ™ki Marketing Automation Marketing Automation to system informatyczny sÅ‚użący do zarzÄ…dzania marketingiem i sprzedażą. Zwykle jest to platforma zintegrowana ze sklepem internetowym, dziÄ™ki której zbierane sÄ… dane o dziaÅ‚aniach użytkownika niezidentyfikowanego, zarejestrowanego i klienta z historiÄ… zakupowÄ…. Jakie peÅ‚ni funkcje? PorzÄ…dkuje, usprawnia, automatyzuje i […]
więcej
Ledwo zdążyliÅ›my siÄ™ przyzwyczaić do tak odmiennego od Universal Analytics interfejsu GA4, a Google już wprowadza w nim duże zmiany. Co zmienia siÄ™ poza samym wyglÄ…dem narzÄ™dzia? W koÅ„cu dostaliÅ›my raporty dotyczÄ…ce modelowania atrybucji, na które wszyscy ze zniecierpliwieniem czekali. Przed Wami krótki przewodnik po nowej nawigacji po Google Analytics 4. JeÅ›li ciÄ…gle nie widzisz […]
Współczynnik odrzuceÅ„ to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazÅ‚ na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, wiÄ™c z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie siÄ™ na nim sprawia, że Å‚atwo wpaść w puÅ‚apkÄ™. Wysoki lub niski współczynnik odrzuceÅ„ to tylko objaw. I […]
Z naszej infografiki wiesz już, co to GA4, i jak kolejno powinny przebiegać kolejne etapy wdrożenia narzÄ™dzia. Z tego artykuÅ‚u dowiesz siÄ™, jak dokÅ‚adnie realizować krok pierwszy (i najważniejszy!) – czyli podstawowÄ… konfiguracjÄ™ Google Analytics 4. Załóż nowÄ… usÅ‚ugÄ™ Zrobisz to w Twoim panelu GA pod Å›cieżkÄ…: Administracja > Asystent Konfiguracji usÅ‚ugi Google Analytics 4: […]
Czy inwestowanie w różne formy content marketingu siÄ™ opÅ‚aca? Jak analizować skuteczność i opÅ‚acalność takich dziaÅ‚aÅ„? O tym miÄ™dzy innymi przeczytasz w tym artykule. DokÄ…d zmierza sÅ‚owo pisane? Jaka przyszÅ‚ość czeka je w czasach nowych mediów? Jak sprawdzać, czy treÅ›ci w naszych serwisach internetowych sÄ… skuteczne? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielÄ… nasze specjalistki: […]
Google Analytics 4 – narzÄ™dzie, o którym od października 2020 mówiÄ… wszyscy, ale niewielu tak naprawdÄ™ wie, czym siÄ™ różni od jego starszej wersji. W naszej infografice znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej padajÄ… w kontekÅ›cie tego narzÄ™dzia oraz wskazówki, które pomogÄ… Ci wdrożyć je w Twoim serwisie w 5 prostych krokach!
Najpopularniejsze narzędzie analityczne na świecie, jakim jest Google Analytics, na naszych oczach przechodzi metamorfozę, po raz pierwszy od jego powstania. Co to oznacza dla osób, które korzystały dotąd z dotychczasowej wersji i z jakimi zmianami to się wiąże? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym artykule.
Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.
zapisz siÄ™ na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów